۱۳۹۰ اسفند ۱۸, پنجشنبه

نمایندۀ مسلمان افراطی زن ستیز مصری: بینی عمل کرد؛ دروغ گفت؛ اما استعفایی مدرن هم کرد!

انور البلکیمی نمایندۀ مستعفی پارلمان مصر


1- یک نمایندۀ پارلمان مصر که عضو حزب اسلامگرای نور است بدلیل برملا شدن ادعای دروغش در مورد جراحی زیبایی بینی از سمت نمایندگی پارلمان استعفا داده است. این نماینده که مدعی شده بود علت پانسمان صورتش حمله و ضرب و شتم مهاجمان ناشناس است بعد از افشاگری بیمارستان مربوطه استعفا داده است. اینک که محلس نهم در جمهوری اسلامی در حال تشکیل است مناسب دیدم که این نمایندۀ مصری را به نماینده های اصولگرا معرفی کنم تا الگویی باشد برای آنان در قبول رفتارهای مدرن توسط مردان مسلمان.

2- آن دختر معترض مصری بنام علیاء ماجده المهدی که یادتان است که عکس های برهنۀ خودش را در وبلاگش منتشر کرد و باعث سروصدای زیادی شد. حزب نور مصر را هم که می شناسید چیزی در اندازه های طالبان و ملا عمر و ایمن الظواهری مصری. و قبلاً هنگام انتخابات مصر هم که گفتم همین حزب نور ابتدا بجای عکس کاندیداهای زن گلدان و گل و گیاه گذاشته بود بعداً که اعتراض شد گلدان ها را پاک کرد و بجای عکس زنان نامزد نمایندگی عکس شوهران شان را گذاشت. این طالب عزیز مصری نماینده مربوط به همین حزب است.

3- خودم هم تجربه زیاد دارم که چون در نزدیک محلۀ عرب های لندن سکونت دارم خیلی زیاد در خیابان به مردان عرب بسیار آلامد و مدرنی بر می خورم که لباس و آرایش های متجدد و بروزی دارند و برخی حتی خالکوبی های گران و گوشواره در گوش و انواع زینت آلات مورد استفادۀ مردان جوان غربی و ... را هم استفاده می کنند ولی در عوض زنان جوانی را همراه دارند که همسرشان است و علاوه بر پوششی سیاه و سرتاسری چادر عربی نقاب هم بر چهره دارند و اگر لزومی برای راه رفتن و تشخیص جلو پایشان نبود همان چشمانشان را هم می پوشاندند. این پارادوکس وحشتناک در مورد رفتار زنان و مردان عرب همیشه علامت سؤال بزرگی بود برای من که مگر ممکن است که مردی چنین متجدد و با ظاهر مدرن چنان فکر بسته ای داشته باشد نسبت به انسان دیگری که بسادگی فقط ماده است بجای نر.

4- امروز که این عکس را دیدم خوشحال شدم که می توانم با نشان دادن این مردان حزب نور طالبانی و زن ستیز به زنان هموطنم دلداری و امید بدهم که باز جای شکرش باقی است که در جامعۀ ایران تضادی تا این اندازه توی ذوق زننده نیست و مردان مذهبی هم با همۀ زن ستیزی خویش حداقل خودشان هم حفظ ظاهر می کنند و مثل جوانان غربی اطوار نمی آیند بسان برخی جوانان عرب. اما وقتی به آخر سرنوشت این نمایندۀ "با بینی جراحی زیبایی عمل کرده" رسیدم فکرم و تصمیمم بکلی عوض شد و مصمم شدم که به اصولگرایان و حزب اللهی های جمهوری اسلامی پیشنهاد کنم که "آزادی زنان را بی خیال شدیم" لطفاً بنیادگرای مدرن باشید مثل این نماینده:

نمایندۀ مستعفی مصری در استعفانامه اش بخاطر دروغی که گفته است نوشته است:

من انور البلکیمی نماینده پارلمان اقرار می کنم که ادعایم درباره اینکه افراد مسلح به من حمله کردند ، نادرست بود .

