۱۳۹۴ خرداد ۷, پنجشنبه

خامنه ای به کوچک زاده: وضعمان خیلی خراب است. من دارم نقش پلیس بد را بازی می کنم. شلوغش نکن!



1- خامنه ای به مجلسی ها گفته:

در مسائل هسته‌ای مواضع همان است که علنا اظهار کردیم/ برادران ما واقعا عرق می‌ریزند و کار میکنند، بر همین مواضع پافشاری کنند/ برخورد محترمانه و همراه با ادب، با وزرا در مجلس ضروری است

از این تیتر مثبتی که هواداران روحانی و هاشمی از حرف های امروز خامنه ای خطاب به مجلسیان بیرون کشیده اند؛ تنها بخش مرکزی آن (برادران ما واقعاً عرق می ریزند و کار می کنند، برهمین مواضع پافشاری کنند) اهمیت "خامنه ای امروز چه گفته است" دارد و بقیۀ حرف های او نه شور و نه صلابت حرف های ایدئولوژیک او در جمع سپاهیان را دارد و نه کمترین ارزش حرف های راهگشا و تعیین خط مشی یک رهبر سیاسی مختار مطلق را. زیرا لقلقۀ اقتصاد مقاومتی و بفکر انتخابات بعدی نباشید و برنامۀ ششم را جدی بگیرید و سایر خزعبلات که نوعی تکلیف گرایی و فرمالیتۀ اجباری و برگزاری یک مراسم تقویم سالیانه و کلیشه ای است و تکراری ملال آور.

2- اما قبل از اینکه به مغز حرف خامنه ای که در بالا ذکر کردم وارد شوم لازم است که پیش و پس آن جمله را هم توضیح مختصری بدهم. اینکه گفته "در مسایل هسته ای مواضع همان است که علناً اظهار کردیم" این پالس سرگردانی و بلاتکلیفی جمهوری اسلامی در بخش رهبری را مؤکد کرده که هر اتفاقی که بیفتد بخش های مثبتش ابتکار و دستور و مسئولیت من است و هر بخش منفی و از روی ناچاری که بخاطر رفع تحریم ها خواهم پذیرفت، تقصیر و قصور دولت روحانی. زیرا او در اظهارات علنی اش همیشه یکی به نعل زده و یکی بمیخ و هیچگاه مشخصاً حرف فصل الخطابی نزده که کسی - چه موافق و چه مخالف - بتوانند با استناد به آن بفهمند منظورش کدام مواضع اظهار علنی کرده اش است. ضمن اینکه برای اینکه بازهم بتواند منطقۀ مانور "عدم قبول مسئولیتش" را گسترده تر بکند یک جمله را هم در سخنانش گنجانده و گفته است که برخی مواضع را هم در جلسات محرمانه به مذاکره کنندگان گفته ام.

3- اما در بخش پایانی نقل قول بالا خامنه ای گفته: "برخورد محترمانه و همراه با ادب، در مجلس ضروری است". این جمله هم علاوه بر اینکه یک تعارف آبکی است برای اعضای دولت؛ بغض و غیض خامنه ای را هم در جملۀ بعدی دارد که به دولتی ها توصیه کرده که با نمایندگان سلطنتی برخورد نکنند. و کاملاً معلوم است که این سلطنت علاوه بر هدف قرار دادن لحن سخنرانی های روحانی نسبت به تندروان؛ اشرافی گری هاشمی رفسنجانی و نیروهای همراه او را (کارگزاران سازندگی) هم برجسته می کند در ذهن مخاطب و نوستالوژی کاپشن احمدی نژاد را دامن می زند. اگر یادمان نرفته باشد که خامنه ای بعد از هو کردن احمدی نژاد در مجلس هشتم - دو دو کردن - خامنه ای در فاصلۀ یکساعت و قبل از پایان جلسۀ علنی آنروز مجلس لاریجانی و هیئت رییسه و نمایندگان سرشناس - مثل توکلی و ... - را احضار به یک جلسۀ خصوصی می کند و آنان را با شدیدترین کلمات و جملات بی سابقه ای مثل اطلاق رذالت به نمایندگان معترض به احمدی نژاد را می نوازد. اینک بهتر می شود مقایسه کرد که منظورش از تذکر "با ادب رفتار کردن با وزرا و دولت" چقدر باسمه ای و برای رفع تکلیف است.

4- اما حرف اصلی خامنه ای به نمایندگان این بوده است که اوضاع کشور و اقتصاد بسیار خراب تر از آن است که بخواهد توافق با غرب را متوقف کند. بلکه او می خواهد به "برادران ما واقعاً دارند عرق می ریزند و کار می کنند" (ظریف و تیم مذاکره) کمک کند که بتوانند "بر همین مواضع پافشاری کنند". و با خفت کمتری توافق را بنویسند و غرب - بویژه اوباما - را از بهم خوردن توافق بترسانند. در اینجاست که خامنه ای هم بیچارگی اش را بنمایش می گذارد و هم آیندۀ رو بزوال حکومت دینی اش را. در حقیقت او خطاب به کوچک زاده ها اعتراف می کند که دارد نقش پلیس بد را بازی می کند تا بلکه توافقی که انجام شده است را کمی کمتر تحقیر امیز بثمر برساند اولاً؛ و مهمتر از آن بگوید که می داند پی آیند این توافق حمله به بنیان های ایدئولوژیک خواهد بود ثانیاً. خامنه ای به تلخی اما با لحنی طنز آمیز می گوید که می داند موضوع حقوق بشر و تروریسم (حمایت از محور مقاومت بتعبیر متشرعان ضد امپریالیست) بلافاصله بعد از توافق نهایی بروی میز خواهد آمد. اما - خامنه ای در کمال یأس - می گوید: نمی تواند پروسۀ فروپاشی شروع شده را متوقف کند چون کشور ورشکسته است. پس یک دلخوشکنک هم اضافه می کند که اگر در داخل با هم باشیم از پس غرب بعد از توافق برخواهیم آمد.

