۱۳۹۱ آبان ۱۴, یکشنبه

علی مطهری خائن حداد عادل خادم را له کرد: هشدار خامنه ای بتاق کوبیده شد!

The Human Condition


1- با اینکه حتی من بدبین هم با خوش بینی حدس زده بودم که از دستور خارج شدن سؤال از رییس جمهور اولین واکنش به اجرای  هشدار چند روز پیش آیت الله خامنه ای به سه قوه باشد؛ خوشبختانه حدسم غلط از آب در آمد و نمایندگان امضاء کنندۀ طرح سؤال از احمدی نژاد حاضر به پس گرفتن امضاهایشان نشدند و سؤال از رییس جمهور اعلام وصول شد. لذا در همین ابتدا مجدداً درود می فرستم به علی مطهری که در قامت یک سیاستمدار مدرن با تفکر سنتی - و مخالف قطعی ترجیح سیاسی من - در رهبری این پروژه موفق عمل کرد و فارغ از اینکه نتیجه چه خواهد شد یکبار دیگر سردسته و فیلسوف چماقداران آیت الله خامنه ای غلامعلی حداد عادل را ناکام گذاشت. این موضوع از آنجایی بسیار حیاتی است که در حال حاضر حداد عادل ریاکار و عامل بسیاری از بدبختی های امروز کشور - در ریاست مجلس هفتم و از حیز انتفاع انداختن آن مجلس - یکی از خاکریزهای مهم خامنه ای برای تحمیل سکوت قبرستانی به فضای کشور و به  ویرانی کشیدن آن در پشت پردۀ بیانات حضرت آقاست. هم اویی که در روزهای  گذشته با انواع لطایف الحیل و ریاکاری های مزورانه کوشید تا احمدی نژاد را از معرکۀ پاسخ به مجلس برهاند. 

2- نه اینکه گمان کنیم پاسخ های احمدی نژاد به مجلس کمکی به حل مشکلات لاینحل کشور خواهد کرد. یا در تعبیری دیگر احمدی نژاد را مسئول اصلی اوضاع جاری بدانیم. نه چنین نیست و نه احمدی نژاد یکتنه مسئول اوضاع فعلی است و نه هر پاسخ جدی یا مسخره یا کنایۀ او خواهد توانست پورشه و لامبرگینی و سانتریفیوژ را به شیرخشک و دارو و نیازمندی های اولیۀ مردم بدل کند. خوشحالی ما در آنجاست که مردان شجاع و وظیفه شناسی چون مطهری اجازه ندهند حداد عادل پاانداز مظلمۀ آیت الله خامنه ای سرپوش منبع تعفن زیست مردم را بگذارد و مجدداً معلوم نشود که بالاخره مسئول این اوضاع رقت بار کیست. بدیهی است که حداد عادل و پشتیبانان بازنده اش در جبهۀ پایداری و فراکسیون اقلیت مجلس ارادتی به احمدی نژاد ندارند؛ بلکه آنان بیم از این دارند که رییس جمهور همۀ ملاحظات تاکنون بضرر ملت را کنار بگذارد و انگشت سبابه اش را بگیرد بسمت ایت الله خامنه ای که مسئول واقعی سیاست گذاری های خارجی و بتبع آثار آن در سیاست داخلی هم اوست.

3- سؤال از رییس جمهور یک ماه فرصت خواهد داشت تا در مجلس طرح شود و بطور حتم در این پروسۀ یک ماهه هم اتفاقات بسیاری چه مثبت و چه منفی خواهد افتاد که ممکن است بازهم به سؤال در صحن علنی مجلس منتهی نشود. اما اعلان وصول سؤال در این مرحله بدلیل اینکه اولین تصمیم از نوع خود بعد از تهدید آیت الله خامنه ای بوده بسیار زیاد پراهمیت است. مسلم است که ما از ایده آل ها صحبت نمی کنیم بلکه ما از بضاعت ها صحبت می کنیم و در مقایسه با قدرت آیت الله خامنه ای در پارسال همین موقع متوقع هستیم از نمایندگانی که فقط کمی از بردگی خویش فاصله گرفته اند و می خواهند شخصیت حداقلی یک نمایندۀ پارلمان را بمنصۀ ظهور برسانند.

4- در پایان مجدداً برمی گردم به علی مطهری و خوشحالی خودم از او را تجدید می کنم. به این دلیل مضاعف هم که دیروز مجدداً یادآوری کرده است که "تمسک به مصلحت و کلیشه هایی چون "در شرایط حاضر" و "دشمنان بیرونی"و ... برای عدول از انجام وظایف قانونی خیلی نخ نماست و ما بیاد نداریم که در سی و چهار سال گذشته هیچگاه در شرایط ویژه نبوده باشیم. لذا اگر به بهانه های این چنینی بخواهیم همه چیز را بتعویق بیندازیم هیچگاه فرصت اقدام پیدا نخواهیم کرد". (نقل به مضمون) این شروع امروز خوب مجلس باعث برکات زیادی خواهد شد و پالایش های بیشتری را در صفوف "کی طرف کی است و چکاره" بوجود خواهد آورد. گمانه زنی قوی من این است که در کوتاه مدت حداقل حاصل این پروسه تضعیف بازهم بیشتر خامنه ای و محو باند متحجر مصباحیه از صحنۀ سیاسی ایران خواهد شد. البته واکنش خامنه ای هم به تصمیم امروز مجلس می توانست جالب باشد حیف که جرأت نخواهد کرد واکنشی نشان بدهد علنی! یا...هو

۵ نظر:

ناشناس گفت...

نوش...

https://balatarin.com/permlink/2012/11/4/3188383

https://balatarin.com/topic/2012/11/4/1012152

ناشناس گفت...

حاجی ای کاش این بدیهیات را نمینوشتی
همین سند میشود بر علیه مطهری
و آغایی که لمس است ممکن است بر همین چند خط کزاز بگیرد!!!
البته که میدانم حرفم نظیر همینان است که به خودی ها میگفتند از نظام(خودمان) انتقاد نکنید شبکه های بیگانه فیلممان میکنند!!!
حالا اینجا هم ما به شما...
ولی خب دلم نیامد این یکی را کامنت نگذارم...
داستان را جلو جلو لو نده حاجی!

ناشناس گفت...

تیمسار گرامی باسپاس و تقدیر فراوان. فکر میکنم در تیتر اشتباهی رخ داده یا دست کم عقل ناقص من این گونه میبیند .چوپون

Dalghak.Irani گفت...

سلام چوپون خوب و عزیز.
اگر منظورتان جابجایی خائن و خادم است. نه اشتباهی نشده است و تیتر کنایه ایست به حرف خامنه ای در خائن نامیدن آنانی که می خواهند شفاف عمل کنند و خادم نامیدن آنانی که می خواهند گندهای متعفن سی ساله را بپوشانند برای تخریب بازهم بیشتر ایران. یا...هو

ناشناس گفت...

بهتون گفته بودم احمدی نژاد بیش از هرکس دیگری از وجود امثال مطهری در مجلس استقبال می کنه. امیدوارم بتونه از این فرصت به خوبی استفاده کنه.