۱۳۹۱ آذر ۱۸, شنبه

نیک آهنگ کوثر داغ ننگی بر پیشانی روزنامه نگاری حرفه ای ایران!


1- داوری ام در مورد نیک آهنگ کوثر را در سه سال پیش گفته ام و در سایت خودش بعنوان کامنت ثبت کرده ام. و آن این بوده است که آقای کوثر چه در حیطۀ نگارش و چه در زمینۀ طراحی و کاریکاتور و از نظر فنی و هنری آدم پائین تر از متوسطی است و تنها برجستگی ایشان در زمینۀ بیزنس و تجارت است. اما اینک قضاوتم را فراتر می برم و می گویم که ایشان یک باج گیر حرفه ای و یک انسان نامرد هم است.

2- کینه ای که نیک آهنگ کوثر نسبت به خانوادۀ هاشمی رفسنجانی بویژه به مهدی هاشمی دارد جزو کینه های نادری است که حداقل من شخصاً کمتر شاهد چنین کینه ای در بین انسان های معمولی بوده ام. اما هر چه هست نباید از دایرۀ منفعت مادی طلبی شخصی خارج بوده و چیز دیگری باشد. نیک آهنگ که گویا تحت تأثیر پروپاگاندای ثروت افسانه ای و دزدی های کلان هاشمی رفسنجانی بزرگ قرار داشته است با تمسک به نزدیکی دوستانه اش با مهدی هاشمی از کانال دو سال کار در بنگاه تحت ریاست مهدی - ادعای خود نیک آهنگ - در ایران  بعد از پیش آمدن جنبش سبز و آمدن مهدی هاشمی بخارج از کشور شروع می کند تا از نمد ثروت بادآوردۀ هاشمی کلاهی گشاد برای سر خودش فراهم بیاورد. بویژه اینکه مرتب تحت بمباران این گزارۀ غلط است که کلیۀ فعالیت های رسانه ای خارج از کشور بعد از خرداد 88 با سرمایۀ خانوادۀ هاشمی رفسنجانی راه اندازی شده است. - برای راستی آزمایی رجوع کنید به نوع نگاه دشمنانۀ نیک آهنگ به سایت جرس-

3- لذا بعد از راه اندازی سایت شخصی اش خودنویس انتظار دارد که او نیز از خوان گستردۀ هاشمی بهره مند بشود و شروع می کند به ارتباط با مهدی هاشمی. اما عملاً تیرش بسنگ می خورد و مهدی هاشمی زیربار باج خواهی او نرفته و اصولاً سرمایه گذاری خانواده اش بر تبلیغات ضد انقلاب خارج از کشور را حاشا می کند. اما گیر مغز نیک آهنگ نه تنها برطرف نمی شود که بر عمق کینه اش افزوده نیز می شود. در اینجاست که می رود سراغ پروژۀ بوذری و از همۀ استعداد و توان و ارتباطات گستردۀ خودش و امکانات سایتش خودنویس استفاده می کند تا مهدی هاشمی را بموضع ضعف و اتهام بکشاند و به او نشان بدهد که عدم توافق با کمک های مورد انتظارش می تواند چه هزینه های کمرشکنی را به او و خانواده اش تحمیل کند. اما مهدی هاشمی تسلیم نمی شود و نیک آهنگ حالا دیگر متضرر هم - بخاطر مخارجی که برای رفت وآمد ها و اتلاف انرژی و وقتش در تعقیب پروندۀ بوذری متحمل شده - چنان زخمی و کلافه است که حاضر است هر غلط و درست ممکن را انجام و از باخت بزرگش جلوگیری کند.