5- نکتۀ بعدی که در این مورد قابل یادآوری است این است که: موضوع دسترسی های گسترده برای راستی آزمایی - توافق شده در لوزان - برنامۀ اتمی خامنه ای چه در گذشته و چه حال و آینده نقطه ثقل راحتی خیال اوباماست در مقابل مخالفان توافق: چه در داخل امریکا و چه اسرائیل و چه در میان اعراب منطقه. به این معنا که اوباما همیشه و بطور لاینقطع و روشن با پزی طنزآمیز و ریلکس تأکید کرده است که مخالفان توافق  هسته ای با ایران نمی دانند که منظور من از توافق نهایی چیست و بهمین خاطر مخالفت می کنند. در حالیکه من توافقی را امضاء خواهم کرد که حتی یکنفر هم نخوهد توانست بعد از امضاء با آن مخالفت کند. چون: من (اوباما) فقط توافقی را امضاء خواهم کرد که ایران شدیدترین و پردامنه ترین بازرسی های راستی آزمایی تاکنون بی سابقه در جهان و راجع به هر کشور دیگری را بپذیرد. لذا اگر خامنه ای در مورد حرفش و موضعش صادق بود و باشد نباید آن را با این شدت بسوی مذاکرات پمپ می کرد چون خواسته ای را مطرح می کند که خط قرمز اوباماست و رییس جمهوری امریکا امکان ندارد بتواند از این بازرسی ها عقب نشینی کند چون علاوه بر شکستن خط قرمز خود قادر بفروش این توافق به کنگره و اسرائیل و اعراب نخواهد بود. البته یک احتمال هم این است که خامنه ای می خواهد نهایی شدن توافق را تا آنجایی به تأخیر بیاندازد که دولت حسن روحانی نتواند از برکات آن خودش بهره مند بشود تا تندروان بتوانند در سال 96 دولت ایدئولوژیک تری را بر سر کار بیاورند. یا...هو

و خدا نگهدار تا شاید وقتی دیگر! دلقک ایرانی.

۳۹ نظر:

عصبانی گفت...

ممنون و تعطیلات به خوشی.

ناشناس گفت...

تیمسار گرامی
در کنار تحلیلتان از این جمله رهبر فرزانه که خودش نیز نمی داند چه میکند و چه میگوید. بهتر بود به تحلیل اطلاعیه امروز استادان دانشگاه امام حسین می نشستید که به نوعی بوی عبور از خامنه ای را می دهد. عزت زیاد

رومی گفت...


سلام بر پدر عزیز و تیمسار گرامی,

هزاران سپاس که به یاد فرزندان مجازی خودتون هستید و بودن ما رو در سیرک دوست دارید. از خواندن کامنت شما واقعا خوشحال شدم, مهر شما رو به شدت احساس کردم و دلم حسابی گرم شد.

با اینکه چیزی نمی نوشتم, ولی همه نوشته های شما و بیشتر کامنت های مهمانان سیرک رو خوندم و حتی از تکرارهای همیشگی شما لذت بردم. برخی از گفته های شما رو برای بار سیم و چهلم خوندم. واقعا صبر زیادی دارید برای سر و کله زدن با خوانندگان گذری و کسانی که تنها آنچه را که دوست دارن میبینن و برداشت میکنن و نه آنچه رو که شما نوشتید و خواستید منتقل کنید. در واقع عصبی شدن عادی ترین اتفاقه در این زمان.
هرچند دونستن این نکته که "هرکسی از ظن خود شد یار من, از درون من نجست اسرار من؛ سر من از نالهٔ من دور نیست. لیک چشم و گوش را آن نور نیست", کمک میکنه که همدیگر رو راحت تر بپذیریم.

امیدوارم که تعطیلات سیرک خوش بگذره و شما رو دوباره با شادابی و تندرستی ببینیم. برای بازگشت هم عجله نکنید که سلامتی شما مهمتر از هر چیز دیگه ایه.

دوستدار همیشگی پدر عزیز,
رومی

پی نوشت: به آینده روشن و درخشان ایران امیدوارم و خوش بین. مطمئنا زحمت های شما و بسیاری دیگر از همرزمان شما به نتیجه میرسه.

خُسن آقا گفت...

من که عرض کرده بودم حرف‌های مقام گند رهبری جز پُز عالی جیب خالی نیست! ایشان زر مفت زیاد می‌زنند این روزها! به گمانم تریاک ملوکانه قاطی دارد که ایجوری جفتک می‌پرانند.
همانگونه که در نوشته اخیرم نوشتم ایشان در همه جبهه‌ها باخته‌اند. پول و پله هم که دیگر در کیسه ندارند. داعش هم به 70 کیلومتری دمشق رسیده. تازه خبر رسیده که همین امروز هم عده‌ای از مزدوران مقام گنده را در پالمیران داعش اعدام کرده. این همه بدان معنی است که دوران مقام گند رهبری پایان یافته فقط ایشان هنوز حاظر نیستند جام زهر(بخوانید جام گه) را سر بکشند.

Dalghak.Irani گفت...

