۱۳۹۱ مهر ۲۳, یکشنبه

اخطار: ارسلان فتحی پوررییس کمیسیون اقتصادی مجلس مدعی شد که کشور ورشکست شده است! تیتر استنباطی.

File:Dante Gabriel Rossetti - La Pia de Tolomei.jpeg

La Pia de Tolomei


1- آیت الله خامنه ای پریروز حرفی زده با روحانیان بیرجند و از حوزۀ دینی سکولار! و روحانی سرباز! نظام گفته است. دیروز اما سه نفر از مراجع تقلید قم مجتمع شده اند و بیانیه ای داده اند در انتقاد تند از وضع اقتصاد و فرهنگ (حجاب). در سوی سوم هاشمی را داشتیم که در این دو روزه همسرش و دخترش را فرستاده بمیدان نبرد. می خواستم در ارتباط این سه با یکدیگر یک مطلب سیاسی بنویسم که هر کاری کردم کیبورد لامصب! از روی نعش و عنوان این ارسلان فتحی پور رییس کمیسیون اقتصادی مجلس عبور نکرد که نکرد - از بس که هم نامش ارسلان و هم عنوانش اقتصاد دان و رییس کمیسیون سنگین و لش بود - بنابراین ناچارم این مطلب اقتصادی را اول بنویسم و قول مطلب سیاسی فوق الذکر را بدهم برای پست بعد. به این دلیل دوم هم که هشدار بدهم بشما که مواظب سه شاهی صنّارتان باشید که اوضاع بدجوری قمر در عقرب است.

2- ابتدا کل مصاحبۀ این ارسلان خان را بنقل از تابناک بخوانید با دقت تا بگویم چه به چه است:

ارسلان فتحی‌پور رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره نتایج نشست مشترک بین دولت و مجلس اظهار کرد: در پی این جلسات در راستای تثبیت نرخ ارز و ثبات اقتصادی در کشور، برنامه‌ریزی انجام و تصمیم‌هایی گرفته شده است. وی ادامه داد: برخورد با اختلال‌گران بازار ارز که به دنبال بر هم زدن وضعیت اقتصادی کشور هستند از جمله تصمیم‌گیری‌های مهم این نشست‌ها بوده است که براساس آن شناسایی این افراد همچنان ادامه دارد. فتحی‌پور با بیان این‌که طی چند روز گذشته پنج میلیارد دلار ارز تقلبی وارد کشور شده است، اظهار کرد: متاسفانه این ارزها در حال توزیع در سراسر کشور است و مردم باید مراقب باشند تا مالباخته نشوند. رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی همچنین از مطرح شدن طرح ثبات اقتصادی در مجلس خبر داد و گفت: این طرح در راستای برگزاری این جلسات وارد صحن علنی مجلس می‌شود و براساس آن قرار است دلار ارزان قیمت به بخش تولید کشور داده شود. وی در پایان اظهار کرد:‌ این موضوع در قالب طرح دو فوریتی تا دو هفته دیگر وارد صحن علنی مجلس می‌شود که برای تقویت بخش تولید کشور دلار با نرخ 1700 تومان به تولیدکنندگان عرضه می‌شود.
3- اگر چیزی دستگیرتان نشده خودتان را سرزنش نکنید چون من هم مثل شما یک نیم ساعتی بیهوش شده بودم از بوی تعفن. این آدم که لابد اقتصادش از همۀ مجلسی ها بهتر است که رییس کمیسیون اقتصادی شده است یا:

الف- دیوانه است.

ب- ضد انقلاب و جزو اپوزیسیون برانداز است.

پ- شارلاتان و دلال ارز است همزمان جاسوس بیگانه!

ج- هیچکدام: احمدی نژاد مثل همیشه گفته گه خوردی که آمدی و نه اطلاعی از ارز داده و نه حرفی از بازار زده و بیرونش کرده رو به جاده.