اول: از همه پزشکان بیمارستان "سلمی" (محل انجام جراحی زیبایی بینی) عذرخواهی می کنم.

دوم: از همه اعضای خانواده ام عذرخواهی می کنم.

سوم:از همه مردم حوزه انتخابیه ام عذرخواهی می کنم.

چهارم:از حزب نور و همه اعضای پارلمان عذرخواهی می کنم.

پنجم: از رسانه ها و دستگاه های امنیتی و همه ملت مصر به دلیل ناراحتی و نگرانی که برای آنها ایجاد کردم عذرخواهی می کنم.

به دلیل در تنگنا قرار دادن حزب نور در مقابل افکار عمومی، استعفای خود را به هیئت عالی حزب نور  و رئیس پارلمان ارائه می کنم.

و من دلقک بمناسبت روز جهانی زن خطاب به اعضای منتصخب پارلمان جمهوری اسلامی می گویم:

آزادی زنان پیشکش. اگر یکی تان هم بعد از سی و سه سال در قدرت و حکومت بودن به اندازۀ این مرد طالب دروغگوی مصری مدرن شده باشید تا مسئولیت دروغ و دغل های برملا شده تان را بپذیرید ما راضی هستیم! یا...هو

توضیح : اگر عکس ها دیده نمی شود به لینک "استعفا نامه اش" بروید.

۳ نظر:

سحر گفت...

دلقک جان
عکس فقط یک صفحه سیاه است و بقیه پستها زیر صفحه نیست.

Dalghak.Irani گفت...

آره سحر عزیز توی گوگل ریدر هم ظاهر نشده نمی دانم مشکل چیست. نگاه می کنم تا ببینم چه می شود کرد. یا...هو

ناشناس گفت...

دلقک جان راز تفاوت جامعه ایران و این که یک سرو گردن از جوامع عربی که گفتی بالاتر است، به لطف رضا شاه پایه گذار ایران نوین و محمد رضا که ادامه دهنده راه پدر بوده، می باشد، ایرانی در حال رشد و پیشرفت مداوم و بدون وقفه، اگر نه از قبل و بعد دوران پهلوی باخبریم که چه بود و چه است ! سن و سالی از تو میگذرد و طبعا این ها رامی دانی .دلقک عزیز تا آنجایی که من در سایت تو شاهدم در مورد رژیم سرتاپا فاسد و پلید و ضد ایران ج ا جانب اعتدال و انصاف را می گیری چرا همین اخلاق و سیاست را در مورد رژیم قبل به کار نمی گیری . من خود یکی از سیاهی های لشکر انتحار ملی ۵۷ هستم که مبتلا به جو زدگی و دنباله روی گوسفند وار بودم . ولی با دیدن تفاوت ها ی دیروز و امروز، غبطه آن ایران را می خورم .تو چطور ؟ آیا شده در خلوت خودت حسرت آن دوران را بخوری ؟
دورانی که مملکت سالمی داشتیم وطن دوستی و برگزاری جشنهای ملی قدغن نبود، شادی مجاز و انسانیت و احسان محترم بود، امنیت و رفاه و سربلندی و تعادل روحی بر خانواده جامعه جاری و ساری بود و دغدغه نبود آزادی سیاسی، دلمشغولی یک در ده و یا صد هزار نفر بود ! مشکلات و معضلات از قبیل تجاوز و جنایت، بیکاری، اعتیاد، افسردگی و خود کشی، فرار و مهاجرت میلیونی،مقام اول دنیا در اعدام،
خودفروشی، گرانی و تورم ، تلفات ناشی از سوانح جاده ای وهوایی،عدم پرداخت حقوق کارگر، اخراج بی رویه حقوق بگیران،فشار و پیگرد بی وقفه فعالان سیاسی_اجتماعی در همه سطوح، آلودگی کشنده آب و هوا، نابودی کشاورزی و صنعت و باقی مصائب امروز را نداشتیم ! این فرق ها را نمی بینی یا باز هم بگویم ؟!