از نیمه راه برگشتم که یک به عزت زیاد عزیز هم پاسخی بدهم و تمام. اینکه من اینجا می نویسم و تیترهای هیجانی و دراماتیک می زنم برای برجسته سازی بمعنای این نیست که بخواهم اختلاف افکنی کنم و بگویم که چگونه دست به یقه شوند. چون دست بیقگی در جمهوری اسلامی همیشگی و ذاتی است و من فقط قصد زیاد کردن پیاز داغ را دارم و جوسازی امیدوار در بین مردم - البته اگر خانده و فهمیده شوم - لذا بدیهی است که زد و خورد در داخل هیئت حاکمه بشدت جریان داشته باشد و دارد. موضوع پاسداران امام حسین و حتی رفتن عزیز جعفری بقم از چنین سناریویی برخاسته بنظرم و چه بهتر از این. زیرا نان این ملت اسیر و تخریب شده جز در تنور این اختلافات حاکمیت در جای دیگری پخته نخواهد شد و تنها همین راه صواب است که باید به نقطۀ بیگ بنگ برسد. اما آن سناریو اینجری به تحلیلم می رسد:

ظریف قرار است فردا با کری ملاقات کند. رفته پیش خامنه ای و گفته: آقاجان چه می فرمائید. شفاف سازی فعالیت های گذشته یکی از درخواست های مهم غرب بود که طبق دستور خودتان پذیرفتیم. بدیهی است که مهمترین ابزار شفاف سازی گذشته علاوه بر بازرسی های زیاد از همۀ نقاط گفتگو با دست اندرکاران برنامۀ هسته ایست و غیر از این شفاف سازی ممکن نیست. خامنه ای هم به ظریف پاسخ داده که درست است اما تو گویا خودت هم باورت شده که من تصمیم گیرندۀ نهایی هستم. در حالیکه می دانی موضوع مخالفت من نیست بلکه سپاه که این دانش را پشتیبانی می کند مدعی است و حاضر به کوتاه آمدن نیست. ظریف هم دست از پا درازتر برگشته پیش روحانی که چه باید کرد. روحانی هم گفته بی خیال سپاه برو کارت را ادامه بده و با کری ببند و تمام. خامنه ای وقتی ظریف را دست بسرکرده زنگ زده به سپاه و گفته که من حریف نیستم و با توجه به وضع اقتصاد پشتم هم خالیست. خود دانید. سپاه هم برداشته بیانیه داده و عزیز را هم فرستاده قم که بلکه آخرین تلاششان را بکنند قبل از توافق فردای ظریف و کری. اما بیمی نیست و نانی اگر باید پخته شود در همین تنور است و خاموش کردنی نیست. یا...هو

ناشناس گفت...

تیمسار گرامی
ممنون از جوابتان که عالی بود و به معنای اینکه "ز هر طرف که شود کشته به نفع ایران است" تعطیلات خوش بگذرد البته مطمئنم که وقایعی پیش خواهد آمد که مجبور به قلمزنی شوید. ایام خوشی را برایتان آرزو دارم و آینده ای روشن برای ملت ایران. عزت زیاد

ناشناس گفت...

http://www.khabaronline.ir/detail/420639/Politics/government
دلقک زیرک خسته نباشی خوب نرسیدن کلاغ به خانه را هم بگو
معمارباشی

http://fa.wikipedia.org/wiki/%DA%A9%D9%88%D8%AF%D8%AA%D8%A7%DB%8C_%DB%B3_%D8%A7%D8%B3%D9%81%D9%86%D8%AF_%DB%B1%DB%B2%DB%B9%DB%B9

ناشناس گفت...

همونطور که در پست قبلی دلقک هم گفتم واکنش های اخیر خامنه ای و سپاه مخاطب اصلی اش عربستان هست نه آمریکا. ضربه ای که حاکمان جوان و پرانرژی عربستان به ایران زدند آمریکا نتوانست به ایران بزند. عربستان هیمنه و غرور ایران رو در منطقه شکست. ولی آمریکا هرچقدر هم توافق یکطرفه و به نفعش تمام شود باز ایران میتواند ادعا کند که حق غنی سازی اورانیوم (هر چند نمایشی) رو از آمریکا ستانده است. عربستان در حال نابودی تمام سرمایه گذاری های 36 سال عمر جمهوری اسلامی در کشورهای مختلف منطقه هست. اگر سوریه سقوط کند زلزله ای سیاسی و حتی جغرافیایی در پی آن اجتناب ناپذیر خواهد بود. حزب الله به شدت تضعیف خواهد شد و چه بسا با یک حمله دیگر اسرائیل به طور کل نابود شود. با تحرکات اخیر آمریکا و کشورهای اروپایی دو کشور مستقل اسرائیلی و فلسطینی تشکیل خواهد شد. هشدار فرانسه به اسرائیل جهت به رسمیت شناختن فلسطین و اولتیماتوم 1 ساله به اسرائیل میان خبرها گم شد و کسی بهش توجه نکرد. اگر فرض کنیم که این هشدار جدی بوده و در نهایت دو کشور مستقل فلسطینی و اسرائیلی تشکیل شود آخرین میخ بر تابوت ایدئولوژی احمقانه جمهوری اسلامی زده خواهد شد. ایدئولوژی خارجی جمهوری اسلامی دو ستون دارد: آمریکا و اسرائیل. توافق هسته ای میتواند مرگ بر آمریکا را از بین ببرد و تشکیل دو دولت فلسطینی و اسرائیلی میتواند مرگ بر اسرائیل را از این ببرد. با از میان رفتن این ایدئولوژیها حکومت مجبور خواهد شد تنها متمرکز بر مشکلات داخلی شود دیگر نخواهد توانست مشکلات را به آمریکا و اسرائیل فرافکنی کند دیگر بهانه برای پرت کردن حواس مردم نخواهد داشت.

