۱۳۹۳ دی ۷, یکشنبه

آیت الله مکارم شیرازی: فتوایم را پس می گیرم؛ روسپی خانه های شیعه باید مجانی اداره شوند!


خبر: بگزارش خبرگزاری ها: خبر آنلاین


حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی در پاسخ به نامه جمعی از مقلدان خود در خصوص انتشار فتوای جعلی از وی پیرامون ازدواج موقت، آن را تکذیب و خواستار تعقیب مجرمان نشر اکاذیب از طریق مجاری قانونی شد.
متن سوال و پاسخ این مرجع تقلید بدین شرح است:
با تقدیم سلام و آروزی موفقیت و سربلندی و سلامتی باعزت با اسحضار می‌رساند:
بعد از برگزاری کنگره جهانی تکفیر و حضور بی‎نظیر شخصیت‎های برجسته علمی مذاهب اسلامی و تأثیرگذاری گسترده آن در جهان اسلام و روشن شدن فتنه کسانی که به نام اسلام دست به تکفیرو قتل و غارت اموال مسلمین می‌زدند، اکنون عده‎ای از وابستگان به دشمنان اسلام که از این کنگره سیلی محکمی خوردند و بویژه دست اندرکاران رسانه‎های وابسته به تکفیریان، افراطیان و دشمنان اسلام، دست به تبلیغات سوء نسبت به ساحت حضرت عالی زده‎اند.
و از آن جمله، فتوایی از شما مبنی بر جواز عقد ماهانه عقد موقت و یا عقد ساعتی غیر مدخوله به عنوان شغل، نقل می‌کنند.
*جمعی از مؤمنان و مقلدین حضرتعالی
پاسخ معظم له؛
این فتوا مجعول و کذب است و از طرق قانونی تعقیب شده است.
همیشه موفق باشید.

تفسیر خبر:

1- بعد از اینکه حیواناتی بنام داعش ظهور کردند و بویژه به پروژۀ سکس حلال و مجانی "جهاد نکاح" پرداختند؛ بخاطر جاذبۀ سکس در بین مسلمانان معتقد خیلی زود مورد توجه قرار گرفتند. و بحث های جالب و انبوهی در گرفت در رسانه ها و محافل؛ مذهبی و سکسی. و مردان شیعه که در ناموس پرستی زبانزد هستند، شروع کردند به دندان قروچه و مسخره کردن مردان سنی که عجب نگاه ابزاری دارید به زنان و آنان را داعشی می بینید همه تان. طرفهای مقابل که دیدند کم آورده اند از نگاه دنیای جدید؛ خیلی زود رفتند سراغ نگاه روحانیان مرجع و ارشد شیعه - و نه داعش شیعه حتی - در مورد سوژه  و از بین بی نهایت متن و فتوای سکسی راجع به سوء استفاده از زنان این فتوای مکارم را بعنوان مستوره پسندیدند و از یکی از صدها سایت "روسپی خانۀ مجازی" ایرانی که این فتوای مکارم را بر سر دکان شان زده بودند و کار و بار پررونق فروش سکس راه انداخته بودند و سهم امامش را هم می دادند کپی پیست کردند جلو مردان با غیرت شیعه که ای برادران ایمانی: "شماها که ما را بجرم جهاد نکاح یک گروه تروریستی سکۀ یک پول می کنید در انظار جهانی. این را که روحانیان مرجع رسمی دین شما و در یک حکومت مشروع بین المللی دکان سکس فروشی ساعتی و روزانه و ... در انواع با دخول و بی دخول راه انداخته اند را چه می گویید". اینجا بود که برخی از این ناموس پرستان ایرانی ماه ها اتاق فکر تشکیل دادند که چگونه می شود مکارم را از این روسپی خانه داری نجات داد. و نهایت چون هیچ راهی پیدا نکردند که مقرون به واقعیت باشد. بتوصیۀ آیت الله مکارم سؤال و جواب متن خبر بالا را تنظیم کردند - طوری هم مخدوش و گنگ که شغل را رد و اصل مجوز را نه رد کند و نه تأیید - و دادند به خبرگزاری ها.

