۱۳۹۱ اردیبهشت ۲۵, دوشنبه

ایران من؛ گوشت نذری سر چهار راه بلای جمهوری خامنه ای! بس کنید آقای هاشمی.

Fair Warning


1- خامنه ای قصد دارد عمل کند و هاشمی رفسنجانی هم قرار است نگاه کند تا زمانی که بتوانند با خرابکاری اولی و ریاکاری! دومی نه تنها جغرافیای سیاسی منطقه بلکه جغرافیای طبیعی منطقه را نیز چنان تغییر دهند که ایران دیگر هرگز نتواند جایگاه ژئو پولتیک طبیعی هزاران ساله اش را باز یابد و تبدیل به کشوری بدون ویژگی های تأثیر گذار و "حق طبیعی"اش در منطقه شود.

2- اعراب منطقه با اولویت سنی ها و برهبری عربستان گذشته از سه اقدام هویتی (تغییر نام خلیج فارس به خلیج عربی)، ارضی (مناقشه بر سر جزیرۀ ابو موسی و تنب ها) و اقتصادی (خط لولۀ زیر دریای امارات برای بی اثر کردن اهمیت تنگۀ هرمز)؛ اخیراً یک اقدام سیاسی بسیار بسیار خطرناکی را هم کلید زده اند و آن اتحاد ارضی (ضمیمه شدن) بحرین به عربستان سعودی است. بنظر می رسد که در اقدام اول (تغییر نام خلیج فارس) موفق شده اند. در اقدام دوم (جزایر سه گانه) پیشرفت محسوسی کرده اند و حداقل پشتیبانی دولت های بزرگ را بدست آورده اند. در اقدام سوم (خط لولۀ نفت امارات) در حال تست آخرین مراحل هستند و فقط باید بفکر بالابردن ظرفیت انتقال آن باشند و هستند. اما مرحلۀ ضمیمه کردن بحرین به عربستان با نتیجۀ چسبیدن عربستان به ایران از سویی و مستحیل کردن شیعه های اکثریتی در بحرین در جامعۀ سنی عربستان از جانب دیگر تازه شروع شده است و بسرعت پیش خواهد رفت. تنها سؤال باقی مانده برای ایرانیان این است که خرابکاری های خامنه ای تا کجا ادامه خواهد یافت و تماشای هاشمی با مرگ زود رس کدام شان پایان خواهد گرفت. و ایران بی خاصیت خاص باقی مانده از این زوج رفیق قدیمی و پنچاه ساله بدرد کدام ایرانی خواهد خورد.

3- اگر اوضاع تا یکسال دیگر با همین سیاست های خانمانسوز ادامه یابد شک نکنیم که اتحاد عربستان و بحرین کامل خواهد شد و بحرین حداکثر امیر نشینی خواهد شد تحت قیمومیت و مالکیت عربستان. در خوشبینانه ترین حالت مثل زمان قیمومیت بریتانیا بر بحرینی که اسماً هم جزیی از جغرافیای طبیعی ایران بود. زیرا که اتحاد عربستان با بحرین فقط در گرو رضایت آل خلیفه پادشاه بحرین است که عربستان باید بتواند ساز وکاری تعریف کند که از وجهۀ دودمانی و مقامی فرزندان شیخ عیسی چیزی کم نشود. و الا اکثریت مردمان بحرین فقیر بسیار هم خوشحال خواهند شد که وصل بشوند به شیر نفت بی انتهای فرزندان آل سعود. البته که اکثریتی از شیعیان بحرین ممکن است هل من مبارز هویت مذهبی بزنند مستقل یا بتحریک ایران؛ اما راه بجایی نخواهند برد زیرا که این تصمیم به تأیید قدرت های ماوراء بحار رسیده است. البته من هم اگر یک شیعۀ بحرینی بودم به الحاق زادبومم به عربستان ثروتمند رأی آری می دادم. زیرا انسان معمولی و زیست راحت تر و مرفه ترش اولویت دارد به اینکه در چه خاکی و با کدام حاکمی می زید.