4- اما - و این اما مهم است - فاجعه برای نیک آهنگ زمانی حادث می شود که مهدی هاشمی به ایران برمی گردد و بقول معروف مرغی که قرار بود دو زرده تخم بگذارد برای کوثر از قفس می پرد. زیرا که هاشمی داخل زندان جمهوری اسلامی کاملاً از دسترس نیک آهنگ خارج می شود. او ابتدا سعی می کند که با درز دادن شایعۀ "مهدی از ترس استردادش به زندان کانادا از بریتانیا فرار کرده است" موضوع را بسمت خودش برگرداند. ولی وقتی این ادعای مسخره جدی گرفته نمی شود تصمیم به انتشار مکالمات خودش با مهدی هاشمی می گیرد. او برای زمینه سازی لازم در این مورد ابتدا در سایتش از بوذری تقاضا می کند که از انتشار اسناد در اختیارش - توسط نیک آهنگ جمع آوری و داده شده بود - خودداری کند تا در پروندۀ سیاسی مهدی هاشمی مورد بهره برداری رژیم قرار نگیرد ولی هنگامی که پاداش این نیک اندیشی هم سوخت می شود و واکنشی از طرف خانوادۀ هاشمی مشاهده نمی شود؛  آنگاه یکی از این مکالمات را منتشر می کنند تا مسیر جدیدی را تست کند.

5- نواری که از مکالمات نیک آهنگ و مهدی هاشمی بر روی شبکه های اجتماعی منتشر شده است و به ادعای خود نیک آهنگ مربوط به قبل از قطع ارتباطش با مهدی در اکتبر 2010 است نشان می دهد که آقای کوثر چه آدم نامردی تشریف دارند:

الف- در این نوار کاملاً مشخص است که نیک آهنگ کوثر از موضع بالا و بیگ برادر چه تلاشی را دارد که به مهدی خط سیاسی مورد انتظارش را القاء کند و مهدی مثل یک معصوم مطلق - با تأکید بر واژۀ معصوم= رجوع کنید براحتی مهدی و خنده های پی گیرش که از دهانش دورنمی شود - چه بی خیال است در گپ دوستانه با دوستی که به او اعتماد دارد و حرفهایی می زند که فراتر از دیالوگ و درد دل سیاسی بین دو دانش آموز متوسطه در حیاط مدرسه نیست.

ب- اما چند نکته راجع به نوار انتشار یافته:

ب1- از نظر حقوقی خیلی سخت است یک نوار صوتی را بعنوان سند ثبت کردن و پذیرفتن. لذا بودن یا نبودن آن علی السویه است. زیرا اگر دادگاه باشد که این نوار ارزش حقوقی ندارد و اگر مثل همیشه بیدادگاه باشد که نیازی به سند ندارد.


ب2- حرف هایی که در این نوار به مهدی منتسب است ارزش سیاسی ندارد و حرف هایی است که نه تنها همۀ سیاسیون و مردم عادی ایران بلکه خود بازجویان مهدی هم در خلوت و پنهان بین خودشان بارها و بارها گفته اند و می گویند.


ب3- این نوار اگر هم انتشار عمومی نمی یافت محتمل قریب به یقین است که از قبل و از طریق مجاری خاص در اختیار مأموران امنیتی گذاشته شده باشد.


ب4- در این نوار حتی یک واو هم مربوط به پروندۀ بوذری و نفت و دزدی و اختلاف و شکایت و ... نیست و علت تسلیم آن به وکلای بوذری مطلقاً موجه نبوده و نشان از سوء نیت مطلق نیک آهنگ دارد.


ب5- مهم نیست که این نوار را نیک آهنگ شخصاً منتشر کرده باشد یا بوذری و یا وکلای او و یا هر کس دیگر. مهم این است که نیک اهنگ بعنوان روزنامه نگار یا دوست این مکالمه را بدون اطلاع مهدی هاشمی و با نیت قبلی سوء استفاده ضبط کرده و از آن بهره برداری کرده است.


6- نتیجه اینکه این نوار کمترین ضرری به مهدی هاشمی نخواهد زد و همۀ تبعات منفی اش دامنگیر خود نیک آهنگ خواهد شد. اما تأسف اینجا نیست که نیک آهنگ روزنامه نگار برای همیشه نابود بشود. مهم این است که نیک آهنگ کوثر با این عملش داغ ننگی گذاشت بر پیشانی روزنامه نگارای حرفه ای جهان و ایران. و بسیار طول خواهد کشید که جامعۀ مطبوعاتی ایران بویژه در خارج و اپوزیسیون بتواند مجدداً حسن نیت و وفاداری به "مسئولیت قلم"ش را ثابت و به ریل اصلی برگرداند. متأسفم! یا...هو


ازدیگران در ارتباط با این موضوع:
- آرمان امیری: ازگفت و گویی خصوصی که عمومی شد




 

۳۴ نظر:

ناشناس گفت...

