۱۳۹۵ مرداد ۲۹, جمعه

کیمیا سلام. برمی گردم خیلی زود؛ خیلی تبریک دارم باهات. فعلاً به این عکس آیت الله! جوادی آملی نگاه نکن لطفاً!



جوادی آملی همان که بعارف گفت دیوث سیاسی و او دستش را بوسید - ما چه افتخاری می کردیم که عارف نمایندۀ سرلیست امید ماست - قبلاً هم راجع به کیمیاها فتوا صادر کرده بود. به این خاطر هم است که کیمیا واقعاً کیمیا هم است در این بی چاک و دهانی دیوثان زن ستیز از سیر تا پیاز روحانی. پس کیمیا خیلی کار بزرگی کرده با گرفتن مدال از المپیک چون صدایش را از حجره های برق انداخته شده با تارعنکبوت های به پوسیدگی قرون ماضی در قم تا دروازه های ذهن خاک گرفتۀ حاکم و امامزادۀ  بلامنازع مملکت خراسان جناب علم الهدی طنین داده و شیپور وحشت بکار انداخته. کیمیا خیلی ممنون که چنین کار بزرگی کردی. چقدر خوشحالم من هم مثل همۀ ایرانیان البته نه به اندازۀ خانواده و فامیل و همنسلان و همسالان و همجنسان همسنخت. اما چه باک؛ باشد که همواره ایران باشد و افتخار باشد و زن باشد و کیمیا یک اسم باشد و نه یک مفهوم تکرار ناشدنی! آمین. یا...هو

پی نوشت: این تصویر مربوط به بعد از توزیع مدال های تکواندوی 57- کیلوگرم بانوان المپیک 2016 ریوست. و از چهار جهت برای من ویژه است. و بهمین خاطر سوار بر تفکر دیوثی شریعت پرستان حوزوی حاکم گذاشته ام:
الف- ایران و مصر و بریتانیا و اسپانیا چهار کشور حاضر بر روی سکو؛ جزو سکوپرتاب های اصلی تمدن بشری در طول تاریخ هم بوده اند.
ب- کیمیای ایران به اجبار حکومت و هدایای مصر به اجبار خانواده حجاب اجباری دارند و هیچکدام در حفظ حجاب اجباری شان جدی و معتقد نیستند.
پ- تنها صحنه ای از المپیک است که من وطن اصلی و وطن مهاجرتی ام را در یک قاب دارم و چون شخصاً هم به خانم جونز بریتانیایی علاقه و تحسین دارم برایم خیلی دلپذیرتر است بی فاصلگی و چسبیدگی خوشحال انسان ها در اینجا.
ت- و مهمترین مسئله اینکه هرنوع مبارزه ای در ایران که برمحور زدودن حجاب اجباری نباشد قطعاً گمراه کننده و آدرس عوضی است. چون بدون آزادی انتخاب پوشش برای زنان - یک گام جلوتر از عرف سراسری - نه اقتصاد و نه فرهنگ و نه توریسم و نه زیست و نه هنر و نه هیچ و هیچ مورد دیگری قابل توسعه و شکوفاکردن نیست. 

۱۰ نظر:

بهرام گفت...

چون گفته بودید از حمید رضا آبک خوشتان میاید این نوشته او روی ویدئو کیمیا را به شما تقدیم میکنم.
ویدیویی است از تمرین کردن کیمیا برای بالا رفتن از سکوی قهرمانی قبل از مسابقات.
https://www.facebook.com/hamidreza.abak/posts/10154061530958411

ناشناس گفت...

یادمه گفته بودید که جمهوری اسلامی از برنده شدن ورزشکاران زن با حجاب اجباری سو استفاده می کند برای تثبیت حجاب اجباری که مثلا محدودیت نیست! و واقعا هم همان شد! با خدا پدر آملی را بیامرزد که ته دلش را گفت.

عــســکــر گفت...

. . . . .
جناب آقای مرندی
. . . . .
حضرت آیت الله جوادی آملی (دامت برکاته)، تاج سر بنده و خانواده بنده هـسـتـنـد
. . . . .

ناشناس گفت...

با سلام
هر چه گشتم کانال تلگرامی از شما پیدا نکردم.

ناشناس گفت...


آیت‌الله اسدالله ایمانی نماینده خامنه ای در استان فارس و امام جمعه شیراز با بیان اینکه وزیر ارشاد گفته است که برگزاری کنسرت‌های موسیقی در مشهد مقدس به‌خاطر احترام به امام رضا(ع) انجام نمی‌شود، گفت: از آقای وزیر ارشاد سئوال می‌کنم که اگر برگزاری کنسرت حلال است و جایز و بی‌ضرر، چرا خدمت امام رضا(ع) برگزار نمی‌شود؟ اگر حرام است و ضرر دارد، پس برای همه مسلمانان مضر است و حرام. حرام را توسعه ندهید و گناه را تشویق نکنید.
خوبه حالا که روحانی عرضه نداره اونا هم هی دارن جلوتر میان

ناشناس گفت...

آقای عسگر،
............. (خود معنی آن را می دانید)
چه تاج زشت و سبک و بی فرهنگ و منطقی بر سر خود و خانواده محترم گذاشته اید. در گذشته طلا و جواهر به عنوان تاج بر سر می گذاشتند و امروزه.......
کاری به اعتقادات شما ندارم که هرچه می خواهد باشد، صرفا به عنوان یک عقیده به آن احترام می گذارم. ولی روزی را میبینم که همان خانواده شما همچون خانواده های سال 1357 از پدر و مادران خود سوال کنند که چرا؟ تاجی برتر برای بر سرگذاری یافت نشد؟

واقعا از صمیم قلب آرزو میکنم تاج مورد نظر شما روزی "کلاهی گشاد" از آب در نیاید، که بسیار تاج ها پیش از این بودند و خار از آب درآمدند.

(جوان پیر)

ناشناس گفت...

خوشبختانه تاکتیک شرمنده درمانی وزیر ارشاد اقای جنتی جواب داد و امامان جمعه 6 شهر دیگر خواستار لغو کنسرت شدند.

ناشناس گفت...

این قرتی بازی ها و کنسرت چیه. به فکر آب و نان مردم باشید.

ناشناس گفت...

پیر جوان عزیز ، عسگر طناز سیرک است که واقعیت رادرقالبی تلخ بیان میکند.

ناشناس گفت...

اب و نون مردم را دولت باید به فکر باشد، قرتی بازی ها هم وسیله فرهنگ سازی در جهان است، شما اینقدر بی فرهنگ و بی سواد شدی، (سوال ابلهانه می پرسی) تقصیر خودت نیست، کنسرت نرفتی! برو برات خوبه