۱۳۹۴ اسفند ۵, چهارشنبه

WOWجمعه چه خبر است: تمدن بشری آماده است یکبار برای همیشه کلاه از سر بردارد به احترام بلوغ ایرانیان!



1- آنچه که تاریخ می گوید. و آنچه را که مستندات عصر مدرنیته ثبت و ضبط کرده است. و آنچه را که مشاهدات میدانی و تجربۀ ما ایرانیان شاهد بوده است. این بوده است: که تمدن جدید بشری به سرکردگی کشورهای توسعه یافته و صنعتی معروف به غرب جغرافیای سیاسی؛ در هر برهه ای از زمان فقط و فقط و فقط با منافع خود غش می کند در لبخند و تأیید یا اخم و ترشرویی و تکذیب دیگران؛ با هر دوز و کلک و ترفند و بندبازی که کم در آستین استدلالش ندارد. از دیکتاتورها حمایت می کند با ترفند ثبات جهان و با ارتجاع و تحجر کنار می آید با کلک ما در "خودسرنوشت" ملت ها دخالت نمی کنیم و ... خلاصه ما هر فکتی بیاوریم که مارا بحساب بیاورید و اگر قاتق نانمان نمی شوید شریک قاتل جانمان هم نشوید؛ باز اصرار دارند که شما خود عقب مانده اید و ربطی بما ندارد. اما - این اما مهم است - غرب تا کنون در مقابل یک سلاح بسیار بُرنده و کارساز ملت ها نتوانسته سلاح ایگنوری اختراع کند که بما چه. آن هم فقط و فقط زمانی بوده که ملتی بپا خاسته و از راه مسالمت آمیز و باحداکثر تلاش و کوشش علی رغم همۀ موانع بسیار در راهش "بلوغ سیاسی"اش را برخ جهان کشیده که مادر قحبه ها "ما اینیم سرفراز و فهمنده". اینجاست که همواره غرب سیاسی مجبور از ایستادن شده بتماشای قد رعنای ملتی تازه متولد شده و به بلوغ فکری رسیده. شک ندارم که پس فردا جمعه ملت ایران غرب را نشان خواهد داد کلاه از سر برداشته به احترام و دست افشان رو به ایرانیان که: "خوش آمده اید به دنیای تمدن جدید". آفرین که چه سخت اما پرتلاش آمدید این راه را. خدا قوت ایرانیان. ما (غرب) لنگ انداختیم در مقابل اراده و غنای تمدن شما! یا...هو

تکمله: این هم مطلب تشکرم از تحریمیها که در بالاترین منتشرش کردم:

دستان خالی "برو خونه بشین خودش میاد دم در" تحریمی ها؛ کمک مؤثری کرد در همبستگی رأی انبوه جمعه. تشکر می کنم!

اینک که آخرین ساعات تبلیغات انتخاباتی مجاز در جریان است و من با اطمینان کامل از حماسۀ ایرانیان در انبوه آرای روز جمعه شان بر ضد تحجر و دگم خامنه ای و یاران؛ وظیفه و مسئولیت خودم می دانم که از کاربران عزیز و هموندم در سایت بالاترین که تحریم انتخابات را با تمام قوا تبلیغ و پی گیری کردند سپاسگزاری کنم. چه اگر آنان نبودند بدون استدلال و تحلیل درست از شرایط؛ و در نتیجۀ معکوس شدن تبلیغ شان برای جلب مشارکت بیشتر هموطنان؛ نه گمانم من و سایر مشارکت جو های معدود - فقط در بالاترین - راستی چرا؟ - موفق می شدند در این زمان کم این جو مثبت انبوه رأی را ایجاد کنند. پس دست همه درد نکند و امیدوارم که همواره چنین دست خالی نباشند در کاستن از عقل سلیم ایرانیِ" سرنوشتت را خودت دستت بگیر اگر حتی یک نخ کوک کم ارزش دستاویزت بود" و دل بستن به اوهامِ "بشین تو خونه خودش میاد دم در"! بویژه کاربران تحریم کنندۀ مستقل و عزیز و زخم خورده و تأثیر گذار و محبوب تشکرم جانانه است بخاطر ترغیب کاربران مردد یا تحریمی به تصمیم برای مشارکت از راه تبلیغ معکوس. خدا ایران را برای ما و دوستان را برای ایران آباد و سبز و سرخوش بخواهد. آمین


۲۵ نظر:

ناشناس گفت...

این یعنی مطمئنی همه رای میدن؟ امروز چند نفر را دیدم که گفتند رای نمی دهند ولی احترام می گذارند به رای دهندگان، پیروزی اصلاح طلبان مهم نیست. برام مانور وحدت مردم و مشارکت گسترده مهمه.