آدم فروشی کار این ملت است و عجیب اینکه همه سعی می کنند که در این میدان گوی را از هم بربایند .


در اینکه خاندان رفسنجانی کارهای ناشایستی انجام داده شکی نیست اما نامردی در رفاقت داغ ننگ است خصوصا بر قبیله ی قلم . نیک آهنگ اولی نیست آخری هم نخواهد بود .

ناشناس گفت...

ممنون از قلم زنی به جا و غیرتمندانه شما. این رفتار واقعا موجب شرمساری است.

ناشناس گفت...

با سلام به دوستان عزیز. خیر آقای نیک آیین در واقع بخشی از عملیات وزارت اطلاعات در دسترسی به چند هدف بوده است و سایت خودنویس نیز با پیشنهاد این وزارتخانه طراحی شده است. آقای نیک آیین خود میداند که منظور من چیست.

ناشناس گفت...

یکی از خوانندگان پر و پا قرصت را برای همیشه از دست دادی دلقک. من وبلاگ تو را هر از گاهی می خواندم نه برای تحلیل های دلقک مابانه ات بلکه به خاطر اینکه رصد کنم باند خارج نشین های حامی رفسنجانی چه گفتمانی را برای فردای ایران تبلیغ و دنبال می کنند. بسیار جالب است حالا که کک به تنبان بچه اربابتان افتاده بد جور به آب و آتش می زنید آنچنان که نویسنده ای مانند تو که همیشه سعی داشته برای جلوگیری از تابلو شدن از منظری بی طرف بنویسد اینچنین نقاب از چهره انداخته است و برای دزدانی خودش را جر می دهد و آبروی حرفه ای اش را هزینه می کند که نزد ملت ایران به اندازه پشکل ماچلاق ارزش ندارند. برای منی که تو و سمت و سویت را می شناسم خیلی واضح بود که به این خبر واکنش نشان خواهی داد برای همین امروز اول از همه به تو سر زدم و اگر برای همیشه با دلقک وداع می کنم به دلیل آن است که اینک دفاعت از موضع یک حامی خاندان اکبر شاه با عرض معذرت به یک خایه مال جزء تقلیل یافته است تا حدی که قبل از اثبات شدن اینکه فایل های صوتی را خود نیک آهنگ منتشر کرده است به خودت اجازه داده ای وی را مورد هجوم انبوه حملات باورنکردنی من جمله اخاذی قرار بدهی. اگر آدم با شعوری باشی و واقعا در ارتش خدمت کرده باشی قاعدتا باید از دست دادن یک خواننده بی طرف را برای خود شکست محسوب کنی و به دنبال علل شکست بگردی. قبل از خداحافظی همیشه با وبلاگ تو یک پیشنهاد را از من بپذیر دلقک عزیز هر نویسنده و تحلیل گری - ولو اینکه روزی در ارتش یک گروهبان قندلی بوده باشد - برای اشتباهات خود جای بسیار بزرگتری نسبت به آنچه درست از آب در می آید باز می کند اینقدر از این تیز بازی ها در نیاور که من گفته بودم و من پیش بینی کرده بودم و دیدید گفتم! وبلاگ نویسی که جای خواب نما شدن نیست برادر من. خواننده که احمق نیست روی اعصابش می روی با این رفتار که مثلا خودت را تیز نشان بدهی. این کس کلک بازی هایت این اواخر داشت حالم را به هم می زد تا آنجا که چند بار تصمیم گرفتم وبلاگت را از لیست فیوریت های بروزرم حذف کنم. البته خودت با این مطلب آخر شک مرا به یقین تبدیل کردی. از طرف یک دانشجو.

ناشناس گفت...

