۱۳۹۰ اسفند ۱۴, یکشنبه

جرخوردگی قبیلۀ خامنه ای؛ ادعای یک فدایی رهبر: شورای نگهبان خائن است!

Elective Affinities


از قدیم هم رسم داشتم که گاهی از جامعۀ واقعاً موجود در ایران حرف بیاورم برای مستند کردن امیدها. و می دانید که تنها امید حقیقی را نه در خیزش مدرن ها که در ریزش چماقداران جستجو و معرفی کرده ام. سری به وبلاگ امید حسینی اصولگرا بنام "آهستان" زده ام و سه دسته کامنت را برای شما گلچین کرده ام در اینجا. اول یک اصولگرای تندرو بنام مجازی "پسر شجاع" که از حقیقی ترین اسامی هم واقعی تر است چون مدت سه سال است که با همین نام در آهستان بحث می کند و وا ایلاما و وا رهبرا می نویسد. دوم از شخصی با نام مجازی "محسن" که اسناد بدون خدشۀ او در تقلب آماری در انتخابات سند آورده ام. و سوم از نازنینی مدنی و غیرسیاسی با نام مجازی "سین" که حرف دل مردم ایران را زده است. گذشته از اینکه خود امید حسینی هم بسیار تغییر کرده و منصف تر و میانه روتر شده است نسبت به یکسال و دو سال پیش. اینها زیربنای تغییراتی است که ما لازم داریم و بسرعت در حال گسترش است. بدیهی است که این کامنت ها در مقابل پاسخ های مخالف گفته شده است ولی مستقل هم قابل دریافت است.یا...هو

پسر شجاع گفت:

1- کامنت اول پسرشجاع اصولگرا: در شهر ما اکثر اساتید و فرهنگیان و ۳۰ سال به بالا به کاندید مورد نظر من رای دادند ..اما جوانان سوسول همه به اون دو تا کاندید پولکی رای دادند …
آقا چه میکنه این پول ! باور کنید معجزه میکنه ..
متاسفانه یکی از دلایل غقب ماندگی کشور انتخاب نا صحیح است ..بدون فکر و بدون آنکه به اصلح رای دهند در فکر خرید رای هستند اونم از ۵ هزار تومان شاررژ بگیر تا ۲۰ یا ۲۵ هزارتومان …
هم خریدار رای مقصر است و هم فروشنده رای ..
بنظر من ۳۰ درصد مردم از روی عقل و درایت به اصلح رای میدهند ..یقیه همه دلیل خاصی ندارند ….

2- کامنت دوم پسر شجاع اصولگرا: جوان مذهبی پول حرام نمیگیره و با اعتقاد رای میده
چیزی که من دیدم را گفتم که بچه سوسولها رایشان را فروختند ….
اینها حقیقته برادر ..نقد چیه ؟ کثیفترین انتخابات تاریخ شهر ما این دوره بود
لعنت خدا بر شورای نگهبان که به مردم خیانت کردند ..اینها حقیقته
فریب دادن مردم حقیقته ..که اتفاق افتاد
لطفا تعصب را کنار بگذارید ..حقیقت را قبول کنید...

3- کامنت سوم پسر شجاع اصولگرا: لطفا شکمی حرف نزن برادر من ..تعصب بیجا را بذار کنار ..حضرت امیر فرموده حقیقت را بگو اگر چه بر ضررت باشد ..
بنده صبح ساعت ۸ تا ۱۱ شب که چند بار تمدید شد با چشمانم دیدم خریدن رای را ..و آری به جرات میگویم که آن جوان پول گرفته به علیپور رای داد چون پول را در مکانهای خاصی گرفته و یه نفر باهاش میرفت و میدید که نام چه کسی را می نویسه ..
ما کهنه کار انتخاباتیم برادر
لطفا تعصب الکی نداشته باش بدم میاد…