یک مورد دیگر که به نظرم میرسه اینه که فکر میکنم یک استراتژی دیگر خامنه از واکنش ها و سخنرانی های اخیرش این بوده که بتواند سپاه را درگیر و سرگرم داعش، پ ک ک و عربستان کند تا از آن طرف تیم روحانی بتواند با خیال راحت از مزاحمت های سپاه توافق هسته ای را پیش ببرد. بنابراین یک دلیل بزرگنمایی خطر امنیتی از طرف خامنه ای کنار زدن سپاه از سر راه توافق هسته ای هست. خامنه ای میداند که چند سالی بیشتر زنده نیست و نمیخواهد لعنت ابدی مردم رو به جان بخرد میداند که همه او را با خمینی مقایسه خواهند کرد و صد رحمت به خمینی و صد لعنت به او خواهند فرستاد. هر چند خمینی هم یک جنایتکار بود ولی در زمان لازم از ایدئولوژی کوتاه میامد به عبارت دیگه خمینی شعور سیاسی داشت و برای او قدرت اولویت بود نه ایدئولوژی. ولی خامنه ای شعور و بینش سیاسی ندارد هر چند که باهوش است و گاهی حتی مشروعیت و قدرت رو هم قربانی ایدئولوژی میکند. علاوه بر این به قول دلقک خامنه ای میداند که اوضاع وخیم تر از آنست که اصرار احمقانه بر برخی مسائل ایدئولوژیک و آمریکا ستیزی کند او میداند که اگر بیشتر از این تعلل کند دودمان هم خودش هم تمام روحانیون و هم تمام سپاهیون رو یکجا به باد خواهد داد. این اصلی ترین دلیل او جهت پیشبرد توافق هسته ای است.

ناشناس گفت...

سلام
هر جا که میخواید برید، برید و خوش بگذره انشالله ولی لطفا این عبارت مدتی نیستم و مسایلی از این دست رو قبلش نگید. بقول یزدیا چرا چرزمون میدید؟!

مری گفت...

سلام بر پدر، تیمسار و دلقک بزرگوار ، از شما در این مدت بسیار آموختیم و شهود خودمان هم کمی به فعالیت در آمده . دست مریزاد و ایام بکام

ناشناس گفت...

خب اریحا هم که دست انقلاییون افتاد. منتظر دمشق و بغدادیم.

ناشناس گفت...

یک حدسی هم من می زنم که دوست دارم نظر شما را بدانم؛

چیزی تغییر نکرده و این بحث اخیر خامنه ای هم در منع دسترسی به مراکز نظامی معطوف به یک مکان خاص است که می ترسند با بازرسی گند کار بیرون بزند و همه چیز خراب شود....
این مرکز می تواند پارچین باشد که سه چهار سال اخیر یکی از محورهای منازعه بوده و الان هم آژانس اعلام کرده که تنها مساله پارچین باقی مانده است...

ناشناس گفت...

http://www.khabaronline.ir/detail/420639/Politics/government مثل اینکه این ما در قحبه ها گمان کرده اند تحریمها به این سادگی ورداشته می شود. تا نفسی تازه کنندو کما کان گند بزنند به ایران و ایرانی و منطقه.جلبک جان! تله تحریم برداشته نخواهد شد. تا زمانی که تو زوب شوی. عیب تو این است که زوب شده در ولایت نیستی. دیر امدی ری را. باد امد و رویا هاتان را با خود برد. نقب بزن موش کور. نقب بزن. شاید سرتان از غزه بیرون بیاید. چون فعلا انجا ارام است. نقب بزن. راستی از حزب الله چه خبر. امپراطوری ایرانی اش ما را کشته بود. فکر کنم دارد نقب می زند. . دلقک گاه لحنت خیلی عصبی و ویرانگر می شود.در اخر پست قبلی در جواب به یک کامنت گذار از واژه های چاله میدانی استفاده کردی. اگر ما به این خوک های احمق چیزی در حد مادر قحبه می گوییم. سزاوارند. این را ملت ایران می داند. اما کامنت گذاران اینجا همه محترم هستند و نباید به انها توهین کرد. انهم در شرایطی که اینقدر دم از مدنیت و عرفی گرایی می زنی. چرا اینقدر کم تحمل هستی. بالاتر از فحش که نیست. بگذار اصلا بهت فحش بدهند. چه خواهد شد؟ چیزی ازت کم خواهد شد؟

ناشناس گفت...

کلا یک برنامه ای گذاشتید و کامنت ها را حذف می کنید؟ سیاست جالبی است...

حتما این یکی را نشان می دهید که بگویید حذف نکردم!!
صد رحمت به جمهوری اسلامی!

ناشناس گفت...

کلا یک برنامه ای گذاشتید و کامنت ها را حذف می کنید؟ سیاست جالبی است...

حتما این یکی را نشان می دهید که بگویید حذف نکردم!!
صد رحمت به جمهوری اسلامی!

ناشناس گفت...

کلا یک برنامه ای گذاشتید و کامنت ها را حذف می کنید؟ سیاست جالبی است...

حتما این یکی را نشان می دهید که بگویید حذف نکردم!!
صد رحمت به جمهوری اسلامی!

ناشناس گفت...

