۱۳۹۱ آذر ۲۸, سه‌شنبه

ادعای حداد عادل دروغ محض و برای تخریب قالی باف است!

The Town Hall at Auvers


1- حداد عادل بازهم خبرساز شده است و با اینکه خامنه ای سفارش کرده که تا فروردین بحث انتخابات نکنند سخنرانی مشعشعی کرده است و ضمن بافتن اراجیف همواره اش ضمناً گفته است که از بین من و ولایتی و قالی باف یکی مان کاندیدای ریاست جمهوری یازدهم خواهیم شد. از آنجائیکه من نیز بارها علاقه ام به قالی باف را برملا کرده ام و اورا در شرایط فعلی و بودن خامنه ای و نبودن آزادی کاندیداتوری برای نیروهای لیبرال بر هر اصلاح طلبی هم مقدم و شایسته می دانم لذا آمدم بگویم که یا ادعای حداد به معیار 99 در صد دروغ محض و ساختگی است و یا اگر آن یک درصد درست بود و قالی باف چنین خفتی را قبول کرده بود که با حداد توی یک گونی برود شما بهتر است مرا هو کنید و آبرویم را ببرید.

2- در مورد ولایتی قضاوتی خنثی دارم و اصولاً او را یک فعال سیاسی بالفعل که بخواهد نامزد ریاست جمهوری بشود نمی شناسم و اگر هم بشود موفقیتی کسب نمی کند و بحث بر سر آمدن یا نیامدنش هم وجهی ندارد. اما قالی باف قطعاً یکی از کاندیداها خواهد بود حتی اگر خامنه ای تمایل نداشته باشد و بخواهد و بتواند مثل 4 سال پیش منعش کند. و اگر قالی باف گذشته از نحوۀ تفکرش که 180 درجه با تفکر متحجر و عقب ماندۀ شاه سلطان حسینی حداد متفاوت است اینقدر بی سیاست بوده باشد که حتی بطور تلویحی با حداد توافق کند من اولین نفری خواهم بود که از گفته هایم عقب نشینی کنم و اعتراف کنم که شناختم از افراد همه جز توهم خودم نبوده است.

3- این همه اتفاق ریز و درشت در این کشور حادث شده است در هشت سال گذشته ولی هنوز قالی باف سوتی نداده است به هیچ طرفی که مستند بگویندهوادار چه نوع تفکری از بسته بندی های رایج در کشور است. او که مهمترین و بزرگترین و پایاترین دشمن و رقیب سیاسی احمدی نژاد هم بوده و است حتی اجازه نداد که اخلال احمدی نژاد و دولت و وزارت کشورش بتوانند او را در ادارۀ شهر بزرگی مثل تهران زمین گیر کنند و حذفش کنند. آنوقت چنین سیاستمدار دها و زیرکی می آید در بدترین و ضعیف ترین و منفورترین وضعیت حداد عادل خودش را با او در یک جبهه و در یک صف قرار می دهد. ماجرا حداکثر می تواند این باشد که حداد برای مطرح کردن خودش ممکن است به قالی باف هم حرفی زده باشد و او هم با استناد به حرف خامنه ای بحث را پیش هنگام جواب داده باشد و موضوع مثل همۀ کارهای جمهوری اسلامی به خنده و شوخی تبدیل شده باشد و قالی باف هم تعارف کرده باشد به حداد که شما بزرگترید هرچه شما بگویید.

4- حداد عادل اما که می داند چه موج منفی دارد نامش و یادش و آن بی لیاقتی و بی کاریزمایی مطلقش و نزدیکی نوکر مآبانه اش به خامنه ای و ... به حرف شوخی و از روی تعارف قالی باف خیانت کرده و برای اینکه می داند با وجود قالی باف هیچکدام از کاندیداهای اراذل و اوباش پایداری - از جمله خودش - شانسی برای خودنمایی نخواهند داشت؛ آمده و موضوع گفته یا ناگفته در جمعی غیر جدی را توی بوق رسانه ها کرده است تا قالی باف را تخریب و از صحنه خارج کند. البته این موضوع چیز مهمی نبود که باعث شود مرا اضطراری بپای کیبورد بکشد. ولی کشید چون خیلی زور دارد و شکست بزرگی است اگر من در مورد شناخت قالی باف اشتباه کرده باشم. و اگر او حتی با حداد عادل وارد بحث "کدام یک از ما  دو نفر شده باشد یا بشود" من شکست خورده ام و قالی باف هم بگورستان اصولگرایی خواهد پیوست. یا...هو

۳ نظر:

ناشناس گفت...

دوم خرداد دیگری در راه است. ملتی که از یک روش چند بار بازی بخورد لیاقت سربلند زیستن ندارد.

ناشناس گفت...

دلقک خوبی هستی همین جور ادامه بده

ناشناس گفت...

http://baztab.net/fa/news/20268/