۱۳۹۱ مرداد ۱۱, چهارشنبه

اعتکاف های سکسی فرزندان مؤمن خامنه ای. طاعات قبول!

Woman in a Purple Coat


1- دیروقت است و نوشتن از مسایل سیاسی روز و بویژه دروغ ها و خالی بندی های مصلحی در مورد توانایی های اطلاعاتی رژیم بماند برای وقت دیگر. لذا می خواهم یک سری به غریزه های سرکوب شده و آرزوهای سکسی برادران ارزشی بزنم تا اگر وقتی خامنه ای می گوید و مرتب هم تکرار می کند که: "خوشبختانه جوانان با ایمان و با نشاط و مؤمن هر روز بیشتر می شوند". و شما هر چه در سطح جامعه و شهر و روستا می گردید با چراغ یکنفرشان را هم پیدا و مشاهده نمی کنید منظورش کدام جوانان هستند و در کجا ها باید دنبال شان گشت.

2- من که بالشخصه تا همین چند سال پیش با واژه ای بنام اعتکاف آشنایی نداشتم تا اینکه در سال های اخیر اعتکاف ]یکی از خوانندگان تذکر داده است که اعتکاف مربوط به ماه رجب است. با تشکرو تصحیح زمان[ در ایام قدر و روزهای سوگواری امام علی مد روز جمهوری اسلامی شد و مردمانی از پیر و جوان به مساجد می روند و مدت چند روز بست می نشینند و ذکر و دعا می گویند و خودشان را از بار گناهان ایام معمولی تطهیر می کنند. بعبارت دیگر چیزی که من و ما از اعتکاف می دانیم همین است که مؤمن می رود در خانۀ خدا و از همۀ لذات دنیوی و غرایز مادی و حیوانی - حتی خوردن و آشامیدن مگر بقدر سد جوع - پرهیز می کند و روحش را و ایمانش را صیقل می دهد. حالا اگر بشما بگویند که 80 در صد این جوانان معتکف و در هنگام اعتکاف فکر و ذکری جز کسب اطلاع از راه های سکس و رابطه های حلال و حرام با جنس مخالف ندارند چه می گویید. غیر از این است که بفرمائید گور بگور بشوی خامنه ای که با این حکومت داریت حتی چند هزار جوان بقول خودت مؤمنت را هم بروزی دچار کرده ای که جز به "خدایا چه خاکی سر غریزۀ جنسی ام بریزم" - آن هم در هنگام اعتکاف - به چیز دیگری نیندیشند؛ جملۀ خطابی مؤدب تری دارید!

مهدی ماندگاری یکی از مسئولان برنامه های راهیان نور و اعتکاف مساجد و عضو جبهۀ پایداری مصباح - خامنه ای در مشهد گفته است:
آقای ماندگاری گفته است: «۸۰ درصد سوالاتی که از ما در اعتکاف و راهیان نور پرسیده می‌شود مربوط به رابطه دختر و پسر و مسائل جنسی است.»
3- البته می دنید که این اردوهای راهیان نور هم از همان فلسفۀ اعتکاف و خالص سازی مذهبی جوانان سرچشمه گرفته و می خواهند با نشان دادن جبهه های جنگ و شهدای جنگ و آثار جنگ جوانان را به تقویت ایمان برسانند. حالا هواداران تیفوسی حضرت آقا همه پیش فنگ مانده اند و از حاج آقای کاروان می پرسند که حاج آقا ... لا اله الالله!

4- البته امروز حرف سکسی کم نبوده و از جمله مرجع عالی مقام آقای سبحانی گفته است که دخترها خودشان را بزک می کنند و در خیابان ها بدنبال شوهر (تو بخوان جفت) می گردند. و گفته است که باید بنشینند توی خانه تا - لابد- جوانان از اعتکاف برگردند. .... و حالا که موضوع باینجا رسید حرفی هم از دبیرکل جبهۀ پایداری حاج آقا ترانی (ه اضافه کرده شده تهرانی) صادر شده است که خالی از سکس نیست. در بخش انسانی سکس گفته که قانون درست کنیم و زنان ادارات را وادار به چادر پوشی کنیم و مشکل حجاب را حل کنیم. و در بحش ماکیان هم گفته که مردم یک هفته مرغ نخورند اوضاع حکومت خیلی خیط است و علامت منفی با مرغ ندهند به دشمن. و ارتباطش به سکس و این مطلب هم اینکه شما می دانید که مرغ پوست کنده یکی از سکسی ترین مواد غذایی روی پیش خوان مغازه هاست. و چه بسا مؤمنان و روزه داران از این منظر سکسی هم اینقدر مرغ را دوست دارند در رمضان. یا...هو

پی  نوشت: این هم جوک مرغی برای نیمه شب:

به خروسه میگن چی شد معتاد شدی؟ میگه اگه زن تورو لخت کنن بذارن پشت ویترین مغازه معتاد نمیشی؟

۶ نظر:

ناشناس گفت...