منظور از کشاندن جنگ نیابتی به مرزهایمان تنگ تر شدن حلقه فشار به دمشق و در پیآن حزب الله لبنان است.آنها در حال چانه زنی در مورد سوریه هستند و پیام سخنرانی آقا آن است که که اگر بشار سقوط کند توافقی در کار نخواهد بود. توافق ژنو و پذیرفتن پروتکل الحاقی به معنای بازرسی از تمامی مکانهای مورد نظر آژانس است و تمامی حاکمیت از آن مطلع. ولی در نهایت همچنانکه در مقاله آمدهاین تنها یک چانه زنی است و راهی به غير از پذیرفتن شروط غرب وجود ندارد.

ناشناس گفت...

در مرزهای غربی ایران در شمال غرب کردهای ایرانی و عراقی وجود دارد که علی رغم ناملایمات ، جزیی از ایران فرهنگی هستتد و در برابر داعش متحد ایران. در غرب و مرکز ایران جمعیت شیعه در مقابل منطقه سنی نشین عراق و در جنوب غرب هم که در هر دو سوی مرز جمعیت شیعه. لذا داعش تهدیدی مستقیم بر علیه مرزهای جغرافیایی ایران نیست و تهدید علیه سوریه و لبنان نزدیک تر و بزرگ تر است.

ناشناس گفت...

راستی از حزب الله چه خبر. امپراطوری ایرانی اش ما را کشته بود. فکر کنم دارد نقب می زند. .

نمیخواستم وارد بشم ونظر بدم به خصوص بر اثر نخوت و تکبر بیش از اندازه دلقک که سعی میکرد کامنتهای منرا با مسخرگی به محاق ببرد البته سزایش را هم دید و در نبود من آنارشیستها پدرش را درآوردند و در می آورند و کارشان را بلدند چند تایشان ساده و پرمغز و پرشور مینویسند و شماها از پسشان بر نیامدید تاجایی که دلقک زیر یکی از اصولیترین بخشهای سیرک یعتی حذف نکردن نظرات رفته البته دلقک حقش هست یاد بگیرد .این وسط پریسا خوب و مومن ظاهر شد و یک زن جنگی بهتر از ۱۰۰ سوار .پراگماتیست هم بشدت مردود شد و وا داد و انگشت را تر میکند و در هوامیگیرد به سمت باد انالیز میدهدخیر سرش.

اما دوستان همه چیز در بهترین وجه خودش هست واین ویژگی شناور بودن امور در این مرحله هست. بزودی خبرهای خوش میرسد و پهندشت امپراطوری میخندد.
باز هم جهت یاداوری
حزب الله هم الغالبون

ناشناس گفت...

همون به قول شما آنارشیست ها هم خود شما بودید بدون آی دی. حس ششم.

ناشناس گفت...

من هم همینطور فکر میکنم.از وقتی پای این حزب الهی به وبلاگ باز شد ناشناس های همفکر زیادی پا به صحنه گذاشتند! بر ابنهمه مجاهدت دروغ عذر میخوام درود!!

مستانه گفت...

مثل همیشه لذت بردم از چینش هوشمندانه پازلی تون.
کلاه از سر برمی دارم برای اینهمه انرژی در پالایش موضوعات و دودو تا چهار تا در مخیله توانمند و قلم تواناترتون.
هر چند که بازم تنها(بی دخترت)کوله پشتی ت بستی به سفر ولی اشکال نداره میبخشمتون! :)
امیدوارم آرامش بخش ترین لحظات رو در تعطیلات تجربه کنید و نفسی به شادی ،تازه..
منتظرتون میمونم..دوستت دارم بی نهایت.....یا...هو

ناشناس گفت...

حزب اللهی آنقدر سخن نگفت بعد از قضایای تنسی تاکسی دو که رفته بود سر چاه و سرش رو کرده بود توی چاه و با چاه سخن می گفت؛ قربونش برم چاه های مملکت هم که خشک شده. ببین مظلومیت حزب الله و امپراطوری پارس تا کجاست. نمی دانم کدام شیر پاک خورده ای اسمش رو آورد و حزب الله قبراق از سر چاه آمد دوباره توی سیرک

باید دوباره از قلم زیبایش مرتب لذت ببریم

ناشناس گفت...

به شما گفتم سر و صداي رهبر را باور نكنيد ولي باز هم دوستان خطر داعش را دور مي بينند و ان را به دعواي سني و شيعه تقليل مي دهند داعش و جبهه النصره و هر گروه عربستان و تركيه ساخته اي بايستي در جا خفه شوند چون اين ها اصالتا با ايراني و ايران از كرد و فارس و شيعه و بلوچ مشكل دارند طالبان پاكستان بلوچ ها را مي كشد و داعش كردها را
هدف اصلي داعش سرگرم ساختن ايران و ارزيابي توان رزمي ايران است چنانچه در مقالات جديد انسوي اب اين ارزيابي با حمله به داعش ارزيابي مي شود در عين حال گويا واقعا برخي كامنت گزاران محترم كه احتمالا در هلند و استراليا و ....جا خوش كرده اند منتظرند تا داعش برايشان ظهور كند و لابد حاضرند زنان خانواده شان هم به كنيزي برود چون از اخوند متنفرند !!!
واقعا درد بزرگيست خيانت به وطن
پري سا

ناشناس گفت...