4- کامنت چهارم پسرشجاع اصولگرا: دوستان مخالف و موافق توجه کنند..
الف – شورای نگهبان کشور با تایید کرن جناب کمال علیپور با مدرک لیسانس قانون را زیر پا گذاشت و به ملت قائم شهر خیانت کرد
ب – خرید و فروش رای در این دوره وحشتناک و بی سابقه بود ..همه دیدند ..مخالف و موافق دیدند ..هم فیلم گرفتیم و هم عکس
ج – بنیاد جانبازان هم خیانت کرد که به کمال علیپور ۵ درصد جانبازی جعلی داد ..
شورای نگهبا قائم شهر و هیئت نظارت و نیروی انتظامی هم خیانت کردند که ما به آنها گزارش میدادیم اما هیچ کاری نکردند جز تماشا..
اینها متاسفانه حقیقت است
من عاشق نظام و رهبری و مردم ولایتمدار هستم
اما زبان حقیقت گویی دارم
مخالفین لطفا برداشت بد نکنند ..حقیقت را در لوای انتقاد درست باید گفت ..
دوستان لطفا تعصب الکی را کنار بگذارند و شکمی حرف نزنند
مخالفین هم فکر نکنند مسئله موسوی درست بود ..نخیر
من دارم از تایید غیر قانونی میگم ..اما موسوی که تایید شده بود ..
در زمان موسوی هم تقلب و خرید رای صورت گرفت اما نه ۱۱ میلیون …
دوستان شکمی حرف نزنند
مخالفین سو برداشت نکنند
جان من فدای رهبر و انقلاب و اسلام ..اما از بیان حقیقت دست نخواهم کشید …

محسن اصلاح طلب:

1- کامنت اول محسن اصلاح طلب:  در تبریز ماهم که با آذرشهر و اسکو یک حوزه را تشکیل می دهد از ۱میلیون و ۳۶۰ هزار واجد شرایط ۵۹۰ هزار نفر شرکت کردند. یعنی کمتر از نصف. در ضمن نماینده اصلاح طلب تبریز یعنی دکتر پزشکیان هم با ۱۵۹ هزار رای به مجلس رفته است. پس نتیجه میگیریم در این شهر بزرگ تعداد اپوزیسیون(تحریمیها) و اصلاح طلبان خیلی زیاد است.
باید توجه کنید که در انتخابات ریاست جمهوری در شهرستانهای همین حوزه انتخابیه طبق آمار وزارت کشور، مجموع تعداد آرای صحیح ماخوذه، ۹۷۷ هزار رای بود(البته با واجدین شرایط کمتر از الان).

2-  کامنت دوم محسن اصلاح طلب: به لینکهای پایین هم نگاه بندازید بد نیست. سوژه سایتهای خارجی شده. دروغگو کم حافظه است.
۱- ۳۷۳ هزار نفر در ایلام واجد شرایط رای هستند: http://www.mehrnews.com/fa/NewsDetail.aspx?pr=s&query=373%20%D9%87%D8%B2%D8%A7%D8%B1%20%D9%86%D9%81%D8%B1%20%D8%AF%D8%B1%20%D8%A7%DB%8C%D9%84%D8%A7%D9%85%20&NewsID=1546778
380 هزار تعرفه رای در ایلام به صندوقها ریخته شد/مشارکت ۷۶ درصدی مردم استان: http://www.mehrnews.com/fa/NewsDetail.aspx?pr=s&query=%D9%85%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%D8%AA%20%D8%AF%D8%B1%20%D8%A7%DB%8C%D9%84%D8%A7%D9%85%20&NewsID=1549807

3- کامنت دوم محسن اصلاح طلب:  یک سوال مهم در مورد شرکت در انتخابات:
چرا مراجع مطرح و مورد تا یید جامعه مدرسین همچون آیت الله وحید خراسانی و موسوی اردبیلی و شبیری زنجانی در انتخابات شرکت نکردند. آیا این مراجع هم مثل برخی از مراجع نزدیک به اصلاحات (صانعی و بیات و …) انتخابات را تحریم کرده بودند؟
در سایتها و خبر گزاری ها فقط اسم آیت الله مکارم و صافی گلپایگانی و نوری همدانی و سبحانی به عنوان شرکت کنندگان به چشم می خورد.