مطلب درستی نوشته اید. با این رفتار به نظر شما این آقا و امثال ایشان می توانند از کیهان انتقاد کنند؟ از نظر منطق رفتار؛ آنها گوی سبقت را از کیهان ربوده اند...!

ناشناس گفت...

دلقک جان،

توقع این است که شما تحلیلی در ارتباط با نکات مطرح شده در این مکالمه (که بازتابی است از نگرش هاشمی ها) ارائه دهید!

شهریار

ناشناس گفت...

محموداحمدی نژاد گفت:
نیک آهنگ، آهنگ نیکی است برای هاشمی ها و فداییِ این داستان قهرمان سازیِ اکبر
یا هو ...

ناشناس گفت...

۲۵ ساله از فساد مالی این خاندان صحبت می‌کنند و ۲۰ ساله که خامنه‌ای به عنوان نفر اول قدرت در ایران تمامی‌ مجراهای قضائی، امنیتی، و خبری رو در دست داره و دشمن اول هاشمی‌ هست اما هنوز هیچ سندی جز مزخرفات خاله زنکی و یک کلاغ سهل کلاغ به سبک ایرانی‌ رو نتونستند در مورد ادعا‌هاشون درباره هاشمی‌ عرضه کنند. من نمیگم پاکند اما اینقدری هم که میگویند فاسد نیستند چون اگه بودند مدرکی‌ میاوردند. در ضمن سه دقیقهٔ آخر قسمت دوم این مکالمه جواب همهٔ آدمهای بی‌ شعوری مثل کوثر رو داده، که از روز اول فقط به فکر منافع خودشون بودند.

ناشناس گفت...

سلام
در مورد ارزش هنری کار او باید به متخصص کارهای هنری مراجعه کرد و نه نظر شخصی دلقک ایرانی یا هر کس دیگر.
اما قدرت او د ربخش تجارت به خود او مربوط می شود و نه هیچ کس دیگر.
حتی در آغوش گرم دموکراسی نمی توانیم حد خود را نگه داریم.
گویا این حکومت حق افرادی نظیر این آقای دلقک ایرانی است.
مبارکتان باشد

ناشناس گفت...

خیر. زور بیخود میزنی جناب دلقک. انتشار این صوت شما را حداقل ۱۰ پله به پایین کشاند. الان هی به خودتان دلداری بدهید که چیزی نشده، فقط یه فایل صوتی بوده، اصلا حرف های ما همین بوده و ...
فعلا تا بیاید خودتون رو جمع و جور کنید خیلی چیزا از جمله همین انتخابات آتی رو هم از دست دادید. تا میاین یه گندی را درست کنید یه گند دیگه بالا میاد!

ناشناس گفت...

استاد قلم سلام
نگران نباش ، زيبا نوشتي و بر دل نشست ، نگران يك يا چند ريزش نباش و رويش ها بيشتر خواهد شد ، شما حقيقت را بيان كن آنچنانكه كه ادراك نمودي ، ما با تو هستيم ، اما كار نيك در صورت عمدي بودن و طلب شخصي و مالي بسيار زشت و غير اخلاقي ، اما صحنه سياسي ما از اخلاق دور است و اين قاعده كلي و پذيرفته شده در عالم سياست ، مهم نتيجه و بازتاب اين عمل زشت است كه به نظرم با توجه به دلايل شما هيچ ضرري به مهدي نميرسد بلكه اعتباري به ايشان و پدرش افزوده خواهد شد ، هاشمي بيشتر رو بازي خواهد كرد و شفاف تر خواهد شد و مهدي در پس پرده يك عضو گمنام جنبش سبز بود و منبعد ليدر و فعال اين جنبش خواهد بود ،
لازم است شما پيرامون محتواي اين فايل تحليل كنيد و نقش و جايگاه اين خانواده در همراهي مردم در قبال اقتدارگرايان شفافتر بيان شود
البته مواظب باشيم به يك زنداني جفا نشود
مرسي

Dalghak.Irani گفت...