2- در متن جواب پس گرفتن فتوای چند سال پیش مکارم شیرازی؛ ایشان اصل دخول و خروج و با دخول و بی دخول را که امری شرعی و واجب و جزو محکمات دین و مذهب است را انکار نکرده اند. بلکه فقط فرموده اند که جاکش های مجازی مجاز به دریافت حق ازحرفۀ پااندازی نیستند و باید قربةً الی الله جاکشی بکنند. در حالیکه تا کنون هم این جاکشان بندگان پاک خداوند کمترین وجهی بابت پا اندازی نمی گرفتند و مطالعۀ شرایط واگذاری کارگران جنسی بمردان پولدار هرزه و جوانان مستأصل ناگزیر - اگر بچه پولدار بودند - در روسپی خانه های مجازی جمهوری اسلامی نشان می دهد که جاکشان شریعت روحانیان پول اصل جنس را با توجه به نوع درخواست و مرغوبیت جنس بعلاوۀ اجارۀ جنده خانۀ واقعی برای یک همخوابگی واقعی تر را بعلاوۀ ایاب و ذهاب ترتیبات این آئیین روحانی را می گرفتند و در آنجا صحبتی از مزد جاکش و پا انداز نبوده است. پس فتوای جدید حضرت آیت الله نباید کسی را نگران کند و هم مشتریان و هم گردانندگان سرکارشان خواهند ماند تا هنگامی که سهم امام یادشان نرود. اف. یا...هو

بعد از تحریر: ادبیاتی جز این عمق تنفرم را نمایش نمی داد. با پوزش. و این هم یکی دیگر از برکات داعش.

۱۴ نظر:

مستانه گفت...

ولا من که بی خوابی به سرم زده،اون پیرهن قرمز توی تصویر هم چقدر ترسناکه! خانومه یا آقاست؟! خخ
اینجا جهان سومه دیگه عزیز ...جایی که دین سوگلی آقایون هم از گزند سیاستهای مصلحت مدار باری به هر جهتی در امان نیست و با رقص اتفاقات جدید روزگار بروزرسانی میشه...

Dalghak.Irani گفت...

مستانه جان حق داری کمی بترسی! درستش یعنی مشمئز بشوی. این عکس را انتخاب کردم که خودم هم نتوانم این صفحه را براحتی بازکنم. یک جور ترس و اشمئزاز و تضاد و تهاجم و بیچارگی و ... که همان تصویر ایده آلی است که متحجران مذهبی می خواهند از زن غیر در رختخواب های قرون وسطایی خودشان بسازند برای جامعۀ مُثُل امام زمانی. اذیت شدی می دانم و معذرت می خواهم از تو و همۀ خانم های نازنین سیرک دماغ قرمزها. یا...هو

ناشناس گفت...

یادش بخیر....ی زمانی با توضیح المسائل جناب مکارم تحریک میشدیم و خودارضایی میکردیم....مخصوصا اون قسمتهاییش که با آب و تاب راجبه دخول و فرج و قضیب و ختنه گاه و....توضیح میفرمودند....باور نمیکنین! مگه نه?!

ناشناس گفت...

عکس رو حذف کردین؟؟من عکس رو نتونستم ببینم یا جا آپلود کنید آدرس بدید ببینم

ناشناس گفت...