4- کامنت سوم محسن اصلاح طلب:یک سوژه جدید هم پیدا شد:
نگاهی به امار کاشمر بندازید!
جمعیت *کل* این شهرستان در سال ۸۵ برابر ۱۴۹٬۳۵۸ نفر است:
http://fa.wikipedia.org/wiki/شهرستان_کاشمر
در حالی که تنها تعداد ارای *صحیح* اخذ شده از این شهرستان برابر ۱۴۹۲۰۰ است!!!!!!
http://www.moi.ir/portal/Home/ShowPage.aspx?Object=NEWS&ID=9cefc23e-9ca0-4ebc-bf6c-79cb0dff7235&WebPartID=5953c7db-1a2d-4f59-b481-3873bba362fe&CategoryID=c2cf29ae-2e8e-4319-a926-1e311d44c6d1
ببینم، نکند کاشمر هم به تازگی توریستی و مسافر پذیر شده است.
این شبیه این است که در کل کشور از ۴۸ میلیون و ۲۸۸ هزار نفر، ۷۰ میلیون نفر شرکت کنند.

و آخر الامر کامنت "سین" لیبرال و فعال مدنی:

 شرکت تمام رای دهندگان با هرنوع سلیقه در انتخابات و با هر میزان رای که اعلام شود را تبریک می گویم. برای ما فرقی ندارد چه کسی به مجلس برود. ما تماشاگرانی بودیم که عینهو داریم یک بازی تیم های خارجی را نگه می کنیم. فریاد های سرخوشی آبیته و قرمزته هم برایمان فرقی نداشت. اما حالا که برای شما فرق می کند چه کسی برود روی آن صندلی های سبز ، پس به همه طرف ها تبریک.
امیدوارم چهار سال دیگر آدمهایی که نامشان بر قلمتان جاری شده ملبس به صفت انحرافی ، هالو ، ساده لوح و فتنه گر و ممد تمدن و ….غیرو نشوند.
امیدوارم لولویی که بواسطه ی آن نابالغان را ترساندید و شعارهایتان را تراکت کردید که مردم بیایید که مشت بزنید و تحریم و ساز جنگ را بی اثر کنید ، از پرده برون افتد و این مجلس کارآمد بتواند کاری کند که در اخبار روز ها و ماههای آینده ما شاهد باشیم از تحریم در آمده ایم و اوباما گزینه جنگ را از روی میز بیندازد تو سطل آشغال و اینهمه نیروی نظامی و امنیتی ایران احساس صلح کنند و بروند در دهات و شهرستانشان و آباد گری کنند.
امید وارم حکومت اعتماد به نفس اش را بدست بیاورد و دست از بستن تنگهو فبلتر و دهن مردم بردارد.
امید وارم توبه کند که گفته آقای خاتمی از جورج سورس خط سیاسی می گیرد . چون اگر این اعتراف نکند غیر مستقیم باید ما می فهمیم که شرکت ایشان در انتخابات ، همانطور که آقای آهستان فرمودند حضور ایشان ” به رغم همه مشکلات، همچنان ایشان امیدوار است و در فرایند تصمیم گیری مشارکت فعال دارد. همچنین عملا جواب تبلیغات رسانه‌های رنگارنگ و کاملا هماهنگ ضدانقلاب را درباره تحریم انتخابات داد و موجب آشفتگی محاسبات غربیها درباره نوع رابطه مردم با حکومت شد.”
و در آخر من اسکار نمایش ” وصال قدرت با رعیت” را به مجددا به آقای وزارت کشور تقدیم کرده که اینچنین قادر است شهد و شکر ، آنهم هر چند روز یکبار به جان نمایش دوستان بریزد و در خانه سینما را ببندد و به جایش ایران را بکند وطن سینما.
امید وارم ملت بالغ و آگاه و همیشه در صحنه از اعتیاد هر چند روز یک حماسه دست بردارند و بروند پشت میزشان و حجره شان و به جای سرخوشی از تماشاو برنده گی در مسابقات بی رقیب و داور کت بسته دست بردارند و بچسبند به تولید و اخلاق تا انشالله از در آینده بدون تکیه به برادر چین و رفیق روسیه و با همین انتخابات ها هم بتوانیم روی پای خودمان بایستیم. 