قابل توجه دوستانی که از من می خواهند راجع به محتوای نوارهای منتشره اظهار نظر کنم:
اولاً همانطور که در متن نوشته ام نوار صوتی از نظر حقوقی قابل استناد نیست و برای مستند کردن آن نیاز به پروسه ای طولانی است. لذا هرگونه تحلیل محتوا بر روی این نوارها نوعی مرجعیت حقوقی دادن به آنهاست و من پرهیز می کنم.

ثانیاً و بطور کلی می گویم که اظهارات منسوب به مهدی در این نوارها ضمن اینکه چیز تازه ای از نظر تحلیل گران نیست کمترین ارتباطی هم به اکبر هاشمی رفسنجانی ندارد و مهدی مثل هر شهروند بالغ و فعالی نظرات خودش را دارد که قطعاً با نظر پدرش همپوشان نیست.
تبعات این خرابکاری نیک آهنگ حتماً مثبت خواهد بود و تعداد بیشتری را متقاعد به راه حل از درون خواهد کرد. بیش از این حرفی ندارم که در این مورد بزنم. یا...هو

ناشناس گفت...

هیچوقت از این اقای نیکاهنگ کوثر خوشم نمیامد.حالا میفهمم چرا!یک عمر زندگی باعث میشه گاهی ادمها را بو بکشی!و اینبار چه بویی!!

Unknown گفت...

دسامبر ۲۰۱۲، ساعت ۰:۳۷
در اینکه نیک آهنگ کوثر دانسته و با ماموریت اینکار یعنی ضبط صدا را انجام داده شکی نیست و در دقیقه 20 تا 23 مکالمه که به مهدی هاشمی میگوید اگر شما برود ایران و این جمله را چند بار تکرار می کند تا مهدی هاشمی واکنش نشان می دهد و می گوید کی گفته من میرم ایران
در نهایت تمام گفتار و پرسش های نیک آهنگ دستوری بود ولی شکم بر این است که مهدی هاشمی با تمام آن زکاوتش متوجه این تله نشد ؟ جواب اینجاست
بعضی از بخشهای مکالمه بوسیله اطلاعات سپاه باز سازی شده و سپس دوباره به نیک آهنگ بر گردانده اند و ایشان هم بدلیل ساختن حاشیه امن با سناریوی ارسال این نوار صوتی به دادگاه و وکلا خود را بیمه می کند و کسی نمیتواند بر او ثابت کند در صورتیکه طبق قوانین دولت و محاکم کاناد مکالمات ضبط شده بین افراد بدون حکم محاکم و قاضی قابل وثوق نیست حال اینکه کدام قاضی مضحکی این مکالمات غیر قانونی را خواسته نمیدانم و یا کدام وکیل مضحکتر از قاضی میتواند مکالمات ضبط شده غیر قانونی غیر مربوط به پرونده ای را در مسیر اجرائی دادگاه به خورد دادگاه بدهد نمیدانم
هوشیار باشید تمام تلاش فرار به جلوی نیک آهنگ و اربابش جواد آزاده که الان بازجوی پرونده مهدی هاشمی است پرت کردن حواسها به جعل و بازسازی بخشهائی از این مکالمه است
شکی نیست که نیک آهنگ یک پادوی جیره خوار است ولی مدیران اطلاعات سپاه هم خوب سناریو را نپخته اند و صرفا میدانند ایننوار قدرت اجرائی بر علیه مهدی ندارد و صرفا در دنیای خبری مورد بازدهی قرار خواهد گرفت
بحث زیاد است ولی صلاح نیست بیش از این باز کنم
حمید رضا ذاکری

ناشناس گفت...

نیک آهنگ آدم فروشی حقیر و بد آهنگ است در فساد خاندان هاشمی بحثی نیست اما کدام آیین و مردانگی حکم میدهد کسی که در زیر تیغ جمهوری اسلامی و در زندان رژیم اسیر است به رنج بیشتری محکوم کرد.حکومت بارها از اعترافات قریب الوقوع مهدی هاشمی سخن رانده است اگر به فرض اعترافات اجباری مهدی هاشمی در تخریب جنبش سبز باشد باید گفت الحق والانصاف که نیک آهنگ بدآهنگ،عمله ی اطلاعات جمهوری اسلامی است

لئــــــو گفت...

دست مريزاد
بهترين نقدی كه بر اين قضيه خوندم

آرسین گفت...

دلقک جان گذشته از موضوع اصلی که بسیار زیبا به آن پرداختید؛ به نظرم مشکل نیک آهنگ با خانواده هاشمی از بچگی بوده زمانی که پدرش -دکتر آهنگ کوثر- از تئورسین های آبخیزداری و سد سازی بوده در دستگاه دولت سازندگی بوده است.
و البته این کامنت را در جواب آن ناشناسی گذاشتم که تهدید کرده است دیگر به سیرک نمی آید!
حتی به فرض نادرست بودن فکرتان و مخالفت آن فرد، خیلی بهتر است این شاخه های زائد و این تماشگرنماهای سیرک از آن جدا شوند و جو سیرک همچنان خانوادگی و دلنشین بماند.
عمیقا در خواست میکنم که جهت حفظ مخاطب مقهور این نظرات نشوید و ثابت قدم بمانید.
حمایت بسیاری از خوانندگان را دارید.

ناشناس گفت...

هیچ کس از خود نمی پرسد که چرا مهدی هاشمی، به ایران بازگشته؟

کسی که جانش در خطر باشد، چرا باید به ایران بازگردد؟ در کانادا حداقل کتک و تشر نمی‌خورد.

انتشار این مکالمه، از طرف خود خاندان هاشمی و به قصد مظلوم نمایی بوده است.

بازی رژیم است برای به وجود آوردن دوم خردادی دیگر.

ناشناس گفت...

نه از نیک آهنگ و کاریکاتورهای یکنواخت و بی حالش , نه از خاندان هاشمی هیج خوشم میاید نه از این ماجرای تازه که راه افتاده . اما یک چیز خوشحالم میکند: اینکه همه چیز آشکار میشود پرده ها از چهره ها کنار میرود .هاشمی قدرقدرت به چه روزی افتاده و نیک آهنگ که برای خودش غولی شده بود ودوروبرخودنویسش را سلطنت طلبان پرکرده بودندوبادش میکردند اینگونه کوچک وحقیر میشودبازی وزارت اطلاعات باشد یا نه علت اصلی آن است که این برکشیده شدنها و فروافتادن از نبود صمییت با خود ومردم حکایت دارد پس چه بهتر کا این پوشال ها فروریزند.

ناشناس گفت...

تقصیر مردم ایران است که یا بک کاریکاتور طرف را چنان به عرش آسمان می برند که بدبخت خودش هم فکر می کند نابغه است و حقش را خورده اند. بعدش آدمای پا ک و وطن پرست ولی فقیر و بی کس چون ستار بهشتی را وا می کنیم می چسبیم به یه مشت بی وطن پول پرست خارج نشین . تا وقتی بیگانه پرستیم همینه خائن پروریم ما مردم

ناشناس گفت...

"بازی رژیم است برای به وجود آوردن دوم خردادی دیگر. " اوووووه بابا تو دیگه چقدر گیجی

داریوش گفت...

دلقک جان
مثل همیشه مقاله تان جالب بود. ولی دو نکته مبهم دارد. همه معتقدند که این نوارها ضربه بزرگی برای مهدی هاشمی است. طرف به مقالم معظم رهبری کنابه میزند و این در ایران کافی است. شما معتقدید که چنین نیست (به هرحال ما در ایران هستیم و در خارج) دوم اینکه شما برای هاشمی وزن مثبت زیادی قائل هستید. شاید یکبار بایستی یک مقاله بنویستد و بگویید که چرا چنین است مثلن با عنوان چرا من برای هاشمی نقش مثبی بالایی را قایل هستیم.
بهر حال موفق باشید

داریوش

ناشناس گفت...

مردم ایران احمق هستند؟ چه کسی این مزخرفات را باور می کند؟ مثلا می خواهید آقازاده تان را مظلوم جلوه دهید؟ به بدترین و منفورترین افراد خودت را چسبانده ای دلقک شاید هم آنها خودشان را به شما چسبانده اند!

پسر حاجی گفت...

