۱۳۹۱ اردیبهشت ۶, چهارشنبه

از خامنه ای فریب و از امریکا نهیب: سازمان جدید اطلاعاتی امنیتی امریکا به چه منظور!

Military Courage


1- هاشمی رفسنجانی خیلی خونسرد و کند و پیرشده دیگر؛ و نه گمانم با این سرعت مورچه ای در قالب فیل بتواند و بخواهد ایران را نجان بدهد از دست فرانکشتینی که ابراهیم یزدی می گوید در مجلس اول گفته بوده که دارد پروارشان می کند بزودی.

2- همۀ نگاه هایمان به بغداد روز بازپس گیری خرمشهر است که بلکه معجزه رخ بدهد مثل جنگ بیهوده و خامنه ای تسلیم بشود و سایۀ شوم جنگ و ویرانی از یکطرف و تخریب سی سالۀ خودش در پیشانی جمهوری اسلامی را از جانب دیگر متوقف کند. و الا چه خبر سازی های از جنس شایعۀ جرس درست باشد در گزارش منتشره از آمار شرکت کنندگان پایین مردم در انتخابات 12 اسفند گذشته و چه نه؛ مشکل را آنجایی می بینم که غرب و بویژه امریکا بدجوری دندان تیز می کنند برای حملۀ قطعی به ایران در صورت روداری خامنه ای برای ادامۀ غنی سازی حتی در معیار چسکی.

3- خبر ها نا امید کننده و بسیار واضح و تهدید گر است روی میز سیاست. گفته ام که اسرائیل ممکن نیست به ایران حمله کند. و اضافه می کنم که منظورم حتی کمترین نقشی آشکار هم است در کنار یا همراه حملۀ غرب و امریکا به ایران. و حالا می گویم که اسرائیل بازیگر پشت صحنۀ این ماجراست چه در زمینۀ ترورهای هدفمند؛ و چه در جمع آوری اطلاعات ارزشمند؛ و چه تولید و پخش ویروس های مرگبار بسمت سیستم های حساس شبکه های اصلی کامپیوتر های نظامی و اقتصادی ایران. بعد از استاکس نت این جدیدترین حملۀ ویروس مرگبار به شبکه ها و سیستم های وزارت نفت جمهوری اسلامی از آن جمله است.

4- اما خبر خطرناک تر از روسیه شنیده شد که رییس کل نیروهای نظامی روسیه بعنوان یک مرد جنگی اولین روس بوده است که امروز و برای اولین بار مشخصاً گفته است که ایران خطر هسته ایست و ما داریم با امریکا کار می کنیم که این خطر را برطرف کنیم. این یعنی دیگر اتمام حجت برای خامنه ای بمرزهای شمالی هم رسیده است. همانجایی که خامنه ای دلخوش بود که اگر نیروگاه ازکار افتاده قبل از شروع بکارش را راه نمی اندازد و مرتب پول می گیرد و لاس می زند؛ حداقل در مقابل غرب گاهی ناله ای می کند بسود خامنه ای. که آن هم سگ زرد برادر شغال از آب در آمد.

5- اما در برابر این خطرناک ترین خبر هم حملۀ ویروسی اسرائیل به نفت و هم اظهارات بلند پایه ترین مقام نظامی روس رنگ می بازد. و آن خبر از اردوگاه شیطان بزرگ امریکا روی تلکس رفته است: "خبر هولناک بسادگی این است که امریکا تصمیم گرفته است یک سازمان اطلاعاتی جاسوسی امنیتی دیگر سازماندهی کند در کنار سازمان سیا و سازمان اطلاعات دفاعی اش". این سازمان جدید که از اعضای تازه بیکار شدۀ عوامل اطلاعاتی مشغول در جنگ عراق و افغانستان تشکیل خواهد شد؛ با آدرس های گمراه کننده ای تحلیل و تفسیر شده است. یکی گفته فقط برای اینکه این نفرات بیکار نشوند اوباما یک کلاه شرعی اندیشیده که این ها را دور هم نگهدارد. و دیگری حتی بدتر هم تحلیل کرده؛ و گفته است که نگهداری این ها پول حرام کردن است و بس.

