۱۳۹۱ مرداد ۱۵, یکشنبه

خامنه ای مستقیماً مسئول اعزام و جان شبه نظامیان (زائران نر) ربوده شده در سوریه است.

undefined

Prophet Jonah


1- همه جا صحبت از زائران ربوده شده در سوریه است. حتی خبرگزاری فارس از آزادی شان خبر داده بود دیشب. اما حالا که تصاویر و ویدیوهای ربوده شدگان منتشر شده است دیگر کمتر شکی باقی مانده است در ترکیب این هیئت زائران. 48 نفر زائر در دمشق ربوده شده اند ولی حتی یک نفر آنان زن و بچه نیست. یا حداقل تا این ساعت کسی از جمهوری اسلامی ادعایی و اطلاعی از ترکیب جنسی و سنی افراد ربوده شده را نداده است. اگر در نظر داشته باشیم که ماهیت ثابت شدۀ سفر زیارتی به سوریه یک ماهیت مؤنث است و بخاطر اسطوره های افسانه ای-مذهبی این زیارت حضرات زینب کبری و رقیۀ صغرا - ایشان طبق روایت ها یک دختر بچۀ زیر 7 سال بوده است - هر دو اسطوره های زنان شیعه است و به تجربه و مشاهده می گویم که کمتر - در حد هیچ - مردی این سفر زیارتی را به تنهایی یا در گروه ها و تورهای مردانۀ خالص انجام می دهد. لذا 48 زائر ادعایی باید حداقل 48 خانواده و زن و بچه همراهشان بوده باشد.

2- همانطور که گفتم تا کنون جمهوری اسلامی در مورد جنسیت این 48 نفر سکوت کرده است در حالیکه بسادگی اسامی آنان را در اختیار دارد. اما دلیل دومی که برای "همه نر" بودن این زائران! دلالت قطعی دارد این است که ربایندگان نیز نه بوجود زن و بچه در بین اینان اشاره ای کرده اند و نه طبق عرف اینجور ربایش ها زنان و بویژه بچه ها را در همان ابتدای ربایش آزاد کرده اند. لذا بدون شک این 48 نفر ربوده شده ترکیبی نظامی و شبه نظامی داشته است. به ا ین ترتیب که یا ترکیب کلی از بسیجیان و حزب اللهی های معروف به خود جوش بوده است و تعدادی سپاهی حرفه ای هم در بین آنان جاسازی شده اند و یا بر عکس ترکیب کلی سپاهی حرفه ای بوده اند و تعدادی شبه نظامی هم به آنان اضافه شده است. و بسیار بدیهی است که اعزام آن ها با دستور مستقیم خامنه ای بوده است و مسئولیت جان شان با شخص رهبر است.

3- متأسفانه چشم انداز رهایی اینان بسیار تاریک است مگر اینکه رژیم ایران گروگان مهمی از معترضان و معارضان در اختیار داشته باشد و وارد معامله شود. زیرا بشار اسد اثر گذاری به اتاق خواب خودش را هم در حال از دست دادن است و کمترین اقدامی نخواهد توانست برای رهایی اینان از خطر جانی انجام دهد. اما پاسخ این سؤال که چرا اینان چنین ساده در دام افتاده اند و یکجا 48 نفر ربوده شده اند بحث بسیار مفصلی است در فلسفۀ نگرش دینی "قضا و قدری" که معتقد است هر سرنوشتی برای انسان در روی زمین به تصمیم خدا و ائمه و تخم و ترکۀ آنان بستگی دارد و این تصادف یا شانس (خدا) است که عزت و پیروزی می دهد یا شکست و خواری. از این بحث فربه می گذرم که قبلاً هم در پست "الهی به امید تو" آن را گفته ام. فقط اشاره می کنم که خامنه ای با دامن زدن به این خرافۀ دینی در بین مؤمنان و تشدید آن دست به چنین جنایاتی می زند. و در حالیکه حتی وزارت خارجه و سازمان حج و زیارت دولتش هشدار لازم برای پرهیز از سفر به سوریه داده است به ضرغامی دستور می دهد که اوضاع سوریه را چنان عادی و بهتر از همیشه تبلیغ کند که کمترین شکی به پیروانش دست ندهد در شتاب بسوی مرگ. تا او بتواند خط اعزام نیرو برای نجات اسد - حالا دیگر واقعاً جانی - را تداوم ببخشد. فقط می ماند نگرانی و تأسف ما برای این 48 نفری که در دام فریب خامنه ای خودشان را بهلاکت انداخته اند! یا...هو

پی نوشت: ضمن تبریک مدال طلای حمید سوریان عزیز به همه و قبل از همه بخودش و مربی با کفایتش بنا؛ بهتر دیدم که به مطلب اصلی این پست این را هم اضافه کنم که مطلب را کاملاً همدلانه نوشتم با ربوده شدگان و خانواده هایشان. زیرا این گروه 48 نفره بطور یقین مأموریت نظامی نداشته اند و برای ایفای نقش سیاهی لشکر زائران و تهیۀ گزارش تبلیغی برای سیمای جمهوری اسلامی تحت عنوان " سوریه و دمشق امن است و عادی" به این مأموریت مرگبار اعزام شده اند و نه برای کمک میدانی به نیروهای بشار اسد.

۲ نظر:

پوران گفت...

من هرگز,هرگز,هرگز باآسیب دیدن یا کشته شدن هیچ ایرانی خوشحال نمیشوم اما گاهی فکر میکنم خطر هایی چنین میباید اتفاق بیافتد تا مردم مابااین همه گرفتاری و بدبختی که دارند گروه گروه به زیارتهای اینچنینی در سوریه و عراق و مکه نروند و پول بسیار مورد نیاز در ایرانشان را به جیب عربها نریزند.

ناشناس گفت...

با سلام واحترام
پيروزي سوريان بسيار خوشايند بودو باعث مسرت. نكته جالب كه رسانه هاي اصولگرا عمدا انرا ناديده انگاشتند روزه خواري در ملا عام سوريان و نيز دست دادن وي با داورزن مسابقه بود. قطعا دوستان اصولگرا داعيه دين ندارند و فقط از ان استفاده ابزاري ميكنند براي سركوب مخالف وگرنه چرا دست دادن فرهادي جنجال به پا ميكند ولي دست دادن سوريان هيج توجهي را برنمي انگيزد؟ جز اينست كه فرهادي غيرخودي است و سوريان خودي؟
از سوي ديگر رسانه هاي اصولگرا بسيار مانور دادند روي روزه بودن چندبازيكن مراكش در حاليكه اگر از انها بپرسي ترجيح ميدهند ورزشكاران ما روزه باشند و دست خالي برگردند يا روزه نباشند و مدال اورترجيحشان قطعا دومي است و حتما هم توصيه هايي در اين زمينه شده است!