ناشناس گفت...
حزب اللهی آنقدر سخن نگفت بعد از قضایای تنسی تاکسی دو که رفته بود سر چاه و سرش رو کرده بود توی چاه و با چاه سخن می گفت؛ قربونش برم چاه های مملکت هم که خشک شده. ببین مظلومیت حزب الله و امپراطوری پارس تا کجاست. نمی دانم کدام شیر پاک خورده ای اسمش رو آورد و حزب الله قبراق از سر چاه آمد دوباره توی سیرک

باید دوباره از قلم زیبایش مرتب لذت ببریم. ...... خیلی خر کیف شدم و خندیدم. صدقش حزب الله نمک سیرک است. عینه سید علی که نمک جمهوری اسلامی است. حزب الله نباشد سیرک تعطیل است. انوقت به کی بخندیم؟

ناشناس گفت...

حسن نصرالله عامل رژيم جنايتكار آخوندي در لبنان، درماندگي و ضعف را در روزنامه همشهري 2خرداد بيان ميكند:

ما باچهارگزينه مواجهيم “نخستین گزینه این است که بیشتر از چهار سال گذشته بجنگیم و مبارزه کنیم، دوم دست روی دست بگذاریم تا مردان سربریده شده و زنان و دختران به اسارت برده شوند، سوم اینکه مانند ذلیل‌ها دست به دامان برخی کشورهای جهان شده تا شاهد فاجعه‌ای بعداز فاجعه دیگر باشیم..... در این جنگ اگر نیمی و یا سه چهارم از ما شهید شود، نیمی و یا یک چهارم دیگر با کرامت، شرافت و عزت زندگی خواهد کرد و این بهترین گزینه است و انشاء الله این تعداد هرگز شهید نخواهند شد“

پراگماتیست گفت...

فتح اریحا را که حتما از آن اطلاع دارید به شما و همه آزادیخواهان جهان تبریک عرض می کنم و می پردازم به موضوع شیرین سوریه:

اگر خاطرتان باشد در فتح جسرالشفور دویست تا سیصد نظامی جنایتکار اسد در بیمارستانی به دام افتادند و تلاش اسد با حدود هفتاد حمله هوایی برای گشودن دالانی برای خروج آنها نهایتا به ادعای اسد به پیروزی منجر شد که البته در این پیروزی تنها چهارده تا چهل نفر جان سالم به در بردند. این تلفات سنگین ارتش اسد هرچقدر در بوق و کرنا بگویند پیروز شدند باعث شد در فتح اریحا نظامیان اسد و حزب الات لبنان برای پرهیز از به دام افتادن در گوشه ای از شهر، سریعتر دست از مفاومت بردارند. نتیجه این که اگرچه جیش الفتح دیروز جمعه را جمعه "اریحا دیدار ما نزدیک است." نامگذاری کرده بود، مجبور به تغییر این نام شد، زیرا پیش از آغاز جمعه اریحا فتح شده و دیدار اتفاق افتاده بود. پس این نام تغییر یافت به: "اریحا جیش الفتح وعده داد و به وعده خود عمل کرد." و اما ارتش اسد که در جسر الشغور سه روز و در قرمیط سه روز و در ادلب پنج روز و در مسطومه دو روز مقاومت کرده بود، در اریحا تنها چهار ساعت دوام آورد! پیروزی جیش الفتح در حلب و در دوما + غوطه (هر دو در نزدیکی دمشق) جشن گرفته شد و روحیه هواداران جیش الفتح (احرار الشام + جند السنه + لواءالحق + فیلق الشام و ... به همراه گروه پیشتر تروریستی اما تغییر رفتار داده جیش النصره) کاملا تقویت شد.

بحث شیرین سوریه و همچنین بحث شیرین ایران مفصل است و اگر فرصت کنم ادامه اش را در فرصت مناسب خواهم نوشت.

ناشناس گفت...

تیمسار عزیز!
امیدوارم که سفر خوبی داشته باشید. اما در رابطه با پری سا و کامنت های نه چندان خوب این "خانم". آیا واقعا کامنت هایی در این حد توهین آمیز و تند، با انشایی کودکانه باید در سیرک منتشر شود؟ نه منطقی در کامنت های ایشان هست نه درست و درمان مشخص است که حرف حساب ایشان چه هست و بدترین توهین ها را هم می کند، آنموقع کامنت های ایشان باید درج شود؟ صاحب وبلاگ شمایید و صاحب اختیار ولی بعنوان کسی که اینجا وقت می گذارم به هر حال سوالی برای من پیش آمده است. مثلا دوستمان که معمولا نام "برنو" را جزو نام خود دارند نظر خود را می گوید و به ایشان توهین می شود، هنوز اینجا هستند و می نویسند ولی نه مثل سابق. به کسی توهین کرده است؟ نخیر، منطقش با منطق شما نمی خواند اینگونه با ایشان صحبت می شود بعد یک "خانم" هیجان زده بد دهن می آید و توهین می کند و نه سانسور می شود نه تذکری داده می شود! زیاده جسارت شد اما فکر می کنم لازم بود این مسئله گفته شود.

ارادتمند

"یک نظر"

ناشناس گفت...

پراگماتیست عزیز!
در اطلاعاتی که داده ای اشاره ای باید به داعش و فتح کوبنده داعش در پالمیرا می شد. داعش بسیار کوبنده و با سرعت خود را به این شهر رسانید علی رغم جنگ رسانه ای بشار اسد و مدیای ایرانی، با شجاعت تمام این شهر را گرفت - شجاعت الزاما بر حق بودن معنی نمی دهد - فاصله پالمیرا تا دمشق دویست کیلومتر است اما صحرا و بدون هیچ مانعی، آخرین خبر تایید نشده دو روز پیش آنست که داعش در هفتاد کیلومتری دمشق دیده شده است. با این خبر و در صورت صحت آن باید منتظر شروع عملیات ارتش آزاد و النصره برای فتح دمشق باشیم، او که دمشق را داشته باشد دست بالاتر را خواهد داشت.