6- واقعیت امر اما چیز دیگری است. امریکا نیروهای کارآزمودۀ اطلاعاتی و جاسوسی ورزیده شده در طول جنگ های عراق و افغانستان را به این دلیل سازماندهی مجدد می کند و نگاه می دارد که حمله به ایران را خیلی محتمل می داند و می خواهد مأموریت جدید این نیروی ورزیده در حمله به ایران مورد بهره برداری قرار بگیرد. حتی اینطور خواندم و شنیدم که مشخصاً هم اعلام کرده اند که مأموریت این سازمان جدید زیر نظر گرفتن چین و کرۀ شمالی و ایران است. و البته رسم است در کارهای این چنینی که یکراست نمی روند سراغ تنها سوژۀ اصلی (در اینجا ایران) و یکی دو فقره هم قاطی مأموریت می کنند که خیلی توی ذوق نزند این تصمیم جنگی. و الا چین که جای خود دارد! و کرۀ شمالی هم خطر بالفعل ارزیابی نمی شود برای منافع مستقیم غرب. تازه کسی که در خاورمیانه و فرهنگ اسلامی و منطقۀ نفتی ورزیده شده است چه کارآیی مشعشعی می تواند داشته باشد در ژئو پولیتیک متفاوت و متضادی مثل چین و کرۀ شمالی!

7- اوضاع خیلی دارد خطرناک می شود بهمین زودی. و هاشمی اگر شعبده ای دارد زیر آن عمامۀ سفید بجای این عمامۀ سیاه فرانکشتین خامنه ای؛ باید جدی تر وارد صحنه شود و فکری عملی کند به همین عنقریبی. کمتر از یکماه به شیپورهای یا تسلیم خامنه ای یا حملۀ در کمتر از شش تا 10 ماه آینده به لب های ژنرال های امریکایی نزدیک و نزدیک تر شده است؛ و درنگ نه تنها جایز نیست بلکه خائن است. یا...هو

۳ نظر:

آرش گفت...

فکر نکنم هاشمی تکانی به خودش بدهد. خودشان با هیچ حساب کردنش جرات عرض اندام از او گرفته اند که البته با دادن افسار تصمیم به دست کله پوکها از کرده پشیمان خواهند شد. دختران و پسرانش را هم حکم دادگاه داده‌اند که فکر مستقل کار کردن نکند. فعلا ۳ حالت داریم...

اول: با تقیه سر میز مذاکره می‌روند که در آن صورت اسراییل به اوباما اجازه خر شدن مثل کارتر نخواهد داد و نتیجه عبارت است از "واویلا" با کمی تاخیر، تا رفع خریت ذاتی دمکراتها توسط تل آویو.

دوم: روداری می کنند که نتیجه بازهم عبارتست از واویلا این دفعه از نوع فوری تر. لازم نیست نگران پول حمله باشند که عربستان همین الان پول لازم را در سویس خوابانده و به آمریکا و سایر بچه ها گفته فلوس موجود به آن دست هم نمی‌زنم هر لحظه اراده کنید فیکون می‌شود.

سوم: این روداری که آمریکا و غرب با بحران اقتصادی ضربه خورده‌اند و دنیا تغییر کرده واقعا درست است.

ولی اگر درست نباشد به خاطر همین حرف و روداری کردن، حتی نه بخاطر هسته‌ای و حقوق بشر و ... چنان دهنی (بد بختانه مجبورم بنویسم "از ما" چون این بی‌وجدانها خوب فرار می‌کنند) سرویس خواهند کرد که چاوز در یک قاره آنورتر عرعر کند و کره شمالی با شلوار خیس عربی برقصد.

ناشناس گفت...

سلام بر دلقک عزیز، این اولین اظهار نظر رسمی بنده در وبلاگ شماست. تا دیروز به اینجا می آمدم به بهانه ی امیدی اگرجه واهی برای بهبود امور و امروز با اخطار قریب الوقوع بودن جنگ شوک شدم(بخوانید از خواب خرگوشی بیدار شدم). البته نه این که خوش خیال بوده باشم اما خوب نوشته های امید بخش شما شمعی بود در شب تارم.خلاصه اینکه امروز حسابی خورد تو پرم. موفق باشید

آقای مدرنیته گفت...

میگن: نیش دوست از نیش عقرب بدتر است. پس بزن عقرب که دردت کمتر است...