۱۳۹۲ مرداد ۱۱, جمعه

احمدی نژاد یک شاهکار است. حیف است که تمام شود. نگاهی بر عکس نماز او روی صندلی!


احمدی نژاد در نماز جمعه

1- مطلقاً بعقل شیطان هم نمی رسد تا چه رسد به دانایی خدا که در یک قاب کوچک چنین بتواند شاهکار خلقتی عجیب الخلقه بنام جمهوری اسلامی را بنمایش تمام بگذارد. محمود احمدی نژاد در حالی به مسخره ترین نماز تا کنون ثبت شده در جمهوری اسلامی قامت شکسته که روز پیشش آخرین جلسۀ دولتش را تا مشهد دراز کرده و همین امروز راهپیمایی کرده و دو ساعت تمام پشت میکروفون سخنرانی ایستاده که از هولوکاست بگوید و دفاع کند. جمهوری اسلامی که علیل بدنیا آمد و با رهبری علیل به اینجایمان رساند کم علیل ندارد در صف مقدم. رییس مجلس خبرگانش مهدوی کنی ویلچر نشین است و محمد یزدی رییس حوزه اش چلاق و بدون قدرت حرکت و مصباح یزدیش هکذا ویلچرنشین و جنتی که در آستانۀ جشن تولد یک قرنی. اما تا کنون هیچکس جرأت نکرده چنین لحظۀ نابی از ریا و نفاق مذهبی را بنمایش عموم بگذارد که در نماز جمعه نشسته بر صندلی نماز بگذارد.

2- اگر بهترین ادیبان و سینماگران و هنرمندان سمبولیست را گرد می آوردند که نمادی از جمهوری اسلامی واقعاً موجود را درست کنند برای ثبت در تاریخ و مطالعۀ آیندگان و عبرت در تاریخ ماندگان بهتر از تصویر نماز احمدی نژاد روی صندلی نمی توانستند پیشنهاد و تولید  کنند. و چه می گویم که مطلقاً بفکرشان هم نمی رسید چنین شاهکاری. این عکس نشان دهندۀ مطلق ریاکاری است در عین ادعای ایمان و خداپرستی. و همینطور بهترین تصویر از جدیت مسخره ای که 35 سال است خون یک ملتی را توی شیشه کرده است. جدیتش را در حرف های احمدی نژاد بجویید و مسخره اش را در نحوۀ نماز خواندنش. به این معنا که جمهوری اسلامی تحت رهبری خامنه ای در حالی ادعای جهانگشایی دارد که حتی قادر به راست کردن قامت خود در مقابل خدا و معبود نیست.

3- گاهی فکر می کنم که جز در یک کابوس وحشتناک امکان ندارد چنین جدیت مسخره ای در عالم واقع اتفاق بیفتد. اما از پریروز که فتواهای جدید خامنه ای را دیده ام دیگر مطلقاً تعجب نمی کنم از چنین صحنه ای. و تصمیم می گیرم که فقط لذت ببرم مثل جوانانی که همۀ تفریح 8 سال گذشته شان را احمدی نژاد بتنهایی تأمین کرده با این حرکات استثنایی. و دلم برایش تنگ می شود. زیرا امیدم نا امید است برای گشایشی زندگی ساز تا زنده و رهبر بودن خامنه ای: حتی با تدبیر حسن روحانی و هاشمی رفسنجانی. پس تنها امیدم این دعای الهام است که احمدی نژاد بزودی بر می گردد در رکاب امام زمان مشایی. چنین باد! یا...هو

۵ نظر:

ناشناس گفت...

شادی مکن که بر تو همین ماجرا رود...

ابوالفضل گفت...

دقیقا همینطوره... این سیستم استقرار یافته بر ایران واقعا شگفت انگیزه و شاهکاره و البته اعصاب خورد کن...
عمو دلقک، اگه سعادت دیدن سریال "برره" نصیب تان شده باشه(http://fa.wikipedia.org/wiki/برره) به روشنی استعاره ای از اوضاع فرهنگی-سیاسی ایران امروز و پیچیدگی‌ها و مسائل امروزهٔ ایران و ایرانی‌هارو میتونین در زبانی طنز و مضحک در این سریال ببینیند!

ناشناس گفت...

جناب دلقک،

وقتی شما در تو در توی دالانهای تاریک جمهوری اسلامی به دنبال روزانه ای می گشتید و من را ایده ال گرا می خواندید، خدمت تان عرض کردم که این دوره همچون بلایی است ابعادش را تاریخ برای آینده گان روشن خواهد کرد.

در چنین رژیمی، ما نیاز به خمینی ها و احمدی نژاد هایی داریم که آش را انقدر شور کنند که شاید طغیانی از داخل و یا جنگی از خارج ما را نجات دهد.

دلم میخواست جلیلی را رییس جمهور میدیدم زیرا با آن روند، سرنگونی را در افق میدیدم. البته الان هم نا امید نیستم؛ امیدم به کله شقی چون نتانیاهو (آن روی سکه ی اینها در اسرائیل) است تا شاید غرب را از حربه ی جدید خامنه ای در میدان دادن به میانه رو ها برای شکستن اجماع جهانی در اعمال تحریم ها آگاه کند.

مبادا مرا جنگ طلب بدانید، زیرا میتوانم ثابت کنم که هزینهای مالی و انسانی ادامه ی این رژیم از هر طغیان و جنگی بیشتر است.

شهریار

ناشناس گفت...

آقای شهریار . از پشت کامپیوتر نمیتوان هزینه های جنگ راحس کرد چه برسدبه ثابت کردن آن . اینجا در سیرک دلقک وخوانندگان را با عقب افتاده های سلطنت طلب عوضی گرفته اید !

ناشناس گفت...

دلق‍ک عزیز
با تمام احترامی که برای نظرات بعضا درست شما قایلم در مورد آرزوی شما جهت بازگشت احمدی نژاد امیدوارم این آرزو را به ‍ گور ببرید
بلایی که خامنه ای و ملیج‍‍‍کی بنام احمدی نژاد بر سر فرهنگ اقتصاد اخلاق و سیاست ایران آورده اند دهها سال زمان نیاز دارد تا این خسارت ها جبران شود و شما جهت نشان دادن علیل بودن جمهوری اسلامی فقط کمی به خلاقیت احتیاج دارید تا امثال احمدی نژاد