4- دیدم گویا عده ای باورشان شده بود یقه درانی های آدم های حقیر در مورد سوء استفاده از احساسات میهن پرستانۀ ایرانیان در فوت کردن بر شعارهای استان "خلیج فارس" و "بوموسی نه ابو موسی" و "ابوموسی بمثابه سواحل نیس و منطقۀ گردشگر بسان سواحل هاوایی" و .... راستش از همان ابتدا هم به این شعار های انسان های بی وطن مسئول در جمهوری اسلامی می خندیدم و حتی رغبت نکردم ردیه ای بنویسم برای این همه شعار توخالی مثل همیشه. و امروز که دیدم همۀ آن قول و قرار ها و شعارهای فرصت طلبانه و حقیر یکی یکی پس گرفته می شود و می گویند فعلاً "طرح استان خلیج فارس مسکوت ماند" و یا آن خبرنگاری که با احتیاط و درستی نوشته بود که بهتر است ابوموسی همان خاصیت "فقط استفادۀ نظامی"اش را حفظ کند و ... دلم برای این ملت زود باور و احساساتی سوخت که چگونه خام سیاست بی تدبیر خامنه ای می شوند و گمان می کنند که هر گردی گردوست. اینان باید هماره متوجه باشند که سیاست از منطق و احساسات تبعیت نمی کند و آنچه که می تواند ایران را کماکان در رأس ژئوپولیتیکی تاریخی اش حفظ کند هماهنگ بودنش با قدرت های ماوراء بحار است و بس. شاه زیاده روی کرد و باخت. خامنه ای که دیوانه است رسماً بازندۀ بدیهی است. باز خدا پدر شاه را بیامرزد که به "غرب" باخت. خامنه ای در حال تقدیم ایران به اعراب است.

5- اگر دیروز جوان بودم و در قهوه خانۀ پدرم صدا بصدای مست های سیاسی آخر شب می دادم در گفتن از "آی بحرین؛ وای بحرین" و حسی از وطنپرستی ارزشی در آنموقع را تخلیه می کردم. امروز که فرزندم چنان گرفتار نیازهای اولیه و حرص و آز مادی تزریق شده از سوی آخوندهای معنوی! به جان جامعه است که فرصت نکند سرش را هم بخاراند به تأسف که پس بحرین هم عربستان شد. اصلاً چند نفر ایرانی در تهران و در کوچه و خیابان می دانند که عرب ها دارند می آیند برای خفه کردنش تا پایان. البته که مثل همیشه تعدادی آدم بی شهر و بی وطن در مجلسی عربده بر می آورند به بیانیه و اعلامیه و از پشت رادیو می خوانند: "دویست و نیست نمایندۀ مجلس توطئۀ عربستان در مورد اتحادیه با بحرین را محکوم کردند".مثل همان که راجع به استان خلیج فارس گفتند و قبلاً راجع به نام خلیج فارس گفته بودند و بعداً راجع به "بوموسی" بجای ابو موسی گفتند و پس فردا راجع به خوزستان یا عربستان خواهند گفت. باز هم کسی هست که رگ گردنش بیرون بزند و گمان کند که از این سیاست حقیر جز تحقیر ما ممکن خواهد بود! خامنه ای که نیشش از طبیعت ایدئولوژیک متوهمش است. پس می ماند فقط یک لعنت به هاشمی رفسنجانی! یا...هو

۶ نظر:

ناشناس گفت...

چه عجب دلقک عزیز ! یه چیزی به هاشمی پروندی . هاشمی خودش داره تو پازل عربستان بازی میکنه . برای اون فرقی نمیکنه ایران تجزیه بشه یا نشه . اون در نهایت به وظیفه خودش داره عمل میکنه . اگه اون ابتدای امسال قرار و مدار ایران با امریکا رو جار نمی زد الان اونا نمیتونستن بیان زیراب این اشتی کنون رو بزنن. هاشمی قبل از اینکه مردوز غربی ها باشه مواجب بگیر این عرباس و نجات خودش رو بر هر چیز دیگری ترجیح میده

ناشناس گفت...