باز که به اینها لقب آیت الله دادید دلقک عزیز! این لقب آیت الله هم از اختراعات علمای شیعه است! خودشان را طاقچه بالا می گذارند. اهل سنت القاب این چنینی برای خود نمی گذارند. این مصداق دروغ و شرک است.هیچ تنابنده ای نمی تواند خودرا در آن درجه ببیند که بخود لقب آیت الله بدهد! مانند این است که سربازی به مغازه لباس های ارتشی فروشی برود و یک دست لباس تیمساری کلی درجات و منگوله های کلاس بالا خریداری کند و بپوشد و خود را تیمسار بنامد! و مردم نادان هم با وجودی که می دانند که او یک سرباز صفر ساده بیشتر نیست ولی همه جا او را تیمسار بگویند!
دور از جان شما تیمسار عزیز و حقیقی!

Dalghak.Irani گفت...

استفاده از آیت الله مقداریش برای عادتی است که نمی خواهم تمرکز بکنم برای بودن یا نبودنش. و بیشتر به این جهت هم است که نام خالی مراجع ارشد آدرس "دستور شرعی بودن" موضوع را کم رنگ می کند و این نقض غرض است. ثالثاً مشکل من با شریعت سیاسی است و دنبال تحقیر و و از میان کار احمقانه و نشدنی برانداختن روحانیت و مذهب سکولار نیستم و ... امیدوارم راضی کننده باشد برای شما که خیلی شکلی نگاه می کنی به مسایل عمقی. یا...هو

ناشناس گفت...

نه من شکلی فکر می کنم و نه این مسئله شکلی است. این یک ترفند مهم آخوندها برای شرطی ساختن ذهن مردم نسبت به خود است.حداقل توقع می رود که جامعه روشنفکری مراعات حقیقت را بکنند.وقتی او را با لقب من درآوردی و مورد علاقه او خطاب کردی یعنی نیمی از بازی را به او واگذار کرده ای! یعنی من قبول دارم تو آیت الله هستی ولی داداش مرگ من یه کم یواش!! اهل سنت خود را شیخ,مفتی,مولوی می نامند این موضوع تحقیق خیلی جالبی است که بدانیم از چه زمانی آخوندهای شیعه لقب آیت الله را باب کردند! بنظرم قاجاریه بوده ولی مطمئن نیستم .

ناشناس گفت...

مثل اینکه این لقب در دوران مشروطه پیدا شده است. حتی تا اواخر دوران قاجاریه هم خبری از آن نبوده است. در یک سایت در مورد 3 مرجع تقلید بزرگ نجف در قاجاریه نوشته است:
مراجع سه گانه نجف: سه عالم بزرگ نجف ـ يعني آخوند خراساني، شيخ عبداللّه مازندراني و حاجي ميرزاحسين ميرزاخليل ـ را ميتوان از طيف سوم دانست; يعني در برههاي از زمان، با دربار قاجار تعامل داشتند و آنها را راهنمايي ميكردند و در مقاطع ديگر، به خاطر حدوث وقايعي در تاريخ، حمايت خويش را از قاجاريه قطع نمودند. ذكر اين نكته ضروري است كه چون راهبردهاي اين سه عالم بسيار به هم نزديك بود و از سوي ديگر، مرجعيت تام در آن زمان بر عهده آخوند خراساني بود، از اينرو، اين نوشتار فقط از آخوند نام ميبرد و در ضمن آن، ديدگاههاي دو عالم ديگر هم روشن ميشود.
http://marifat.nashriyat.ir/node/313

در تمام این دوران از القابی همچون سید, آخوند,ملا, و در نهایت علامه استفاده می شده است.

ناشناس گفت...

انتشار اخباردروغ و یا نقل قولهای نیمه نصفه کار درستی نیست . مهمترین کار برای ایجاد یک جامعه متمدن حقیقت گویی است.نباید به صرف اینکه با فردی مخالفیم گفته هایش را تحریف کنیم.

Dalghak.Irani گفت...

طبق کدام اماره می گویی تحریف. من فقط گفتۀ گنگ ایشان را شفاف سازی کرده ام. اگر بتوانی نشان بدهی که من غیر از گفتۀ ایشان حرفی زده ام. قبول می کنم و در همین جا عذرخواهی می کنم. من هم با هرگونه دروغ بستن و تحریف به هرکس دوست یا دشمن بشدت مخالفم. یا...هو

سعید گفت...

