۱۳۹۲ فروردین ۱۸, یکشنبه

خوش بحال مشایی که بنده ای چون احمدی نژاد دارد؛ پرخاش شدید احمدی نژاد به ملک زاده!

In the Conservatory



1- هیچگاه نتوانستم نوع رابطۀ احمدی نژاد با رحیم مشایی را اولاً درک، ثانیاً تحلیل و ثالثاً نتیجه گیری کنم که کدام مرغ است و دیگری تخم مرغ. بعبارت دیگر رابطۀ معنوی و رازآلود بین این دو پدیدۀ "پیشا تاریخ در پسا تاریخ" روشن نمی کرد که بفهمم آیا یکی مغز و دیگری بدن است؛ یا مثل دو انسان همفکر و متفق العقیده با هم بده بستان دارند و همکاری می کنند. البته - بویژه در این اواخر - با دیدن رفتار مریدانه و عاشقانۀ بسیار افراطی احمدی نژاد نسبت به مشایی چه در نوشتن آن نامۀ سراسر مدح هنگام نصب مشایی بسمت دبیر دبیرخانۀ انتزاعی و ناموجود جنبش عدم تعهد، و چه در هنگام دادن نشان فرهنگ و هنر به حضرت شان در همین نزدیک گذشته؛ تا اندازه ای متقاعد شده بودم که مراد و مرد شماره یک و تصمیم گیرنده مشایی است و احمدی نژاد صرفاً اجرا کنندۀ دستورات و تصمیمات مشایی است. زیرا هرچقدر احمدی نژاد در مقابل مراد خویش کرنش می کرد و سر سپردگی نشان می داد مرادش مشایی نه تنها رفتار متقابلی را بروز نمی داد بلکه حتی در هنگام تأیید احمدی نژاد هم نه از اغراق های زیاد استفاده می کرد و نه حتی بدون اشتباه بودن او را تبلیغ می کرد. بویژه اینکه تا حالا دیده نشده است که مشایی در مقابل تعریف و تمجیدهای غیر طبیعی احمدی نژاد از خودش کمترین حرف متواضعانه ای زده باشد. تو گویی که هرآنچه احمدی نژاد به او نسبت می دهد و او را در عداد قدیسین می ستاید عین واقعه است و نه تعریف یک آدم از آدمی دیگر.

2- با ماجرایی که امشب رخ داده و احمدی نژاد فقط بخاطر تصمیم معمولی در تعیین مدت زمان سخنرانی از سوی ملک زاده برای مشایی؛ بشدت از کوره در رفته و ملک زاده را سکۀ یک پول کرده (اینجا)، معما کاملاً حل شده و معلوم است که پیامبر یا امام اصلی و واقعی رحیم مشایی است و احمدی نژاد تنها یک معاون اجرایی خوب است و به این زیردستی هم مفتخر و مباهی است. روشن شدن این موضوع از این جهت هم بسیار حائز اهمیت است که ما را از سؤال لعنتی "احمدی نژاد چه نقشه ای دارد و چه خواهد کرد" رها می کند. زیرا این احمدی نژاد نیست که می داند چه در پیش است بلکه این رحیم مشایی خودش است که تصمیمات آینده را اخذ کرده و ابلاغ خواهد کرد. بعبارت دیگر احمدی نژاد در حال حاضر نه می داند که آیا در انتخابات نامزد خواهد داشت یانه و اگر خواهد داشت آن نامزد چه کسی است. چون همۀ این سؤالات فقط در حیطۀ خصوصی رحیم مشایی است. و او نیز نشان داده است که معمولاً برنامۀ کاری که از امام زمان می گیرد طولانی مدت نیست و باید در سر بزنگاه شرفیاب بشود و رهنمود بگیرد. - منظورم تصمیم نهایی است و پیش مقدمات مالی و تبلیغی را احمدی نژاد فراهم می کند که اگر دستور امام نامزدی هرکس بود زمینه فراهم باشد و در انجام وظیفه غافلگیر نشود. اما از خود دستورنهایی کسی باخبر نیست -

3- قصدم ابداً طنز و فکاهه نوشتن نیست و منظورم بسیار هم جدی و بهمین اندازه مسخره و تأسف بار است که ما در قرن بیست و یکم میلادی اسیر شوخ و شنگ یک خرافات 1400 ساله هستیم. اما خوشحالی در اینجاست که نایبان عمامه ای 1400 سالۀ امام زمان که دکان بسیار پررونق و پولساز و قدرت سازی درست کرده اند از حضرت موعود؛ اینک با موجود مکلایی روبرو شده اند که بدجوری خواب خوششان را آشفته کرده و درست زده به وسط خال. البته که نه مشایی و احمدی نژاد و نه هیچ بشر و ابوالبشری در دنیا حریف بازپس گیری متاع خرافات از دست آخوندها نشده و نخواهد شد. و برای ما فقط هیجان و مسخره بازی زمانه خواهد ماند که در این اوضاع بشدت جدی بخندیم بریش ریش ریش ملت مان (خودمان). 

