۱۳۹۱ مرداد ۶, جمعه

راز خود درگیری نیروهای محافظ در عروسی دو میلیاردی!


Nude Woman Sitting on a Divan

Nude Sitting on a Divan

گزارش خبری:
1- ده روز پیش مهمانی با شکوهی بمناسبت عروسی پسر خانوادۀ ثروتمندی در منطقۀ فرشتۀ تهران برقرار بوده است. این مهمانی که بیش از هزار نفر مهمان خاص از سرمایه دار و وزیر و وکیل و مدیرکل و ... داشته است برآورد هزینه ای برابر با دو میلیارد تومان را شامل می شده است. گزارش ها حاکی است که در حدود نیمه شب و هنوز در ابتدای عروسی واحد هایی از نیروها - دقیقاً عضو سپاه یا نیروی انتظامی بودنشان مشخص نبوده است - به عروسی حمله می کنند و پس از مقاومتی اندک از سوی نیروی محافظ وارد باغ شده و ضمن امحاء همۀ وسایل و تجهیزات و تدارکات تمهید شده برای چنین مهمانی گران و با شکوهی؛ بدون تعرض بمهمانان، فقط پیمانکار برگزاری عروسی و چند نفر از خدمه و آشپزهایش را بازداشت و با خود می برند.

الف- در این مهمانی مشروب الکلی سرو نمی شده است.
ب- اختلاط زن و مرد در حد عرف بوده  و مهمانان با حجاب متعارف شرکت داشته اند. و از رقص و پایکوبی خبری نبوده است.
پ- فقط تمهید آخرین مراحل برگزاری این عروسی بیش از دو ماه کار مستمر و شبانه روزی اکیپ پیمانکاری را برده است.
ت- این عروسی مهمانی و پارتی شبانه و مخفی چند جوان در شمال تهران یا عروسی معمولی در گوشه ای مخفی از باغ های کرج یا دماوند نبوده است.
ث- محل برگزاری این عروسی در خیابان فرشته و در مرکز شمال تهران بوده و بیش از دوماه در حال تبلیغ و دعوت و انتقال تجهیزات و امکانات برگزاری بوده است. لذا نه تنها دور از چشم نیروی انتظامی نبوده است بلکه در هماهنگی کامل با آنان نیز بوده است. و نیرویی که سپاه پس زده و وارد باغ شده و مهمانی را تخریب کرده همان عوامل و مأموران نیروی انتظامی بوده اند و نه نیروی محافظ شخصی و استخدامی از سوی صاحب مهمانی.
ج- اصولاً مهمانی مزبور که دختر انگلیسی با پسر سرمایه دار را عروس و داماد کرده - یا نکرده - بغیر از موزیک زنده و مجاز و دور هم نشینی با حجاب خانواده ها از هیچ معیار شرعی تخطی نکرده بوده است.

2- بنابراین بدون شک حمله و تخریب در حد با خاک یکسان کردن این عروسی؛ حمله ای نه از جنس گشت ارشاد رادان؛ بلکه از جنس نهضت ضد سرمایه داری بخش ایدئولوژیک سپاه و بسیج بوده است. البته من در این مورد اطلاع دقیق ندارم و محتمل است که واحدی از خود نیروی انتظامی علیه واحد مجوز دهنده به مهمانی وارد عمل شده باشد.

تحلیل خبر:

1- متاسفانه این خبر اولاً بسیار دیر منتشر شده و گسترۀ انتشارش هم فراتر از یکی دو سایت مهجور مثل "عصر ایران" نبوده است. در حالیکه خبری بشدت مهم و قابل پردازش های متفاوت و متنوع و تحلیل و تفسیرهای از ابعاد گوناگون بوده است که از چشم نا بینای آنانی که ادعای بینایی دارند دور مانده است. امروز وقتی دیدم مسیح علی نژاد با آخوند شپشو و خارج از آمار شجونی مصاحبه کرده و شجونی تا خبر داغ بالاترین اوج گرفته؛ با خودم فکر کردم که نه! خامنه ای خودش هم تسلیم داوطلبانه شود ما قبول نخواهیم کرد. پس بگذارید چند جمله خودم برایتان بنویسم راجع به این گزارش:

الف- اخیراً بطور مستمر تأکید کرده ام که جناح ایدئولوژیک هوادار اسلام سنتی مصباح و خامنه ای در سپاه تصمیم گرفته است که از سقوط خامنه ای جلوگیری کند. لذا استراتژی را تعریف کرده است که باید برون داد نهایی اجرا کردن آن بازگشت انسجام به نیروهای سطحی بسیجی و حزب اللهی طرفدار نظام (خامنه ای) بشود. زیرا که این نیروها در کشاکش وقایع بعد از خرداد 88 اولاً و وقایع بعد از قهر احمدی نژاد در ابتدای سال 90 ثانیاً بشدت مسئله دار شده و دچار تفرقه و ریزش و پریشانی شده اند. خب حساسیت این نیروها بر دو چیز است. اولی عقدۀ سکس است در قالب ناموس و غیرت و زن ستیزی. و دومی عقدۀ فقر است در قالب عدالت و ثروت و سرمایه ستیزی. لذا سپاه طرحش را بر دو محور مبارزه با طبقۀ متوسط فرهنگی و مظاهر تمدن مدرن مثل موسیقی و سینما و حجاب و کنسرت و ... از سویی و مقابله با ثروت و سرمایه و پولداری از جانب دوم استوار کرده است. که شاخۀ اولش را سپرده به بخش اماکن و رادان و بخشی از نیروی انتظامی در قالب گشت های ارشاد؛ و شاخۀ دومش را هم بهمان واحدی داده است که به این مهمانی حمله کرده اند. البته که هماهنگ کننده سردار نقدی است؛ و فرماندهی کل و کنترل کننده سردار کاظمینی فرمانده سپاه تهران و ریاست عالیه نیز با سردار عزیز جعفری است.

