۱۳۹۵ مرداد ۸, جمعه

آقای دیوث آملی با خانم افسانۀ روحانی پسر دار شدند بنام "دیوث یالثاراتی"! دست بزنید برای عروس و داماد.



1- در خبرها دیدم که اعلام شده رییس جمهور محترم کشورمان شباهنگام روز یکشنبۀ آینده با ما سخن خواهند گفت و بر انتظار طولانی ما در مورد مواضع شفاف خویش در رابطه با حرف و حدیث های مخالفان و دشمنان تندروش راجع به دریافتی های نجومی مدیران و اتهامات نسبت داده شده به برادر محترم و مشاور ویژه شان جناب حسین فریدون توضیح مبسوط خواهند داد. بنابراین انصاف چنین حکم می کند که تا روز یکشنبه در حوزۀ سیاست و استیضاح دولت محترم آتش بس اعلام کنم و از پرداختن بمسایل سیاسی - حتی - اگر حرف مفت! وزیر خارجۀ عربستان سعودی باشد که گفته بنا بر اخبار کسب شده اش - از رسانه ها و مطبوعات داخلی ایران - قرار نیست کسی بجرم حمله به سفارت عربستان مجازات شود" و نتیجۀ بدیهی و درستی گرفته که "چون تهران خودش برنامه ریز و سازمانده این حمله بوده است"خود داری کنم.

2- از مسایل حاشیه ای و بی اهمیت! اما یکی این است که "فرزند مشروع جفتگیری آقای دیوث آملی با خانم افسانۀ روحانی یک پسر کاکل زری بدنیا امد دیروز بنام "دیوث جونیور یالثاراتی"! ماجرا از این قرار است که با وارد کردن واژۀ مبارک دیوث از سوی آیت الله العظمی اخلاق و عرفان و همۀ محسنّات بری و بحری و دنیوی و اخروی جناب جنت مکان عبدالله جوادی آملی به ادبیات سیاسی پر از ناپاکی ها و پلشتی های تا سقف پفیوز - تا آنروز - جمهوری اخلاق و دیانت و خداترسی و زهد و تقوی و ... خطاب به معاون اول رییس جمهور و با هدف بی غیرتی هیئت دیدار کننده - لیبرال های مسلمان حزب کارگزاران - که به تشکر و دستلیسی و تأیید جناب جهانگیری ختم و باعث شکوفایی برکات اسلامی بسرزمین نفرین شدگان روی زمین شد؛ تحلیلگر و کارشناس و نخبۀ سیاسی و دانشگاهی نیاز نداشت که مطمئن شود با ورود دیوث جدید به ادبیات سیاسی چه عروسی راه خواهد افتاد در ماتحت ناموس گرایان متحجر و زن ستیزان قرون وسطایی. زیرا بخاطر خط قرمز بودن دیوث در فرهنگ عرف ایرانی حتی تندترین کثافت ها هم جرأت بکاربردن چنین واژۀ شنیعی را نداشتند براحتی تا کنون؛ و مجاز اعلام کردن آن از سوی آیت الله اسوۀ اخلاق و عرفان چه هدیۀ گرانبهایی شد برای متحجران دیوث.

3- تا قبل از نشتی زردی اخیر باسن حسن روحانی به منظر و مراء عام همۀ امید من به این بود که رییس جمهور اعتدال - در پشت پرده هم شده - یک اعتراض جدی خواهد کرد به جوادی آملی و یک دستور بکلی سری ابلاغ خواهد شد به سرتاسر عمله و اکرۀ جبهۀ حزب الله خودجوش و هوادار دیوثی که این واژۀ خطرناک و بسیار توهین آمیز غیر اخلاقی را وارد ادبیات مبارزۀ خود با متمدنان مدرن نکنند و بیش از این ایرانیان متمدن به تمدن جدید را نیازارند. اما وقتی معلوم شد که جنس خود روحانی  قلابی از آب درآمده و او حتی قادر نبوده که زیر کون خودش را پاکسازی کند. بدیهی بود که واژۀ دیوث جوادی آملی اولین قربانیانش را از حوزۀ سکس و هنر و زن و زیبایی و سینما و موسیقی انتخاب خواهد کرد و کرد. نشریۀ یالثارات انصار حزب الله هنرمندان و شرکت کنندگان در جشن حافظ و خانواده های آنان را دیوث خطاب و مطلبی پر از هجویات و مبتذلات پورنو را مختص آنان کرد. متأسفم برای آرایی که به رفقای حسین فریدون اعتدالی! دادیم در خرداد 92 و به نزدیکان - در حد فرزند - صفدر حسینی اصلاحطلب! دادیم در اسفند 94 . هنوز هم منتظرم تا روز یکشنبه تا روحانی را ببینم چقدر شرمنده! و آیا اصلاً شرمنده؛ یا برَسم آخوندی طلبکار از هر موجود مرده و زنده. آخ دلم درد می کند از این همه پلشتی. و خدایی که آخوند سیاسی را آفرید بدون یک رودۀ راست توی شکم شان. کم جرمی نیست اگر دادگاه عدلی بود برای این خدای دیوثان همینجا در روی زمین! یا...هو

۴ نظر:

ناشناس گفت...

تیمسار یادم میاد اوايل انقلاب در تلویزیون برنامه ای بود از بزرگ دیوثان جمهوری اسلامی ایت اله محمدی گیلانی که بعدها به "بریم سر بحث شیرین لواط " ! معروف شد.اون توضیح میداد با اون لحن شل و وارفته خودش که "دیوث" کسی است که بیگانه ای را بر سر همسرش ببرد."قرنان" کسی است که بیگانه ای را بر سر خواهرش ببرد! یک کلمه دیگر هم اختراع کرده بودالان یادم نیست برای کسی که بیگانه ای را بر سر مادرش ببرد!

ناشناس گفت...

دلقک جان
شما این مسئله را از زاویه دیگر هم نگاه کن. چرا آخوند جماعت و پیروانش به چنین واژگانی متمسک شده اند؟
این عمل آنها نه از موضع برتر که از سر ضعف و نا امیدی است. آن زمان گذشت که خبر از چهره امام در ماه می دادند و ملتی را سرکار می گذاشتند. دیگر کسی برای حرف این جماعت تره هم خرد نمی کند.
کسروی گفت که این کشور یک حکومت به آخوندها بدهکار است. ولی افسوس که تجربه پرهزینه ای بود.

Dalghak.Irani گفت...

من از همان زاویه ای که می گویی دیده ام. نشان به آن نشان که من اولین مردی بودم که دیوثی اهدایی سردار جعفری را پذیرفتم. بنابراین من نه از جهت اهمیت حرف این کثافت ذهن ها بلکه از جهت دامنه دادن بموج ضد اخلاقی آخوندها و برجسته کردن ضعف و دریوزگی سیاستمداران مدعی می نویسم. یا...هو

ناشناس گفت...

بگذار یاوه بگویند، قرار به فحش دادن باشد ما 37 سال است بدترش را نثار سردار و اخوند کرده ایم، فحش اینها که الان صلواته.