مسئله حرامزادگی نیک آهنگ کوثر است و بس...که ثابت شد

جوکر عزیز!
درمورد کامنت بلند بالای(چهارمی) به لغت "پشکل ماچلاق" دقت کن!
این لغت برای عصر ما دهه 60 ها که الان "دانشجو" هستیم نیست!!!
من که نشنیده ام...

ناشناس گفت...



http://www.youtube.com/watch?v=Qri-PXurdR0

اگه ممکنه دقیقه ۹.۲۹ تا ۱۰.۱۵ رو ببینین. این مصاحبه با هوشنگ بوذری در ماهِ می سالِ ۲۰۱۲ انجام شده با صدایِ آمریکا یعنی‌ بیشتر از هفت ماهِ پیش. دقیقه ۹.۳۰ مجری برنامه یه قسمت از مکالمهِ ضبط شده مهدی هاشمی‌ و نیک‌ آهنگ کوثر رو پخش می‌کنه بدونِ اینکه اسمی از نیک‌آهنگ ببره، میگه به این صحبتای مهدی هاشمی‌ در جواب یک خبرنگار گوش کنین!! این نشون میده که نیک‌ آهنگِ کوثر قبلا این مکالمه رو در اختیار کسانی‌ قرار داده. امیدوارم شما به عنوانِ خبر نگار این موضوع رو پیگیری کنین که الان که مهدی هاشمی‌ تو زندانِ و نیک‌ آهنگِ کوثر مطابقِ همیشه رفتار غیرِ حرفه ایی انجام داده و ادعا می‌کنه که کار اون نبود این سندیِ با ضد حرفش

پیام امروز گفت...

با سلام و عرض ادب
فکر کنم این پست پرکامنت ترین پستی است که در وبلاگتان وجود دارد!
البته فکر کنم بهتر باشد دوستانی که از دایره ادب خارج میشوند اگر بلاک نمیشوند حداقل الفاظ ناشیستشان با سه نقطه جایگزین شود. اگر قرار بر اینکار نیست چه نیازی به تایید مدیر سایت قبل از همگانی شدن کامنت وجود دارد؟
دیگر اینکه مطلب شما و سایر دوستان خبرنگار در مذمت کار نیک آهنگ قابل تحسین بود. برخلاف انتظار حتی در بالاترین هم جو عمومی علیه نیک آهنگ و عمل انجام داده بود!

و در آخر چندی پیش از امید حسینی تمجید کردید. با چند پست اخیر نشان داده چندان شایسته این تمجید نبوده. چه پستش با تیتر توهین آمیز علیه مسیح علینژاد چه دو پست اخیرش به بهانه مناظره ابتکار ماهیت درونی وی را بخوبی نشان میدهد.

Dalghak.Irani گفت...

سلام به پیام امروز نازنین.
از دروازه بانیت محروم هستم و گاف می دهم و باید از همه پورش بخواهم. خیلی ممنون از تذکرتان و اینکه از دستم در رفته در شلوغی و اعتمادی که دیگر بندرت خواننده ای می آید که حرمت نگه ندارد در بکار بردن واژه ها. تصحیح کردم و چه خوب شد که تذکر دادی. در مورد تعداد نظرات و البته بازدیدکنندگان هم حق باشماست و بغیر از یک پست مربوط به آن طلبه در ابتدای وبلاگ کمتر مطلبی اینقدر نظر داشته است. خب در بالاترین هم برای اولین بار با استقبال گسترده روبرو شد تا جائیکه امتیاز لینک حتی از لینک های خبری اولیه بالا زد و اول شد و از 200 دارد می گذرد. نشانه ای که گرفتم بسیار امیدوار کننده است که همه به اتفاق - جز تک و توکی - بسیار پخته فکر می کنیم و تغییرات آرام وشدنی را راه حل اصلی می دانیم. در مورد امید عزیز هم متوجهم چه می گویی. اما من نمرۀ امید حسینی را بدلیل پنجرۀ بازش برای کامنتهای بشدت انتقادی و ثانیاً بخاطر سعیی که می کند برای بتعادل کشاندن اصولگرایی می دانم. و می توانم بفهمم که او اگر مواضعش را بالانس نگه ندارد دلیلی ندارد که با او مدارا و وبلاگش را فیلتر نکنند. و ... لذا هنوز هم سر حرفم هستم و از او انتظار ماینِس! حر شدن را ندارم. یا...هو

ناشناس گفت...