ب- اما با توجه به اوضاع اقتصادی و تحریم و تهدید بین المللی کشور کمی هم باید این گزاره را محتمل دانست که این طرح و سیاست توسط عوامل نفوذی سرویس های جاسوسی بیگانه طراحی و به سپاه داده شده باشد. زیرا این طرح با دو محوری که گفتم اگر تازه موفق و بی کم و کاست هم اجرابشود نخواهد توانست مشروعیت از دست رفتۀ خامنه ای بین تیفوسی های سابق را هم برگرداند تا چه رسد به اینکه اصولاً زمینه و امکان اجرای کامل آن مطلقاً موجود نیست. لذا محتمل است که این طرح مخالفان خامنه ای باشد که می خواهند سپاه با اجرای چنین طرح احمقانه ای باعث بازهم تورم شدیدتر و فشارهای بیشتر به مردم بشود تا بلکه مردم بجان آمده شورش کنند و طرف خارجی هم بهانه دستش بیاید و ... می ترسم و ادامه نمی دهم. خودتان پر کنید.

پ زیرا اجرای این طرح جز اینکه به مهاجرت بیشتر دامن بزند و باعث فرار بیشتر سرمایه از کشور بشود برون داد نهایی نافعی برای خامنه ای و رژیم نخواهد داشت. چون باز هم می گویم که زنان از نظر اجتماعی تحت فشار باشند خیلی سریع موج جدیدی از پناهنده های اجتماعی را سرخواهند انداخت و مردان اگر هم مایل بمهاجرت نباشند مطلقاً نمی توانند مقاومت کنند. و در مورد سرمایه و سرمایه داران هم که کاملاً مشخص است و اصل اولیۀ اقتصاد است که سرمایه بمحض احساس نا امنی، محیط نا امن را ترک خواهد کرد. در یک کلام می توان گفت که این حماقت سپاه برای خامنه ای جز ارز 3000 تومانی تا اوایل پائیز ثمری نخواهد داشت! یا...هو

پی نوشت: چون نام سرمایه دار در سایت های منتشر کنندۀ خبر حذف شده است م ن هم به احترام حریم شخصی ایشان نامش را حذف کردم. هر چند که بنظر من خبر برای ایشان مثبت بود و نامبرده جرمی مرتگب نشده است.

۱ نظر:

تبریزی گفت...

باسلام بردلقک سابق
این خبر از دنیای اقتصاداست نظر شما را میخواستم بدانم.در ضمن به جای ما از زیبای المپیک لذت ببر پژويان: عده‌اي دولت را از اجرای فاز دوم هدفمندی می‌ترسانند

رييس شوراي رقابت با اشاره به اينكه تاخير در اجراي فاز دوم هدفمندسازي يارانه‌ها مي‌تواند آثار مثبت فاز اول را از بين ببرد، گفت: عده‌اي دولت را از اجراي فاز دوم مي‌ترسانند. برخي از اين افراد به دليل ديدگاه‌هاي سياسي خود به 75 ميليون نفر جفا مي‌كنند. اين در حالي است كه اكنون زمان آن است كه همه از دولت براي اجراي اين قانون حمايت كنند.

جمشيد پژويان در گفت‌وگو با «ايسنا» افزود: اگر در فاز اول در بخش توليد نتوانستيم سياست‌هاي مناسبي را اجرا كنيم، اما در بخش عدالت، بهبود توزيع درآمد و اصلاح سبد مصرفي خانوارها بسيار موفق بوديم؛ زيرا فاصله قيمت‌ها كم شد.
پژويان با اشاره به اينكه اگر اجراي قانون را متوقف كنيم مجددا فاصله قيمت‌ها زياد مي‌شود، تصريح‌ كرد: با افزايش فاصله قيمت‌هاي واقعي به قيمت‌هاي تثبيت شده بازهم قاچاق به روال گذشته انجام خواهد شد و سبد مصرفي خانوارها نيز مانند گذشته مي‌شود و در نتيجه كليه دستاوردهاي هدفمندي را از دست خواهيم داد.
به گفته وی، كساني كه نيازمند يارانه نيستند بايد داوطلبانه از دريافت آن چشم‌پوشي كنند و با اين اقدام بار بودجه و هزينه دولت كاهش مي‌يابد و آن‌گاه با بودجه تخصيص يافته كه مقدار آن البته كم است بتواند مرحله دوم را با تمركز روي بخش توليد اجرا كند.
درخواست انتشار نرخ تورم براساس دهک‌ها
رییس شورای رقابت همچنین در گفت‌و‌گو با ایلنا برای از بین بردن ابهام در اعلام نرخ میانگین تورم، انتشار نرخ تورم سبد کالایی دهک‌های مختلف جامعه از سوی بانک مرکزی را خواستار شد. وی در عین حال از نحوه محاسبه و انتشار نرخ تورم از سوی بانک مرکزی دفاع کرد.