4- چرا؟ برای اینکه او بغیر از چرت و پرت های بی سروتهی که گفته تنها حرف قابل فهمش این ادعاست. یکبار دیگر بخوانید:
 فتحی‌پور با بیان این‌که طی چند روز گذشته پنج میلیارد دلار ارز تقلبی وارد کشور شده است، اظهار کرد: متاسفانه این ارزها در حال توزیع در سراسر کشور است و مردم باید مراقب باشند تا مالباخته نشوند.
او که اقتصاد دان و رییس مهمترین بخش تصمیم گیر و قانون گزار کشور است اولاً معنای سادۀ 5 میلیارد دلار را نمی داند. لذا فکر می کند که اگر به قانون گوبلز عمل کند و دروغ بزرگتری بگوید زودتر باور می شود. 5 میلیارد دلار بودجۀ برخی از این کشورهای فقیر است درسال. آن هم قاچاق. آن هم بدون منشاء خارجی معلوم. آن هم در حال توزیع. آن هم دلار تقلبی که  دلارش جزو ایمن ترین - یا ایمن ترین - پول دنیاست - قبلاً تاریخچه اش را گفته ام - و ... او می گوید 5 میلیارد مبلغش است. می داند که وارد کشور هم شده است. و اطلاع دارد که در حال توزیع هم است. خب این اطلاعات را از کجا آورده. کسی یا دشمنی که اینکار را کرده که به ایشان اطلاعات نداده است. بلکه بدیهی است که این اطلاعات باید ناشی از کشف مأمورین خودی باشد. و اگر کشف شده و توزیع آن هم مشخص شده چرا ضبط و مصادره نشده و یک دلارش در تلویزیون و اخبار و وسایل اطلاع رسانی نشان داده نشده است. اصلاً وقتی مبلغ مشخص است و کشف هم شده دیگر چه نگرانی می ماند برای ملت عزیزی که می ترسد مالباخته شوند. گاهی دلم برای این خامنه ای چلاق می سوزد با این آی کیوی نوکران. خب اگر مثل بچۀ آدم می آمد می گفت رفتیم جلسه دولت اسناد را رو کرد معلوم شد دولت ارز ندارد و کشور ورشکسته شده است که کمتر از این التهاب ایجاد می کرد در بازار. والله احمق هم احمق های قدیم. آخر اینان چه جانورانی هستند که نصیب سرنوشت این ملت شده اند. تازه ارسلان خان گمان می کند که خریداران ارز عموغلی بی بی اوغلی های خودش هستند در پشت کوه قاف که نه دلار دیده اند و نه معتمد دارند و نه سواد دارند و نه اینترنت می شناسند و نه هیچ چیز و فقط منتظرند که رییس کمیسیون اقتصادی مجلس بیاید و بگوید 5 میلیارد - والله باید اعدامش بکند خامنه ای. 5 میلیارد دلار قاچاق تقلبی؟ - تقلبی توزیع شده تا همه سمعاً و طاعتا باشند و هیچکس به بازار نرود و معلوم نشود که کفگیر به ته دیگ خورده. ترا خدا همان دبستانی هایی که خامنه ای مصر است خردورزی یاد بگیرند عقلشان از این لاشۀ آدم بیشتر و بهتر نمی رسد. والله چرا. - هی بگو دلقک مؤدب باش. کاشکی همین ارسلان هم بجای این مزخرفات چندتا فحش آبدار داده بود به هر قدیس و هر خری که می شناخت حتی بمن دلقک. یا...هو
راجع به آن حرف بیرجند خامنه ای (اینجا) نوشتم اگر علاقه مند بودید و دنبال امید می گردید.

۳ نظر:

ناشناس گفت...

https://balatarin.com/permlink/2012/10/14/3172093

نوش...

ناشناس گفت...

تا رفتم لینک را به موضوع داغ اضافه کنم - حدود یکی دو ساعت پیش - بالاترین دوباره دچار اشکال شد...

https://balatarin.com/topic/2012/10/14/1011989/popular/3

نوش...

Dalghak.Irani گفت...

فوق العاده و دوستی. بقیه اش خیلی مهم نیست. دوستت دارم و از سوی خودم و قاطبۀ اهالی سیرک سپاسگزاری می کنم. من شک ندارم که آدم خوبی هستم که این همه خوبان بمن عنایت دارند. و خوشحالم. یا...هو