آدم فروشی در هر مکتب و مرامی محکوم است.

ناشناس گفت...

فایل صوتی
من ایرانی هر توهین و تهدیدی را رد میکنم.
ازأقای فرجامی تا هر مدعی تهدید.
کدامیک از متهدین تهدیدء استوار نامه داوری و قضاوت دارید ؟
کلام من به همه مروجان قلم تهدید و ناسزاست.
قانون داوری ملاک هست. البته نظریه دادن آزاد هست ولی نه دشنام و نه تهدید.
پسر هاشمی که هیچ...اگر تمام اهالی جمهوری اسامی ءفدای این نظام شوندء رهبرانشان استقبال میکنند.
وفادار نظام ء ترکیب احزاب درون ۳۲ ساله اش میباشد. نه کم و نه بیش
وام دهی به هر حزب وابسته به نظامء ترویج ستم به مردم ایران است.

ناشناس گفت...

سلام , اولا باید بگویم من یک نفر آگاه به تاریخ معاصرم نگرش شما درباره مسائل ایران کاملا واقع بینانه است و همین طور ادامه دهید.دوم اینکه نظرتان درباره عمل نیک آهنگ درست است . من وقتی کاریکاتوریهای او را علیه موسوی و کروبی در آن فضای بغرنج بعد از انتخابات دیدم یک حس بدی به من دست داد , و با این کاری که اخیرا انجام داد متوجه شدم واقعا این آقا یک مسئله ای دارد , حالا یک عده ای خواهند گفت " جریان اطلاعات آزاد است و نیک آهنگ کار حرفه ای انجام داده یا اینکه هاشمی هم جنایتکاره و اساسا چه فرقی با خامنه ای دارد " این توجیهات فقط برای آنهایی که در خارج از ایران هستند معقول به نظر می آید , ولی برای من و امثال من که از اول انقلاب تاکنون در تمام تحولاتش حضور داشتیم, حرص خوردیم , رنج کشیدیم , تفاوت خامنه ای و هاشمی کاملا محسوس است[هر چند هاشمی نقش منفی در ده سال اول انقلاب داشته و باید به آن پاسخ دهد.]من هم مانند شما معتقدم در مقطع کنونی آن کسی که می تواند ایران را از این پیچ خطرناک گذر دهد هاشمی است . زدن هاشمی ولو با نقاب اپوزیسیون کمک به استبداد فاجعه بار خامنه ای است .

ناشناس گفت...

به این فکر کردید که چند روز قبل نیک ایین به ظاهر از بوذ ری خواسته که فایل رو منتشر نکنه؟ همین نشون میده که از انتشار فایل آگاهی داشته حالا یا خودش یا فرد منتشر کننده با او در ارتباطه

داریوش گفت...

دلقک عزیز!
یک سئوال برایم هنوز مبهم است. در اینکه انتشار این نوار زشت بود شکی نیست ولی اگر نیک آهنگ آنرا منتشر کرده است چرا آن بخشهایی را مثلن صحبت از خصوصی بودن نوار است را حذف نکرده است؟
قربانت
داریوش

پرهام از آلمان گفت...

بنده اصولا آدمی سیاسی نیستم و فقط به عنوان یک معلم،از کار شرم آوری که این آقای بدآهنگ کرده،بسیار متاثر شدم.باور بفرمائید سالهای سال بود که این قدر ناراحت نشده بودم.البته چوب خدا بی صداست و بدآهنگ کوثر به بدترین وجه ممکن تنبیه خواهد شد.سپاس از مطلب مردانه ی شما.

ناشناس گفت...

برای این مزخرفاتی که نوشتی کوچکترین دلیلی ارایه نکرده ای! به نیک آهنگ اتهام بزرگی زده ای چون از او خوشت نمیاد؟