4- فقط می ماند این خبر ناگوار که با این وضع دیگر نباید منتظر شق القمری باشیم بزودی از طرف این امام مشایی و رهروش اوس محمود احمدی نژاد. زیرا که تاریخ بغیر از امام خمینی! هیچ امام پر دل و جرأتی را ثبت نکرده، و همۀ امامان ما آدم های محافظه کار و نان به نرخ زمانه خور بودند. مگر در استثنائاتی که رقیب جنگ را به آنان تحمیل کرده است. لذا امام مشایی هم در صحنۀ آخر با حاکم جبار بیعت خواهد کرد و خواهد گفت شرایط برای ظهور ما مناسب نیست. یا...هو

۷ نظر:

ناشناس گفت...

امام مشایی خودش با امام زمان نزدیکی میکنه و حالش را میبره یک بار هم که ولایت امر مسلمین دو جهان امام سید علی بهش فرمود بوده اسفندیار نه با ما نزدیکی میکنی نه حال خود امام اسفندیار در جواب گفته بود ما با اماممون نزدیکی میکنیم نه با سید علی اله اکبر

ناشناس گفت...

خدایا این مملکت چرا اینجوریه؟ هیچ چیزش به بقیه دنیا نرفته از جمله سیاستمدارای همجنسگراش!

آرش کمانگیر گفت...

احمدی نژاد/مشایی بعد از هشت سال ریاست جمهوری و دیدن زیر و روی حکومت، حتما به نتیجه کارهایش به خوبی فکر کرده است! اگر احتمال به شکست می داد هرگز و هرگز با بالا و پایین نظام در نمی افتاد در این دم آخری.احمدی نژاد/مشایی پیاده نظام و ژنرال های رهبر را خریده، با همان پولهایی که این میلیاردهای به ظاهر تازه به دوران رسیده جابجا میکنند. این همه پول خرج یکی دو نفر نیست! اینها مدت هاست دارند ارتش مموتی/مشایی را برای کارزار نهایی آماده میکنند. یا رئیس جمهور بعدی مشائی/مموتی خواهد بود یا هیچ کس.
پ.ن: مموتی/مشایی همه و همه از چپ و راست و بالا و پایین را سر کار گذاشته! مموتی/مشایی نه احمق است و نه تنها!

مانی گفت...

این جمله را باید با طلا نوشت:
زیرا که تاریخ بغیر از امام خمینی! هیچ امام پر دل و جرأتی را ثبت نکرده، و همۀ امامان ما آدم های محافظه کار و نان به نرخ زمانه خور بودند. مگر در استثنائاتی که رقیب جنگ را به آنان تحمیل کرده است.
دلقک جان دستت درد نکند وفراموش نکن که این جمله رابالای سردر وبلاگت بگذاری با رنگ سرخ که همه ببینند و روشن شوند وبرق از کله شان بپرد.

ناشناس گفت...

به خبر فرارو کاری ندارم چون صحتش قابل تایید نیست اما ابراز ارادت احمدی نژاد به مشایی در مراسم اعطای نشان شاید جالب تر باشد برای تحلیل. احمدی نژاد در این هشت سال نشان داده که حاضر نیست به هیچ کس اینطور ابراز ارادت کند و اهل چاپلوسی هم نیست. اما یک جمله ی جالب از احمدی نژاد را که در همایش دیدار شمس و مولانا گفت برایتان می نویسم. احمدی نژاد با اشاره به اینکه رابطه عاشقانه مولانا و شمس حسادت ها را برانگیخت گفت در داستان مولانا و شمس معلوم نیست که شمس که بود و همین قدر می فهمیم که به مرزهای کمال نزدیک بود...
این جناب مشایی هم قطعا به مرزهای کمال نزدیک است که اینچنین احمدی نژاد را مجذوب خود کرده است و حسادت رقیبان را برانگیخته است...دنیا هیچ وقت تحمل چنین افرادی را نداشته است شما هم ندارید پس به دنبال حل این معما نباشید تا به وقتش!

ناشناس گفت...

جناب دلقک عزیز من تحلیل های تیز بینانه شمارو واقعا می پسندم، اما در مورد این داستان مشایی -انحرافی من کاملا معتقدم این داستان یک پروژه کاملا هماهنگ شده و از پیش طراحی شدست. تو نگاه اول اینطور به نظر میاد که این جریان انحرافی(جریان 2 نفره) به ضرر سیستم حاکم بر ایران امروز (سیستم امنیتی-نظامی به رهبری خامنه ای) فعالیت کرده و می کنند ولی اگه خوب دقت کنید منافعی که این جریان (پروژه) برای سیستم داشته و خواهد داشت رو می تونید ببینید.
اگه مایل باشید دلایل خودم و همینطور منافع این پروژه برای سیستم رو عرض خواهم کرد.

ناشناس گفت...

سلام