ناشناس گفت...

اولا اونهایی که رای نمیدان زیاد کرشمه نیان اونا در حقیقت به مثلث جیم رای میدن. دوما تو که نمیخوای ری بدی و رفیقات مثل خودت هستنچرا اینورا میپری؟

ناشناس گفت...

رادیو فردا:
شهیندخت مولاوردی تصریح کرده است: «ما روستایی را در سیستان و بلوچستان داریم که تمامی مردان آن روستا اعدام شده‌اند. بازماندگان آن‌ها امروز قاچاقچی بالقوه هستند هم از این نظر که بخواهند انتقام پدران خود را بگیرند هم برای تامین منابع مالی خانواده‌ها، اما هیچ حمایتی از این افراد نمی‌شود.»
از این تاسف بار تر نمیشه
باز بگید رای نمیدیم.
گو..گل

محسن گفت...

فکر می کنید داشتن لباس سبز موقع رای دادن جرم است؟ این طوری می شه پیام مردم رو قبل از شمردن آرا داد و احتمال حکم حکومتی روهم کم کرد.
فرستادن لیست رفسنجانی با نغییر نام آن به "لیست نه به رد صلاحیتها" از طریق تلگرام هم می تواند لیست را آشناتر بکند

رومی گفت...

روحانی‌ به صورت کاملا روشن و لخت تاکید بر صیانت از رای مردم کرد (نوشته ۲ روز پیش شما!). گفتهٔ‌های امروز روحانی‌ هم تقابل آشکار تری با خامنه‌ای داشت که بسیار خوش آیند بود این فرصت شناسی‌ روحانی‌ حقوق دان! جنگ دیگر برای هیچ کس پنهان نیست.

اخبار شخصی‌ از چندین دوست و همکلاسی سابق مذهبی‌ (شامل چند بسیجی‌ تحصیل کرده) دارم که هیچ کدام به لیست پایداری چی‌‌ها رای نمیدهند و انتخاب‌های شخصی‌ (از جمله مطهری) دارند! حدس می‌زنم که رای حداد عادل کمتر از ۳۰۰ هزار خواهد بود.

هزاران سپاس برای نشر و آموزش مداوم زیبایی و امید.

دوستدار پدر عزیز و تیمسار نازنین،
رومی

ناشناس گفت...

قضیه تقلب واقعی هست، اتوبوس اتوبوس ادم می اورند از دهات ها برای رای دادن، تهران یادش نورد یک رای می تواند، جنتی را بفرستند مرخصی اجباری! حتی یک رای.

شهاب گفت...

با درود به تیمسار عزیز
من هم تصمیم گرفتم در این فضای افتضاح و خفقان، از این تنها روزنه باقی مانده برای مشارکت مدنی در تامین حداقلی آینده فرزندانمون که صد البته در قبالشون مسوولیت داریم روز جمعه به اتفاق کل خانواده در نبرد با تاریکی و تباهی در انتخابات شرکت کنم. و سپاس از شما به خاطر آگاهی رسانی.....پاینده ایران

شاگرد تنبل ته کلاس گفت...

این پست حرف دل ما هم بود و است و چه نکته خوب و مهمی برای انهایی که برای بهبود اوضاع، چشم امید به غرب دارند
ممنون دلقک عزیز، مستدام باشی، عالی بود

ناشناس گفت...

سلام دوستان وسرور گرامی تیمسار عزیزو روشنگر:
اگر قابل بدانید اولین تبریک از طرف بنده باشد به خاطر پیروزی وخلق حماسه از سوی مردم تحول خواه سرزمینم که مطمئنم یک نه ی بسیار بزرگ به متحجرین ومرگ گراها نشان خواهند داد وپس از سال 92 این دومین گام بزرگ به سوی آزادی های مدنی وبه سوی مدرنیته ای که نام بردنشان نیز لرزه بر جان و عبا وعمامه جنتی ها واحمد خاتمی ها ومحمد یزدی ها می اندازد....

ناشناس گفت...

سالروز بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس مبارک باد.
خواجه نصیرالدین طوسی وزیر هلاکو خان مغول می توانست بگوید که من دربار هلاکو، نوه چنگیز، قاتل ملت ایران، این قوم وحشی را نمی پذیرم و او را تحریم میکنم ولی این دانشمند و سیاستمدار با دربار هلاکو همکاری کرد و مغول ها را با خود همراه کرد.

ناشناس گفت...

شما مغولها را با اخوند برابر می کنی؟ مغولها بجز خون ریزی که براه انداختند که انهم از سر خشم بود در تمام زمینه ها از اخوند بهتر بودند. کجایی؟

ناشناس گفت...

