۱۳۹۱ آبان ۹, سه‌شنبه

سخنرانی آیت الله خامنه ای در همدردی با مردم امریکا در کدام کانال پخش می شود!؟

undefined
طوفان سندی در امریکا

1- یکی از نخ نما ترین دروغ های تاریخی ساخته شده توسط جمهوری اسلامی تفکیک قائل شدن بین ملت ها (بخوان آدم ها) و دولت های حاکم بر آن ها (بخوان شیطان ها) - البته بجز یهودیان و اسرائیلی ها که دولت و ملت ندارند و همه از دم شیاطین بالفطره اند! - است. بعبارت دیگر هر موقع صحبت از استفاده از ابزار دیپلماسی برای حل مشکلات ایران با جهان می شود بلافاصله با این پاسخ روبرو می شود که جمهوری اسلامی به دیپلماسی در عرصۀ عمومی و گفتگو با ملت ها معتقد است و نیازی به دیپلماسی سیاسی با دولت های غاصب و خودخوانده ندارد.

2- اینک در امریکا فاجعه ای طبیعی رخ داده است و ملت امریکا را اعم از مسلمان و مسیحی و خداباور و خداناباور متأثر و متأسف و درد مند کرده است. و اتفاقاً به رنگین پوستان و مسلمانان حاشیه نشین و ارزان نشین بیشترین خسارت ها و تألمات را وارد کرده است. این موضوع صحنه ای را بوجود آورده است که بسیار مناسب است برای دیپلماسی عمومی و تبلیغات انسانی و رحمانی گروه حاکم بر ایران و در رأس همه آیت الله خامنه ای. لذا بطور بدیهی انتظار می رود که اولاً حکومت ایران بعنوان یک واحد سیاسی در دنیا و مثل همۀ دولت های مشابه نسبت به این فاجعه عکس العمل نشان دهد/می داد؛ و مهمتر اینکه آیت الله خامنه ای بعنوان رهبر معنوی و مذهبی جامعۀ شیعیان ایران و جهان! شخصاً نیز وارد معرکه شده و نسبت به وقوع فاجعه اظهار نظر و نسبت به خسارت دیدگان ابراز محبت و توصیه و همدردی و مساعدت کند/می کرد.

3- چون تا این لحظه صدایی از ایران بلند نشده برای اظهار تأسف و یاری - برعکس دول غربی که در نخستین ساعت های کوچکترین زلزله در ایران اظهار همدردی و کمک می کنند و کرده اند - خواستم آبروداری کنم و حالا که همۀ حکومت ایران در حال زیرآب زنی همدیگر هستند و وقت اندیشیدن به فرصت هایی که در اختیارشان قرار می گیرد ندارند تا کمی خودشان را آدم هم بنمایانند؛ و البته بعنوان یک ایرانی که شرمنده ام از این همه دروغ و دغل و شعارهای بی بنیاد؛ خواستم یادآوری کنم که لطفاً تا دیر نشده اقدام کنند تا ما هم - فارغ از سیاست و مخالفت و موافقت - سهمیۀ آدمیت خودمان را بشناسنامۀ یک ملت حفظ کنیم در دنیایی که همینجوری هم به اندازه زشت و کریه است و نباید این لحظات تألیف قلوب یکدیگر را نیز به هیچ و پوچ بگذرانیم.

4- با اظهار تأسف از فاجعۀ گردباد و طوفان سندی و رنجی که به امریکائیان تحمیل شده است. یا...هو

۲ نظر:

ناشناس گفت...

سلامچ
خسته نباشی

گلناز گفت...

کجای کاری دلقک! این توفان کار خداست و تو میخواهی که نماینده خدا در روی زمین از کار خداوند اظهار تاسف کند؟
چشمشان کور اینقدر بی حجابی عرق خوری نکنند و اینقدر لی لی به لالای عزراییل سگ پدرنگذارند تا همچه توفانهایی سرشان نیاورد آن خداوندی که وعده انتقام داده در همه کتابهایش از تورات وتلمود وانجیل متی و اسفار بگیر تا نهج البالغه( درست نوشتم؟) عجب کافری هستید شما ها ! میگویید نهج البلاغه کتاب خدا نیست!تنتان برای توفان میخارد ها؟