پی نوشت: امید حسینی آهستان سه کامنت  از چهار کامنت اصلی حاوی دشنام های سخت پسر شجاع به ارکان نظام را پنهان و حذف کرده است بلافاصله از انتشار این پست. متأسفم برای او. و خوشحالم که بموضع دفاعی منفعل شده است. 

۵ نظر:

پیمان گفت...

خوب دلقک برنامه حذف دائمی هاشمی هم کلید خورد ، چنین به نظر می‌‌رسد که می‌‌خواهند او را با افتضاح کنار بگذارند . پاینده باشی‌

ناشناس گفت...

چرا رهبر جمهوری اسلامی دیگر از مردم تشکر نمی‌کند؟
خامنه‌ای برای مشارکت «۶۴ درصدی» پیام نداد
۱۳ اسفند ۱۳۹۰

علی خامنه‌ای٬ رهبر جمهوری اسلامی در شرایطی که مقام‌های وزارت کشور مدعی شده‌اند نرخ مشارکت در انتخابات مجلس نهم بیش از ۶۴ درصد است٬ تاکنون پیام «تشکری» خطاب به رای‌دهندگان صادر نکرده است.

آقای خامنه‌ای طی ۱۶ سال گذشته پس از پایان رای‌گیری انتخابات مجالس پنجم٬ ششم٬ هفتم و هشتم با صدور پیامی از مردم به خاطر شرکت در انتخابات تشکر کرده بود

ناشناس گفت...

http://www.moi.ir/portal/Home/ShowPage.aspx?Object=News&CategoryID=6155a5de-bd97-496b-91b4-2810b1c880c2&WebPartID=ca4f467a-8b51-49d6-9ed2-9747bb22f48f&ID=02591ff9-deb1-410f-832e-b066527e97b8

ناشناس گفت...

آهستان هيچ كدوم از كامنتها رو تا الان يعني ظهر سه شنبه پاك نكرده. فقط چون تعداد كامنتها زياد شده براي كامنتها صفحه يك و دو گذاشته. در ضمن شما چه اعصابي داري ميري صحبتها و كامنتهاي كساني رو ميخوني كه ذره‌اي حقوق انساني براشون تعريف نشده است. طرف مثلا ميخواد خيلي شيك صحبت كنه هي صحبت از قانون اساسي ميكنه. من دو دقيقه خوندم كامنتها رو سردرد گرفتم.

Dalghak.Irani گفت...

سلام ناشناس آخر.
من دیگر اینقدر واردم که بتوانم همۀ صفحات کامنت را چک کنم در موقعی که آن پی نوشت را اضافه کردم کامنت ها در صفحه اول پنهان شده بود و کلیک روی آن همین چند کامنت صفحه دوم را می داد. الان هم که کامنت ها را برگردانده بازهم کامنت های اصلی پسر شجاع را نیاورده است.
در مورد حوصله ام درست می گویی اما اولاً من حرفه ایم و زیاد وقت نمی گذارم برای تشخیص چه می گویند. ثانیاً من هم باید منابعی داشته باشم برای رفتن بعمق استراتژیک خامنه ای و از جامعۀ عینی اطلاعات کسب کنم که بتوانم حرف بدرد خوری بنویسم. ومهم اینکه در چنین وبلاگ هایی برخی نظرات بسیار صائب و پر مغز و نغز پیدا می شود که بقلم هیچ روشنفکری جاری نیست و نمی شود نمونه اش را یافت. یا...هو