این نقل قول زیبا را در سایت تایم دات آی آر دیدم:

تصمیم، دردناک و رنج آور است، نیز به این دلیل که اگر ژرف بنگریم، نه تنها هریک از ما را با آزادی رودرو می کند، بلکه با تنهایی بنیادین و با این واقعیت هم مواجه می سازد که هر یک از ما به تنهایی مسئول وضعیت موجود در زندگی خویشیم. اگر فرد، دیگری را به تصمیم گیری به جای خود بگمارد یا ترغیب کند، می تواند هم تصمیم خویش را داشته باشد و هم از درد تنهایی احتراز کند. اریش فروم بارها تآکید کرده انسانها همیشه منشی دوسویه گرا نسبت به آزادی دارند. با اینکه به پیکاری بی امان برای رسیدن به آزادی دست می زنند، منتظر فرصتی هستند که از آن صرف نظر کنند و به نظامی استبدادی تن دردهند تا از باری که آزادی و تصمیم بر دوش شان نهاده بکاهند. رهبر با جذبه و فرهمند - کسی که هر تصمیمش پرشور و با اعتماد به نفس است - مشکلی در به خدمت گرفتن افراد و به کار گماشتنشان ندارد.
اروین دیوید یالوم

بابک

ماهور گفت...

گل گفتی این برو بشین خونه خودش میاد رو. اینایی که می گن رای دادن فایده نداره یه کم به انتخابات های قبل نگاه کنن. هر انتخاباتی که تعداد رای زیاد بوده برای خامنه ای مشکل ایجاد کرده. این که باید قدم به قدم بریم جلو توش شکی نیست، کسی جون انتقلاب کردن رو نداره، انقلاب هم آینده ی خوبی رو تضمین نمی کنه. دو تا حد نهایت قابل تصوره؛ یه سرش کره شمالی که از انتخابات خبری نیست یه سرش کشورهای آزادن که انتخابات آزاد و مؤثر دارن. حالا خودتون انتخاب کنید قدم به قدم به کدوم سمت برید.

ناشناس گفت...

" برام مانور وحدت مردم و مشارکت گسترده مهمه"

بر عکس گفتی! برایت باید رای دادن مهم باشد که اصلاح طلبان مورد نظرت به مجلس بروند نه اینکه یک انتخابات باشکوه نمایشی برگزار شود و اصلاح طلبان هم راه نیابند و بعد پز افتخار حضور گسترده مردم و تایید نظام را خامنه ای بدهد!

ناشناس گفت...

جوجه را اخر پاییز می شمارند. از این هر و له ها زیاد دیدیم.

ناشناس گفت...

چهره رهبر نشان از خستگی و ضعف احتمالا از شیمی درمانی داشت. اگر بپذیریم که روحیه بیمار در کمک به سیر بهبودی بیمار نقش دارد و رای من باعث کسر یک دهم ثانیه از عمر استبداد می گردد این کار را خواهم کرد. این کوچکترین دلیل من برای رای دادن است.

ناشناس گفت...

مثلث جیم باید جیم! بشه آغاهم تفهیم بشه...

الف گفت...

ممکن است با رای دادن نتوانیم چیزی را تغییر دهیم، اما شصتمان را که می توانیم نشان دهیم، پس:
روز جمعه، هر ایرانی، یک بیلاخ!

(با عرض معذرت از همه)

ناشناس گفت...

بزن باران که دین را دام کردند

شکار خلق و صید خام کردند

بزن باران، خدا بازیچه ای شد

که با آن کسب ننگ و نام کردند

بزن باران، به نام هر چه خوبی است

بزن باران، که وقت لایه روبی است

بزن باران، که بی صبرند یاران

نمان خاموش، گریان شو، بباران

بزن باران، بشور آلودگی را

ز دامان بلند روزگاران

" ‏وحشی بافقی "

ناشناس گفت...

دلقک این چندمین بار است که نوشته های کوتاه مرا یا حذف می کنی و یا با تا خیر سه چهار روزه توی نظرات می گذاری.در کامنت اخر جواب خواجه نصیر الدین طوسی را دادم. عرض کردم که شما مغولها را با اخوند برابر می کنی؟ مغو لها فقط از روی کینه و احمق بازی سلطان خوارزمشاه ،ایران را شخم زداما مغول ادم بود و اخوند نبود.اخوند میخش را چنان در ماتحت دوستداران خود می کند که هزار نجار اصفهان نتوانند انرا در بیاورند. میخ مغول یکبارگی بود و با زور یک خواجه نصیر درامد. حالا باز هم این را سانسور کن!