ببخشید. این مطلب شما دری وری بود.

صادق گفت...

دلقک جان سلام

سکس ؛ وادبیات سکسی در نزد روحانیون امری سابقه دار است و معضل بزرگ جمهوری اسلامی هم این است که نمی داند با این مقوله چه کند و اگرچه آن را در مقام نظر همواره مزموم انگاشته اما در عمل حتی خود روحانیان هم بلحاظ اینکه باید جلودار باشند در کف نفس وخویشتن داری نتوانسه اند و صد البته نمی توانند از جاذبه آن رها شوند.
اما..


این مطلبت مرا یاد خاطره ای انداخت.شاید بی ربط بنظر برسد اما خالی از لطف شاید نباشد. البته امیدوارم.
**********************************
هنوز جنگ تمام نشده بود. دانشگاه بودم. با یکی از دوستان گروه عکاسی رفتیم بهشت زهرا عکس بگیریم.درحال عکاسی بودیم که دیدم سرو صدایی و داد و قالی به پاست. در قسمتی که قبرهای تازه کنده بودند و آماده دفن کردن مرده ها بودند پیرمردی با فردی دیگر دست به یقه شده بود و می گفت نمیگذارم همسرم را اینجا دفن کنی.از دورو بری ها پرسیدم قضیه چیست. گفتند این آقا همسرش فوت کرده و می خواهند در این قبرهای دوطبقه دفنش کنند همزمان مرد دیگری هم فوت کرده که قرار بود در طبقه بالایی دفن شود و همسر این خانم در طبقه پایینی و کل مسئله این بود که آن آقا می گفت نمی گذارم همسرم را زیر مرد غریبه دفن کنید.هرچه آن آقایی که ظاهرادر آنجا مسئولی بود می گفت پدر جان اینها هردو به رحمت خدا رفته اند وخدا بیامرزدشان ..این قبرها هم سیمانی است و این چه حرفی است شما میزنی به خرج آن آقا نمی رفت که نمیرفت..
از آنجادور شدیم در حالی که با خودم می گفتم مارا چه می شود که حتی در سخت ترین و مصیبت بارترین لحظات زندگی هم این سکس و تصورات جنسی رهامان نمی کند.
حالا تعجبی ندارد اگرآن حاج آقا می فرمایند که عمده سوالات جوانان در هنگام اعتکاف هم سر از امور جنسی در می آورد!

ناشناس گفت...

دلقك جان اطلاعات شما خيلي خوبه ولي اينجا پايت كمي لغزيد.
اعتكاف مربوط به ماه رجب است و ربطي به شبهاي قدر و ماه رمضان ندارد.
حيفه كه عدهاي با تمسك به اين سوتي هاي ريز كليت كارت را زير سؤال ببرند.
يا حق

Dalghak.Irani گفت...

خیلی ممنون از خاطره و تذکر تاریخ اعتکاف و سلام به صادق و ناشناس. به ناشناس اول هم می گویم مخالفتی ندارم با کمی سبک بودن و در حد انتظار نبودن مطلب که شما بدری وری شبیه کرده ای و خیلی بی انصافی است. گاهی پایین بالا می شود همه چیز حتی قلم و حوصله و وقت و... و شما باید درهم حساب کنی که درشت هم تویش است. یا...هو

ناشناس گفت...

ظاهرا هفته گذشته جلسه مهمی بین خامنه‌ای و فرماندهان برگزار شده:
http://www.debka.com/article/22229/Khamenei-Warns-Iran%E2%80%99s-Top-Leaders-WAR-IN-WEEKS
صحبت از جنگ در آینده نزدیک است که امیدوارم اشتباه باشد...

ناشناس گفت...

ناشناس عزیز با فضیلت ترین زمان اعتکاف همانا دهه ی آخر رمضان است. میتونی از همین ایت لو لو ها بپرسی. شما مطالعه ی خودت رو بیشتر کنی و بعد ایراد بگیری بدک نیست. البته 13 14 15 رجب هم بسیار با فضیلت و از دیگر ایام اعتکاف است. یا......