۱۳۹۳ خرداد ۱۷, شنبه

مهدوی کنی مرده است. اعضای سالمش را اهدا کنید بلکه از گناهان و بدنامیش بکاهید!


1- در اینکه مغر مهدوی کنی 83 ساله مرده است از همان ابتدای سکته کمترین تردیدی نیست. چه به تأییدات مکرر پزشکان معالج که از همان بدو معاینه گفتند که او مرده است و نباید کمترین امیدی به بازگشتش داشت. و چه به نشانۀ تشکیل صف بازدیدکنندگان از جنازۀ مهدوی کنی که غیرمعمول، بدون توجیه و سرآسیمه بود. زیرا اگر امیدی به زنده ماندنش بود اولاً بلافاصله "قافلۀ در نوبت بعدی مرگ های طبیعی پیروپاتال های جان به لب ملت رسانده" از هاشمی تا خامنه ای و از جنتی تا روحانی راه نمی افتادند بستون یک بروند پشت در اتاق جنازۀ مهدوی کنی. بلکه با فرصت طلبی ذاتی حرفه شان صبر می کردند تا بعیادت زنده شده اش - بمدد تکنولوژی مدرن - بروند که هم فال باشد و هم تماشا. و الا از جنازه ای که نه می داند کی آمده و کی رفته و کمترین علایم حیاتی و ارتباطی ندارد بازدید کردن در بیمارستان بی معنی است بویژه برای رده های اول حکومتی زیرا به عیادت می روند که یا به خود مریض روحیه بدهند و یا به اطرافیانش علامت که ما آمدیم. و رفتن به بالین مهدوی کنی هیچکدام از این دو نبود. بنابراین مهدوی کنی مرده و فقط اجازۀ اعلان رسمی خبر را نمی دهند.

2- اینکه چرا نمی گذارند مهدوی کنی مرده بمیرد! و اعلان نمی کنند هم برمی گردد به دنیا دوستی ذاتی بشدت افراطی و شهوانی روحانیان دین اسلام و مذهب تشیع و القای از راه تبلیغات تکرار شونده به جامعه که روحانیان سیاسی و مؤید حکومت تنها الیت و تنها طبقۀ مسلط و مورد احترام هستند در شرایط فعلی و کسی گمان نبرد که بیشه خالی از کفتار خواهد شد. زیرا درست است که این قبیل تبلیغات افراطی در مورد مرگ طبیعی یک پیرمرد 83 ساله و تلاش برای جلوگیری از بهشت رفتن او! در نزد خواص و طبقۀ متوسط عقلانی - فاصله گرفته از مذهب شناسنامه ای و منبری - مسخره و ضد تبلیغ محسوب می شود. اما توده های فقیر و محروم که آخرین امید های زندگی این دنیا را نیز با خرافات شنیده از زبان مهدوی کنی های شکمباره و زنباره معامله کرده اند و ذهنی تسلیم در مقابل شکوه و قدرت و دیکتاتوری دارند بشدت تحت تأثیر "نمایش قدرت و شکوه روحانیان حاکمِ در انتظار معجزۀ مسیح مانده" قرار می گیرند و بیشتر تسلیم می شوند. زیرا هنگامی که اعلان مرگ مهدوی کنی را به تأخیر انداختند و با تبلیغات مستمر به موضوعی مهم و خبر اول کشور تبدیل کردند. اولاً مردم را گیج کرده و از بدبختی های خودشان جدا خواهند کرد، و ثانیاً مهمتر اینکه خواهند توانست مرگ و تشییع جنازۀ او را به سندی از محبوبیت و اقتدار روحانیت تبدیل کنند با استفاده از معجزۀ تکنولوژی مدرن هم در درشتنمایی وقایع بی اهمیت و هم صنعت جلوه های ویژۀ قادر به نشان دادن مورچه ها در هیاکل فیل.

3- حالا شما این را مقایسه کنید با مرگ مشابهی در مورد یک استاد دانشگاه مدرن. این استاد مدرن فرضی حتی اگر آن آلودگی کثیفی که مهدی خزعلی تعریف می کند از مهدوی کنی 83 ساله را در زندگی شخصی - نه اجتماعی مثل رییس خبرگان -  نداشت؛ بازهم یا خودش وصیت می کرد و یا اطرافیانش تصمیم می گرفتند که از این مرگ مغزی مبارک - از این جهت مبارک که چون برای همه اتفاق نمی افتد و اغلب مردمان فرصتی پیدا نمی کنند برای اهدای اعضاء - استقبال کنند و برخی اعضای هنوز سالم او را اهدا بکنند به بیماران در انتظار پیوند اعضاء؛ و نه تنها از این راه خدمتی به دیگری (انسان) انجام بدهند بلکه توشۀ آخرتی هم بیندوزند برای مردۀ در حال عزیمت به آن جهان اگر نسبت به ادعای دین شان راستگویند. این روایتی که از مرگ مغزی مهدوی کنی روایت کردم یک روایت کاملاً رسمی و اعلان شده از سوی پزشکان معالجش است. و الا چه بسا که او مطلقاً مرده باشد و نمایش او روی تخت بیمارستان فقط برای همان بهره برداری سیاسی - تبلیغاتی باشد که در ابتدای مطلب گفتم. از خدا می خواهم که دست راست مهدوی کنی زیر سر همۀ روحانیان سیاسی دروغگو و دنیا پرست و خشک اندیشی باشد که زندگی سالم و خدادادی و زیبای ایرانیان را به ماتم و عزا و سوگ آلودند و ایرانیان را دریوزه و فقیر و خرافاتی خواستند و می خواهند. انشاءالله.