ولی گفت...



آفرین و بسیار آفرین تیمسار! این، عین حقیقت است؛ حقیقتی که "موانعی" نمی گذارند بر زبان آید:
«...این بوده است که: تمدن جدید بشری به سرکردگی کشورهای توسعه یافته و صنعتی معروف به غرب جغرافیای سیاسی؛ در هر برهه ای از زمان فقط و فقط و فقط با منافع خود غش می کند در لبخند و تأیید یا اخم و ترشرویی و تکذیب دیگران؛ با هر دوز و کلک و ترفند و بندبازی که کم در آستین استدلالش ندارد. از دیکتاتورها حمایت می کند با ترفند ثبات جهان و با ارتجاع و تحجر کنار می آید با کلک ما در "خودسرنوشت" ملت ها دخالت نمی کنیم و...».

ناشناس مانور وحدت گفت...

"بر عکس گفتی! برایت باید رای دادن مهم باشد که اصلاح طلبان مورد نظرت به مجلس بروند نه اینکه یک انتخابات باشکوه نمایشی برگزار شود و اصلاح طلبان هم راه نیابند و بعد پز افتخار حضور گسترده مردم و تایید نظام را خامنه ای بدهد!"

شما مثل اینکه خودتان هم باورتان شده اصلاح طلبان تاثیری قرار است بگذارند! خیر عزیز، اینجا بازی نماد است و اصلاح طلبان خر شانس هستند که افتاده اند بین مردم و حکومت و نخودی بازی هستند، هر چند بدون ان ها این حجم تبلیغات ممکن نبود و باید تشکر کرد ولی اصلاح طلبان نه توانایی و نه هدف تغییر نداشتند، این هم هل مردم است، ما داریم با اصلاح طلبان جوری رفتار می کنیم که انگار ان ها نماینده واقعی مردم هستند تا اینکه واقعا در اینده نزدیک واقعا به چیزی که می خواهیم تبدیل شوند انشالله! نه این که الان واقعا نماینده ما هستند! طبیعی است که شرکت گسترده مردم = پیروزی اصلاح طلبان خواهد بود، ان هم در چنین زمانی که بعد از توافق هسته ای و برجام یک و صحبت از برجام دو! کلا گفتمان اصول گرایی بی هدف و بی برنامه و بی کعبه شدند و دور خودشان دارند می چرخند، اصلاح طلبان اگر فقط لیست پر می کردند با یکم چاشنی تبلیغات باز هم ناپلئونی برنده بودند، چون حداقل یک هدف و آرمان نصف نیمه داشتند که حالا تقلیل واقعه گرایانه دادنش، اصول گرایان که ایده های تازه کشف اقتصادیشون هم دزدی از اصلاح طلبان سابق است، این انتخابات مهم نبود و مهم نخواهد بود اگر با مشارکت گسترده همراه نشود و اصلا در مورد اصلاح طلبان نیست این رای! این انتخابات اثر نمادی دارند بر گفتمان ترک برداشته اصول گرایان، شاید اگر ما به دروغ جلوی آینه به خودمان نمی گفتیم که این انتخابات مهم است، اصلا این انتخابات واقعا مهم هم نبود و اصول گرایان بدون برنامه ریزی و تبلیغات و خرج هم رای شرکت می کردند، ولی همین دروغ ما را الان جوری باور کرده اند که ناکارامدی خودشان را بیشتر لو می دهند. باز هم می گویم به زیاد برام مهم نیست که اصلاح طلبان رای اورند، این انتخابات در نظامی غیر نرمال است، رای ما هم همین طور، نرمال نیست.

جعفر گفت...

شما که برد عملیاتیت هم بد نیست،اون پست دقیقه 90 کیهان را اینجا در وبلاگ هم افشا کنی، بهتره به نظر من، یگانه راه مقابله با دروغ و مزخرف، فریاد زدن و نشان دادن صداقت هست.

ناشناس گفت...

از ساعت ۳پارازیت روی شبکه های خبری انداختن

Unknown گفت...

دوستان مخالف شرکت در انتخابات توجه کنند، ماجرای سال 88 که صدمه ای غیرقابل جبران به جمهوری اسلامی زد و باعث پشت کردن بسیاری از نیروهای آنان به نظام شد، و خسارات آن برای حکومت هنوز ادامه دارد در اثر شرکت مردم در انتخابات بود اگر آن روز در انتخابات شرکت نکرده بودیم باز هم احمدی نژاد ازصندوق رای بیرون میامد ولی جنبش سبزی به راه نمی افتاده تا نقطه عطفی باشد در تاریخ مبارزه با این حکومت باشد.