الان ما نشستهایم و تاریخ بی تدبیری گذشتگان را ورق میزنیم و هی میپرسیم چرا چنین کردند قجر و صفویه و پهلوی.... تا آیندگان درباره بی تدبیری آقایان چه قضاوت کنند!!

آرش گفت...

این بی خردان مامورند طوری کمر شکن به ایران بزنند که دیگر راست نشود. البته با این خود زنی اول از همه مرجعیت و آخوندبازی است که به درک واصل خواهد شد. اعراب هم می‌بینند فرصت دارند پس استفاده می‌کنند. چرا نکنند؟ ممکن است اهل علم و فن نباشند ولی بهترین معامله گران دنیا هستند.

مراجع محترم... که کر و کور و لال تشریف دارید و فقط حکم ارتداد می‌دهید و آداب مستراح و تقیه تدریس می‌فرمایید، مردم به درک(با معذرت از خوانندگان) لاقل به فکر کسب و کار خودتان باشید.

اگر فکر می‌کنید از این همه خواری که ملت می‌کشد ، از این همه توهین و افول منزلت ایران در جهان، سالم درمی‌روید اشتباه می‌کنید. شما با خفه خوان گرفتن فاتحه هم چیز را می‌خوانید، دیگر چه نیاز به عربستان است؟

فکر می‌کنید ایران ویران شود، لبنان و سوریه و نجف و ونزولا شما را روی سر می‌گذارند؟ موقعش که برسد سه سوته پولهایتان را بلوک کرده و بالا می‌کشند. اگر شما مقامی دارید از صدقه سر ایران بودنتان است وگرنه کالای شما جای دیگر خریدار ندارد...حالا می‌خواهید ایران را روی سر ما و خودتان خراب کنید؟

این مردم خیلی نجیبند که هنوز شما را تحمل کرده‌اند وگرنه جای دیگر جاروی مستراح دستتان نخواهند داد. دیگر خبری از مصیبت خواندن و پامنبری و حاجی آقا شنیدن نخواهد بود.آن عمامه ها را بالاتر بگذارید.

سردار وطن گفت...

سلام به دلقك و اهالي سيرك


به نظرم مي رسد با توجه به ميدان داري رفسنجاني ، خامنه‌اي در شرف مرگ است ! به خاطر اينكه :
1- رفسنجاني مسئله تاريخي گفتگو با خميني در خصوص رابطه با آمريكا را در پايان عمرش مطرح نمود .
2- جند روز پيش خامنه اي به جمكران رفته چراغ خاموش ظاهرا به فرموده شما براي ديدن مزار مطهرش !
3- دو سه روز پيش مسيح مهاجر در سفرنامه اش به ديدارش با سيستاني و طرح مسائل مربوط به رهبري با وي نموده.
4- حدود يكهفته پيش رفسنجاني صحبت از تهيه يك ليست افراد واجد شرايط رهبري توسط مجلس خبرگان نمود !!
با توجه به اين خبرها به نظر مي رسد كه خامنه اي پيش از مرگش مي خواهد مسئله رابطه با آمريكا را درست نموده و مسئله هسته اي را بطور كل از جريان شوراي امنيت خارج و به شوراي حكام انرژي هسته اي برساند.
به اميد آنروز
جاويد ايران پاينده مردم ايران زمين

mohammad1360 گفت...

سلام دلقک عزیز واقعیت هم همین است که نه یک لعنت بلکه هزاران از انها بر هاشمی همو که بزرگترین باعث وبانی این به قول خودت ویرانیست

ناشناس گفت...

Dalghak jan, Aya fekr mikonid ke Israel mikhahad ke be jaye hamle be Iran, tazi ha ra be jane Iran biyandazad
\
Khoda Shah ra biyamorzad eykash dar haman zaman hesabe jalade baghdad va tamame tazi har ra kafe dasteshan migozasht