"یک نظر"

ناشناس گفت...


شفاف سازی دلایل قطعی بودن نوشیدن جام زهر توسط دولت

ایرنا : معاون رییس جمهوری و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور

دولت نهم و دهم طی هشت سال بیش از 800 میلیارد دلار از محل فروش روزانه چهار میلیون بشکه نفت به ارزش هر بشکه 108 دلار درآمد داشته و خورده شد و چیزی باقی نمانده است.

امروز یک میلیون بشکه نفت میفروشیم ولی اجازه انتقال پول آن را به داخل کشور را نداریم

ناشناس گفت...

مهرداد بذرپاش یکی از دلواپسان مذاکرات هسته‌ای از درخواست جدید آمریکا برای «بازجویی» از فرماندهان نظامی جمهوری اسلامی خبر داد.

وی افزوده از کجا معلوم اگر با همین روال پیش برویم، آمریکایی‌ها فردا لیست مصاحبه یا «بازجویی» از سران قوا و یا شخص رئیس جمهوری را روی میز مذاکرات قرار ندهند?

می خواسته بگه رهبر روش نشده.

ناشناس گفت...

فکر کنم ترمیم کابینه به سمت اصولگرا شدن کابینه روحانی میره مقاله شاهین فاطمی در العربیه منتشر شده و از دولت اعتدال به عنوان دولت محلل نام برده که به سمت اصولگرایی حرکت میکنه تا دم کدخدا را ببینه. مقاله جالبی هست که تحلیل و مقایسه کرده دولت خاتمی و احمدی نژاد و رفسنجانی و اعتدال را. دولت رفسنجانی ابتدا با مماشات با تندروها سعی در اجرا برنامه های خود داشت و در آخر به سمت جامعه مدنی آمد. دولت خاتمی از اول به سمت جامعه مدنی حرکت کرد. دولت احمدی نژاد به سمت تحول اداری بود و بدنه دولت کنونی هم طیف احمدی نژادی دارد و منتظر لحظه مناسب برای بروز است احمدی نژاد در میانه راه فهمید که باید در مقابل تندروها ایستاد و وجه متفاوتی داشت و هزینه اش را هم داد. اینک دولت اعندال روز بروز خود را تنهاتر میبیند چون حمایت جامعه مدنی را ندارد و از انسوبدنه دولت با او همگون نیست پس سعی در نزدیک شدن به اصولگرایان دارد .

موضوع مهم دیگر حرکت مستقل طیف رفسنجانی است برای باز کردن راه حسن خمینی برای رهبری نظام
پیشتر حسن خمینی در برابر تهدید انصار حزب الله انها را کم تعداد دانست و سفر پرشکوهی در حد و قواره سفرهای رهبری و یا سخنرانیهای ایشان داشت و گله کرد چرا صدا و سیما تصاویر را منتشر نکرده. یاد اور میشود حسن خمینی دروس اجتهاد را تکمیل کرده و با توجه به تملک معادن و در آمد حاصله برای بنیاد اثار امام از زندانیان و رسانه های اصلاح طلب حمایت میکند ور بخش مهمی از هزینه های انتخابات ۸۸موسوی توسط ایشان پوشش داده شده بود .

موضوع مهم دیگر حرکت 5بعلوه یک هست که ساز وکار اتوماتیک قوانین را تصویب کرده تا چراغ سبزی باشد برای پذیرش توافق اتمی و ظاهرا سنبه خامنه ای پرزور بود و ترفند پلیس بد موثر واقع شده .ظاهرا توافقی که با مدیریت روحانی و ظریف تبدیل به ترکمنچای شده بود از وسط
راه از ایشان پس گرفته شده و با مدیریت تیم رهبری در حال اجراست
موضوع مهم دیگر مداخله قریب الوقوع ایران در عراق است ظاهرا در کنفرانس جدید سوریه به سه قسمت سنی علوی وکرد تقسیم میشود و گذرگاه قلمون برای حزب الله باز میماند .
واقعیت بزرگتر ومهمتر تداوم اعتصابات کارگری در کنار نارضایتی های ساختار شکنانه است که بزودی بیشتر از پیش قدرتنمایی خواهد کرد و همه مسایل را تحت پوشش خوش قرار خواهد داد. شاید نوبت بهار ایرانیست
گلاسنوست

vista گفت...


دلقک جان ظاهرا سیرکت داعشی کم داشت که اونم پیدا شد مثل این پراگماتیسم و "یک نظر"