در تیتر نوشته اید " فتوایم را پس میگیرم." جمله ای که مکارم در پاسخ مقلدان خود بیان نکرده است. ( طبق اطلاعاتی که در متن موجود است)
برای انکه نتیجه گیری شما برای خواننده ای که فتواهای قبلی او را ندیده قابل قبول باشد بایستی ادرس فتوای قبلی را که به ان اشاره میکنید در مطلب خود می اوردید.
با انچه شما در متن ارایه کرده اید نمی توان منطقا به نتیجه گیری شما رسید. تصور میکنم نتیجه گیری شما بر مبنای ردیه کنونی مکارم و اطلاعات قبلی است که شما از فتواهای او دارید. فتواهایی که ضرورتا برای هر خواننده ای اشنا نیستند.
در عقب ماندگی مکارم ها با شما هم نظر هستم اما شیوه استدلال شما را درست نمی دانم.

Dalghak.Irani گفت...

درست است فرمایش شما. اما:
1- وبلاگ رسانۀ مخاطب عام نیست. هرچند که در منظر عام منتشر می شود.

2- وبلاگ نویس روزنامه نگار حرفه ای نیست و نباید و نمی تواند برای نوشته هایش اسناد جمع آوری کند.

3- وبلاگ گپ وگعدۀ تعداد آدم همسویی است که در یک مسیر گذری بهم رسیده اند.

4- اینها را که گفتم فقط برای این بود که خواستۀ شما با نوع رسانه ای که از آن ایراد گرفته اید همخوان نیست. اما منظورم این نبود که من به این بهانه خواستۀ منطقی مورد تذکر شما را در نوشته ام نیاورده ام و آدرس نداده ام.

بلکه من فقط به این دلیل آدرس های فتوای مکارم را نیاورده ام که آن آدرس ها را قبلاً بر دیوار و سردر جنده خانه های شرعی مقلدانش دیده ام و هرنوع لینکی به این اماکن را دوست ندارم و نوعی پااندازی _آنهم دست دوم - می دانم. چون می دانم که خوانندگان اصلی ام با من ارتباط اعتمادی دارند و اهل سکس هم باشند - منظورم سکس اینترنتی است - در سیرک دنبال آدرس نمی آیند. و بچه های جوان ناشناس گذری هم نباید در دام این شیادان شرعی بیفتند. و الا کسانی هم که قبلاً لینک های فراوان این روسپی خانه ها را ندیده اند در شبکه های اجتماعی می توانند سرچ کنند و براحتی به صدها آدرس سایت سکس حلال و گران فروش ایرانی برسند. یا...هو

Dalghak.Irani گفت...

حالا یکبار یکی ارجمند با آی دی غیر ناشناس آمد و دلقک هم یادش رفت "سعید عزیز". پس حالا به بهانۀ "گرامی داشتن نام شما" عرض می کنم که تیتر من استنباطی است و تیتر معمولاً لزومی ندارد کلمه به کلمه اش از متن باشد و انتخاب شود. البته که من تیتر میزنم که خواننده - حتی فانتزی - را شکار کنم و مخش را بکار بگیرم برای یک حرف جدی. مرسی سعید. یا...هو

خُسن آقا گفت...

من با گفته های آن ناشناسی که گفته نباید از واژه آیت الله استفاده کرد موافقم. خودم هم اکثرا سعی می‌کنم آنها را آلت الله بنامم گرچه گاهی اوقات یادم می‌رود یا از روی بی حوصله گی می‌نویسم آیت الله در هر صورت گفته ایشان بسیار بجاست.
آقا یا خانم ناشناس سر جدت قسم برای خودت هم یک نام مجازی انتخاب کن که برای نامیدن شما مجبور نشویم آدرس بدهیم.