پی نویس یکشنبه 25 خرداد: پرفسور سمیعی را هم با کلی مخارج حکومتی اوردند افاقه نکرد و مرده مرده است. اما یک شباهتی بین قصاب صبرا و شتیلا اریل شارون متعصب به دین یهود و مهدوی کنی متعصب به دین اسلام با طنز خیلی تلخی توی ذوق می زند. این مؤمنان بخرافات دینی هرچقدر مغزشان تحمل دنیا بعد از 80 سالگی را ندارد؛ قلب شان (دلشان) حاضر به دل کندن از دنیا و چرب و شیرین قدرت و شوکت را نیست. شارون سه سالی ماند گمانم حالا باید دید مهدوی کنی می تواند رکورد جهود! ها را بشکند و یک انتقامی هم اینجوری بگیرد از یهودیان دشمن! یا نه!

۱۵ نظر:

سینا گفت...

استاد در مورد بعد از آن مرحوم و رقابت در ریاست بر خبرگان مطلبی بنویسد. وضعیت هاشمی را چکونه ارزیابی می کنید؟

ناشناس گفت...

80 سال عمر بی کیفیت! حتی یک روزش را هم نمی توانم تحمل کنم! . این آخوندها چنان مرگ را در لفافه ای از خرافات و جعلیات پیچیده اند که حتی خودشان هم از ان می ترسند! واقعیتی است . علت اصلی ترس آنها از مرگ از اندوخته ای است که برای آن مهیا کرده اند. آنها حقیقتا فکر می کنند که این آخر راه است برای آنان! آنها تمام سرمایه گذاری خود را بر روی این دنیایی کرده اند که خود آن را فانی می خوانند و مرگ برای آنان گاه از دست دادن همه چیز است.

چشمه گفت...

انشاله که شروع شده باشد!!!

ناشناس گفت...

ببخشید ولی کدوم عضو این خبیث بدرد اهدا میخوره؟؟بعد از ۸۳ سال عمر بیدلیل!!
در ضمن اگر من در حال مرگ حتمی باشم و یک عضو این ملعون ناجی من باشه صد بار مرگ رو ترجیح میدم

Dalghak.Irani گفت...

سینا جان خیلی ممنون از لطفت و اینکه من قطعاً استاد نیستم. اما راجع به خبرگان و آینده اش بنظرم یکی دیگر از دلایل عدم اعلان رسمی مرگ مهدوی کنی است و دارند آن پشت سرو کله می زنند و جروبحث می کنند که ریاست را به چه کسی خواهند داد. اما نه گمانم هاشمی رسنجانی عرضه و قاطعیت گرفتن این پست را داشته باشد و به احتمال قریب به یقین هاشمی شاهرودی رییس خواهد شد. یا...هو

مستانه گفت...

سلام و درود و روز بخیر و شب بخیر و دسته گل و لبخند و همه چیزاااااااای خوب خوب تقدیم به بهترین بابای دنیاااا
دخترت ببخش که با درساش مشغوله اما همیشه به یاد بابای عزیز و دوسداشتنی خودش هست.
اینم تقدیم به دلتنگی های بابای خوشگلم در دیار غربت...خودم همیشه باهاش اشک ریختم..
اما شما اینکارو نکنیااااا :-)

http://hn2.asset.aparat.com/aparat-video/4265b2d0ced224643dffa1f5dcc92ebe485650.mp4

ناشناس گفت...

شاهرودی خود یکی از مدعیان تاج ولایت فقیه است!

hosein60 گفت...

چه عجب آبجی مستانه مشرف فرمودن!

ناشناس گفت...

Ba arze mazerat az pinglish neveshtan. Azaye Adam balaye 65 be darde peyvand nemikhorad

Dalghak.Irani گفت...

ادعای فینگلیش منبع علمی معتبر می خواهد. دو دیگر اینکه مطلب متن چه در تیتر و چه در متن وجه کنایی اش غالب است بر وجه جدی و مثبتش. چون کسی قرار نیست اینکار را انجام بدهد. یا...هو

ناشناس گفت...

اگر مهدوی کنی مرگ مغزی شده می شه همون مغزش رو اهدا کنن به آغا؟ راحت شیم به خدا

حمید

ناشناس گفت...

http://ehda.ir/StaticPages/ViewPages/StaticPageView.aspx?ID=3131
شایعه می گوید که من پیرتر از آن هستم که کارت اهداي عضو داشته باشم.

واقعیت این است که کیفیت ارگانهای متوفی مهتر از سن اوست.

و خوب است بدانیم یکی از پیوند های موفق دنیا پیوند قلب از دهنده 65 ساله بوده است .

یکی از پیوند های موفق بافت قرنیه، پیوند از فرد 103 ساله بوده است و حتی در مورد پیوند ارگانهای حیاتی دهنده 82 ساله نیز گزارش شده است.

ناشناس گفت...

دوست عزيزى كه فينگليش نوشتيد، يك كلمه اى است در انگليسى كه دلقك ما تيترهايش را بر اين مبنا انتخاب مى كند "sarcasm"
ارادتمند، افشين قديم.

ناشناس گفت...

هیچ عضوش بدرد اهدا نمیخوره مخصوصا آلت تناسلیش چون حسابی در طول این هشتاد سال ازش کار کشیده مخصوصا بسیاری از ملایان تازه کار به محض ورود به حوزه برای تطهیر وجودشان ودل اندرون شان بارها روده هایشان توسط حضرتشان شستشوی اساسی شده

ناشناس گفت...

83 سال عمربی کیفیت ضرب در 75000000 میلیون جمعیت ایران!!!!!!!!