قبلا فقط دار و دسته منافقین و رجوی ها بودن که از نظر دادنشان کاملا میشد فهمید که شست و شو شده مغزی رجوی ها هستند و از بس که در اردوگاههای مختلف، سالهای متوالی در انزوا نگهداشته شده اند حتی نمی دانند در دنیا چه خبر هست.
ولی الان داعشی ها هم ظاهرا از سوراخ بیرون آمده اند.
اما چند نکته شاید ذهنی را آگاه کند:
1)همه بدانید که مردم ایران، از هر نژاد وقوم و مذهبی که باشند، آخوند و بد تر از آخوند را تحمل میکنند ولی با خائنین هرگز کنار نمی آیند. منافقین و دار و دسته رجوی و شست و شو شده های مغزی که با صدام فالوده خورده اید و جوانان وطن را کشتید، بدانید که ننگ این خیانت تا ابد بر چهره تان خواهد ماند و مردم ایران از شما متنفر هستند. همین چند روز پیش جسد 175 جوان رشید ایرانی را پیدا کردند که زنده به گور شده بودند. خون این شهیدان تازه است و منافق و خائن را به سزای اعمالش خواهد رساند کما اینکه تا کنون هم سزای مزدوری و خیانت خود را تا حدی رسیده اید.
2) داعشی ها و طرفداران تروریست ها و آدمخواران عصر جدید هم بدانید که داعش در صورت پیروزی در هر جایی، بیشتر به آخر خودش نزدیک میشود چون کسانی که پول و تجهیزات نظامی به داعش میدهند، بعد از اتمام تاریخ مصرفش آن را مثل دستمال نجس به دور می اندازند و سیفون را میکشند و تنها چیزی که میماند جنگهای قبیله ای و خیابانی است و تبدیل شدن سوریه به مامن تروریسها. چیزی که عملا در لیبی اتفاق افتادو الان لیبی تبدیل شده به بهترین نقطه برای تروریسها،آدم کشها، گروگانگیرها، قاچاقچیان انسان و...
آیا این چیزیست که برای سوریه دوست دارید اتفاق بیفتد و از آن خوشحالید؟!!!
3) اینجا ظاهرا یک وبلاگ منطقی و مدرن قرار است که باشد، ولی ظاهرا جایگاه جولان تروریستها و احمقهایی شده که فکر میکنند با پیروزی آدمخواران داعش یا سایر تروریستها در سوریه و عراق، روزهای بهتری در انتظارشان هست. هنوز نفهمیده اید که با ترور و جنگ و کشتن و تجاوز تنها چیزی که به دست می آورید قرار گرفتن در نوبت تجاوز بعدی به وسیله همین آدمخواران هست. زمانی میفهمید که خانواده و خودتان مورد تجاوز دسته جمعی همین ها قرار بگیرید. بفهمید و بدانید که جنگ و تجاوز و ترور و آدم کشی هیچگاه دنیای بهتری نخواهد ساخت. اگر با چیزی مخالفید یا اگر با حکومت ایران مشکل دارید، مثل این است که به یک گرگ وحشی پناه ببرید که نجاتتان بدهد. گرگ اول خودت را خواهد درید.
4) دلقک جان، اول اینکه موضعت را در مورد جنگ های تروریسها و داعش در سوریه صریح و شفاف بیان کن. آیا تو هم مثل داعشی های سیرکت از پیشروی تروریستها خوشحالی و منتظری اسد زودتر سقوط کند؟ شفاف و رک و مردونه نظرت رو بگو. دیگر اینکه از دانش تیمساریت اگر البته منقضی نشده، استفاده کن و مطلبی در مورد جنگهای نیابتی و تجهیز گروههای تکفیری و تروریستی بویسله قدرتهای جهانی بنویس و به داعشی های سیرکت نشان بده که نوع جنگها در دوره فعلی با قبل فرق کرده و ابر قدرتها از مزدوران بی عقلی مثل داعش و غیره جهت پیشبرد منافع منطقه ای و جهانی خودشان استفاده میکنند و این هیچ منفعتی نه برای ایران ، نه مردم ایران و نه هیچ کس دیگری از جمله داعشی های سیرکت ندارد و خوشحالی داعشی های سیرک از پیروزی داعش شبیه خوشحالی کسی است که منتظر است راهزن زودتر بیاید و زودتر به خانواده اش تجاوز کند و بچه هایش را به اسیری ببرد.
به امید آگاهی بیشتر همه مردم از خطرات و وقایع دنیای امروز
vista

ناشناس گفت...

مشکوک میزنی

گمگشته گفت...

سلام تیمسار

امیدوارم تعطیلاتی خوبی رو تا امروز پشت سر گذاشته باشید و در سلامتی کامل.
تیمسار اگر شد برگردید جاتون خیلی که چه عرض کنم وحشتناک خالی برای کسانی که هر روز این صفحه رو رفرش میکنند.
منتظریم و سرگردان

ناشناس گفت...

در مورد خودم بگویم که منبع درآمدم نتانیاهو هست، نه البغدادی البته آقامون که نتانیاهو باشد فرموده است که از البغدادی حمایت کنید و من هم حمایت می کردم که این ویستا مچم را گرفت و آبرویی برای من نگذاشت. نمی دانم چرا پراگماتیست این وسط کتک خور ویستا شده! این پراگماتیست مصیبتی گیر کرده یکی می گه تو بنفشی و چهار تا فحش براش می کشه، یکی هم مثل این ویستا می آد می گه داعشی هستی!
ولی وظیفه انقلابی من دفاع از خودم هست و نمک دان نشکستن، وقتی نتانیاهو داره خرج و مخارجم رو می ده باید واقعیت رو بگم دیگه!
ویستای عزیز و انقلابی، نهایتا میزان درک و فهم اینهایی که خودکفایی کشاورزی در کشور راه انداختند و جنگ را اداره کردند و گروه خائن رجوی را سرجایشان نشاندند و کشور را کردند به اینصورت که ملاحظه می کنی، اندازه خودت بوده نه بیشتر غرض اینکه بجنبی وزیری چیزی خواهی شد.

"یک نظر"

عصبانی گفت...

رسیدن به خیر!

ناشناس گفت...

درود فراوان از یزد

ناشناس گفت...

این ویزا همه را داعشی کرد.داعش رامحکوم کرد.همه را منافق خائن کرد. ولی حکومت داعشی ایران را که سر فتنه همه جهان و این جنگها و ندانم کار ی ها بوده را اسمی ازش نیاورد. ببینم جلبک جان. قدری از داعشی های وطنی می گفتی. خیر سرت. بالا خانه ات سر جاست؟