۱۳۹۱ شهریور ۳۰, پنجشنبه

محبوبترین عکس آیت الله خامنه ای از کشته های جنگ! وای بر ایران ما.

undefined
برای دیدن اندازۀ اصلی روی عکس کلیک کنید.
شرح عکس: هادی ثنایی مقدم متولد سال 1351 شهید شده در شلمچه در سال 1365

1- این عکس را آیت الله خامنه ای بدیوار اتاقش زده بوده است و از آن بعنوان زیباترین عکس محبوبش یاد کرده است.

2- این بچه فقط 14 سال داشته است هنگام شهادت. معلوم نیست که در چه سنی کمتر از این به جبهه اعزام شده بوده است.

3- او با سربندش سرلولۀ تفنگش را بسته است و معلوم است که آموزش کافی و فرصت یا توان یا قصدی برای تیراندازی نداشته است.

4- او مفقود الاثر است و جنازه اش به ایران برنگشته است.

5- شرح ماجرا را شخصی 47 ساله بنام محمد داوود آبادی از رزمنده های سابق در وبلاگش بنام "خاطرات جبهه" نوشته و سایت مشرق نیز منتشرش کرده است. ولی برای لینک دادن فعلاً سایت مشرق پنهان کرده و وبلاگ "خاطرات جبهه" هم به من اخطار امنیتی می دهد.

6- کل ماجرا هم برای تعریف از خامنه ای و زیبایی شناسی مهوعش منتشر شده است! رهبری که حاضر باشد با اشتیاق و هر لحظه در اتاقش به جنازۀ پسر بچه ای که حتی قادر نبوده شلیک کند و نمی دانسته خوب وبد چیست و باید در کلاس راهنمایی درس می خواند چشم بدوزد و بگوید سبحان الله از ایمان و اسلام دوستی این قربانی حکومتش؛ واقعاً چه انتظار خاصی بغیر از جنگ و کشتار و مرگ می توان داشت که مربوط به زندگی و پیشرفت و شادی باشد.

7- این مطلب را در یاداوری جنگی گذاشتم خانمانسوز که سالگرد شروع رسمی اش است. و همینطور جنگی که می تواند چند ماه دیگر باشد با رجز های جدید و اخیر فرمانده سپاه و خامنه ای در دو سه روز گذشته. و البته بیشتر مصمم شدم وقتی  دیدم که 8 نفر از دردانه های کشور هم کمپینی را شروع کرده اند برای درخواست از حاکمان برای پرهیز از جنگ و درود فرستادم به آنان و خواستم که هشیار باشیم که از خامنه ای که چنین بی رحم می تواند پسر بچه ها را قربانی کند و عکس شان را زیب اتاقش کند برحذر باشیم و دعا کنیم و در خواست که ما جنگ نمی خواهیم. اسامی ان 8 دردانه هم اینهاست: محمد ملکی، احمد صدرحاج سیدجوادی، محمد نوری زاد، محمدعلی عمویی، مه لقا اردلان، بابک احمدی، علیرضا جباری، اسماعیل مفتی زاده و پیمان عارف. با درود مجدد به آنان. یا...هو

هیچ نظری موجود نیست: