۱۳۹۰ بهمن ۱۵, شنبه

آیت الله خمینی مقوایی؛ خامنه ای تمام شده را به...تاریخ خواهد انداخت! دلنوشته.

امام خمینی بروایت خامنه ای


1- این قانون ناتغییر هستی است: "بمحض اینکه افتادی رو به سراشیب سقوط مغزت هم قفل می کند و چشم هایت هم بسته می شود و سرعتت چنان زیاد می شود که هیچ ترمزی جلودارش نخواهد بود جز یک لبخند برای گشودن مغزت به زیبایی و زندگی و جشن". این قانون در همۀ عرصه ها و حوزه های زیستی و برای همه کس لایتغیر است چه تاجری که ورشکست می شود، چه فقیری که حسادت می ورزد، چه سیاستمداری که نخوت می بارد و نفرت می پراکند. و طبق این قانون بدون استثنای تاریخ خامنه ای عبوس و زندگی کش و متحجر و بیمار حالا در سراشیبی مطلق است و دست به طلا بزند خاک خواهد شد بی بروبرگرد.

2- گفته ام و بارها بشما نشان داده ام تنها ماندن لخت خامنه ای را در وسط معرکه ای که خودش آراست بقصد قاتق نانش و قاتل جانش خواهد شد چون اشتباه کرده. نه اینکه اشتباه کرده بلکه هر آنچه کرده غلط کرده در این سی و سه سال سیطره اش بر جمهوری اسلامی. چه در زمانی که خمینی را شکست تا رییس جمهور شود و چه موقعی که فرزند خمینی را کشت که رهبر باقی  بماند. او اینک تنها و بی یار و مشار وسط میدان بی تدبیری خویش ایستاده و آخرین رجزهایش را می خواند. او بر آن شد که چهرۀ کریه مدیریت نفرتش بر ایران را پشت خمینی مقوایی پنهان کند. چون خود غیر کارتونی فرانکشتینش رسواتر از این شده در دو سال گذشته که بتواند بی نقاب رهبر راستین - و نه باسمه ای - انقلاب خودش را بجشن بگذارد در سرزمین عزا. اما با کی و چگونه؟ او که کسی را ندارد برای سناریو نوشتن و نقاشی کردن و فیلم ساختن و حتی یک انیمیشن ضعیف. اگر احمدی نژاد یک نابغۀ معکوس مثل شمقدری را دارد یا یک فرصت طلب ناسور مثل کلهر. خامنه ای همان را هم ندارد وقتی به گریه های مجید مجیدی خندید بعد از آن کشت و کشتار کهریزک در بیت رهبری! و گفت همۀ واقعیت آنی نیست که فیلم ساز دیده به چشم و ترسیده و می نالد. او گفت: "همۀ حقیقت و همۀ حقیت نزد من است. نمی بینی پدر روح الامینی شهید را که چگونه به آستان ما بوسه می زند. و رفت که ماسکش را بردارد یا بپوشد و در کار آشامیدن خون مردمان باشد شبانه دراکولای زمانه!

3- دو سال است که مغز شما را خورده ام که همۀ دنیا اگر یک راه حل مشترک داشته باشند ایران ما یک راه حل جداگانه می طلبد. و آن راه حل نه خودکشی بوعزیزی تونس است و نه خشم جوان مصری در تحریر قاهره. اصلاً راه یک جامعه ای که همه مرده اند در اخم و تخم و نفرت حاکم؛ از مردن دوباره و خشونت و خون نمی تواند امیدی بنجات سر انداخته شود. راه مردمان ما باید از یک شادی و خنده و مسخرگی و بریش همه خندیدن آغاز شود. و آیا شده است؟ می شود؟. آیا آیت الله خمینی که فقط می خواست یک اصلاح رادیکال بکند در ایران و فقط شاه و هزار فامیلش بروند و صلحایی مثل بازرگان سیاست کنند ایران را رو بجلو ؛ و چه عجله داشت پیرمرد برای نوشتن قانون اساسی حکومت  و گذشتن از هرج و مرج انقلاب و بازگشت قانون و سکینه به جامعه تا او بتواند برود در قم و در همانجا دفن شود؛ حالا نگران و خشمگین با همان نگاه سنگین و مردانه اش با خود تنبیهی در حد یک مقوای بی مصرف برگشته است که گوهر زندگی ربوده شده از ایرانیان توسط میراث و میراث دارش را به سرزمین لاله ها و خون ها و استعدادها برگرداند. امیدوارم چنین باد.

4- و مخلص کلام اینکه این خمینی مقوایی که خامنه ای با دو هدف پنهان شدن پشت آن اولاً و بی حیثیت کردن آیت الله خمینی ثانیاً ساخت و دنیا را بمسخره واداشت همان فکاهی خنده داری نیست که مبداء تاریخ جدید یک ایران آزاد و آباد بشود و امام خمینی اشتباه وحشتناکش را در تسلیم شدن به قدرت طلبی خامنه ای و رفقای پشتیبانش در حزب جمهوری اسلامی - به بازوی نظامی سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی - را جبران خواهد کرد بعد از سی وسه سال انقلاب و جنگ و فقر و اندوه و از هم پاشیدگی و نفرت سوگوار؟ حسم می گوید چرا که نه. و تاریخ به بهانه های مسخره تر از این هم ورق های تندی خورده در گذشته. پس خوش آمد می گویم به امام خمینی کاغذی و از او می خواهم که مهر و خورشید و خنده و راستی و زیبایی را به ایران پس بدهد و برگرداند با تف انداختن بصورت خامنه ای. و از خدای قهر کرده از ایران می خواهم که سرنوشت ما را بشادی برگرداند. یا...هو

بعد از تحریر: یک آدرس هم بدهم که بدانید از نظر نماد؛ مناجات "نفرین نامه"ام امکان تحقق زیاد دارد. خمینی کارتونی اینبار نه از ایرفرانس فرانسوی که از هوپیمای توپولوف ]بوئینگ[جمهوری اسلامی وارد می شود. او که نمی تواند از جمهوری اسلامی بجمهوری اسلامی بازگردد. پس اگر با ایرفرانس وارد ایران شاهنشاهی شد و نکبت آورد؛ می تواند از هواپیمای جمهوری اسلامی وارد ایران شود و این بار برای روفتن نکبت سی و سه ساله و فاجعۀ 22 سالۀ خامنه ای.

۵ نظر:

بیژن گفت...

اون هواپیما بوئینگ ۷۰۷ نیروی هوایی‌ است نه توپولوف.

عکس:
http://www.airliners.net/photo/Iran---Air/Boeing-707-386C/1724847/L/


شما افسر نیروی هوایی‌ بودید، نه‌؟

Dalghak.Irani گفت...

سلام بیژن .
حق با شماست و البته خیلی اسم فرق نمی کند من خودم در عکس دقیق نشدم و در سایت دیگری نام توپولوف دیده بودم همان را نوشتم و این تنها عکس را هم از گویا کپی کردم و چون بعداز نوشتن متن نقاشی یا عکس را قرار می دهم و بلافاصله هم می خواستم منتشرش کنم بروم بیرون این اشتباه پیش امده. از تذکرتان ممنونم و برای شناخت بو ئینگ که یک هواپیمای غیرنظامی و مسافربر است نیاز به افسر نیروی هوایی بودن هم ندارد. در ضمن نه به اسمت می آید و نه به رسمت که مغزت کوچک باشد و حتماً خواسته ای سربسرم بگذاری که بخندیم و الا من که ادعایی ندارم. من فقط یک دلقکم عزیزم برای مناجات برای شادی شما. دوست دارم سینه تان فراخ و مغزتان توسعه یافته باشد و انسان ها را دوست داشته باشید و از خطاهای مهلک شان بگذرید. بازهم مرسی. یا...هو

یاشار گفت...

تیمسارجان سلام. همه این حرفهارو ولش کن این مقاله رو بچسب:
http://alef.ir/vdcepw8zwjh8ewi.b9bj.html?142262

فکر کنم اینطور که بوش میاد میخوان ایران رو بدن اسرائیل براشون شخم اتمی بزنه! اوضاع بشیار بدتر از اونیکه تصور می شود است.
راستی من تو بالاترین نیستم نتونستم این مقاله خطرناک رو انعکاس بدم. اگر شما هستید این کار رو بکنید و توجه داشته باشید الف رجانیوز و فارس نیست که جفنگ ببافه. مطمئنا منظوری پشت انتشار این مقاله هست.
اگر هم امکان ارسال دعوتنامه دارید همینجا اعلام کنید تا برایتان ایمیل بفرستم.

Dalghak.Irani گفت...

یاشار عزیز سلام.
راجع بخواندن و اظهار نظر کردن وقت ندارم. تا فردا انشاء الله. اما دعوت نامه اگر خواستی در خدمتم. ایمیل بفرست تقدیم کنم. یا...هو

شهیاد گفت...

سلام به شما و دوستان ، من هم رفتم مقاله ای رو که یاشار گفته بود خوندم ، قسمت نظری مقاله که اصلا وقوع پیدا نمی کنه چون اصلا اون جوری که نویسنده تصور کرده مسلمینی به ان معنا وجود ندارن که بخوان بر اساس قوانین فقهی که نویسنده از مغز خام و پراز پارازیتش تراوش کرده حمله سراسری کنند به اسرائیل. دوم اینکه این حسابهایی که اینا با موشک هاشون میکنن ، حسابیه که کوره با .....می کرد. اینا از ۱۰ تاش ۵ تاش که آتیش نمیشه ، از اون ۵ تایی هم که آتیش بشه، ۳ تاش تو خود ایران میوفته ، ۲ تاش هم که خاک ایرانو راد کنه معلوم نیست بره ترکیه یا اروپا یا شاید هم سمت کشوری حوزه قفقاز . این عرو گوزا همش مال ترس ، ما که هم خودمونو خوب میشناسم هم این آقایون رو . کاشکی یه چیزی داشته باشند برای روز مبادا که از پس گنده گوزیاشون بر بیان . آخرش هم مملکت رو به باد میدن و معلوم میشه مثل صدام هیچی نداشته اند توی چنته و فقط دهان گشاد داشته ان قد غار علیصدر. یادتون باشه که آدم ناشی و ناکاره هر چی پول خارج کنه و بها بده به چیزی باز هم گند میزنه به کار. فقط نظر دادم من . مخلص شما شهیاد