۱۳۹۰ بهمن ۲۴, دوشنبه

انفجار در هند؛ خنثی سازی در گرجستان؛ خامنه ای خیلی زود دست بکار شد!

The cricketers


1- دو حمله به دیپلمات های اسرائیل در هند و گرجستان که اولی منجر به مجروح شدن همسر و رانندۀ دیپلمات اسرائیلی شده است و دومی قبل از عملیاتی شدن خنثی شده است اولین نشانه های عمل به قول شریعتمداری و خامنه ای و امنیتی های رژیم است که شروع شده است. حالا به این می شود یک ترور اسلامی خلص اتلاق کرد: یک خود روی بمب گذاری شده و با هدف گیری "همه را بکش بلکه دشمن هم در داخلش مرد". آن هم نه خود دشمن (دیپلمات اسرائیلی) بلکه هرکس به او نزدیک یا همدین و هموطن بود مثل همسرش یا راننده اش و یا حتی یک یا چند نفر توریست.

2- خیلی ها می خواستند مرا وادارند که ترورهای تهران بر علیه اندیشمندان ایرانی را بگردن خامنه ای بیاندازم و ادعا می کردند که این کار هم ممکن است و هم خواست خامنه ای. البته که من بهیچ عنوان زیر بار نرفتم و به هزار و یک دلیل اعتقاد داشتم که ترورهای تمیز و هدفمند تهران جز از توانایی فنی و دقیق موساد از احدی برنمی آید. و بالاخره نیز ثابت قطعی شد که موساد کارگردان و طراح و مجری کشتن کارکنان پروژۀ هسته ای ایران بوده است. و مهمترین آن هزار و یک دلیل را هم خط فارق نوع ترور هدفمند و کور می دانستم. کما اینکه در مرگ رفیق حریری در لبنان هم تسلیم "کار اسرائیل بودن" نرفتم نیز به همین دلیل نوع ترور کور و انفجار عظیم بود.


3- بنظر می رسد اسرائیل هم از تدارک سرویس های خامنه ای برای ترور مطلع بوده و قبلاً به شهروندانش لیست کشورهای پر خطر را اعلام کرده بود که هند و گرجستان در رأس لیست قرار دارند. و خدا لعنت کند همۀ تروریست ها را با هر انگیزه و از هر کشور و ملیتی و با هر درجه از تمیز کشی اسرائیلی و کثیف کشی اسلامی. زیرا که این نوع مبارزه و مقابله با دشمن ناجوانمردانه ترین و کثیف ترین نوع مبارزه است فارغ از اینکه طرف مبارزه کننده در دشمنی و مبارزه اش محق باشد یا نه.

4- این دور جدیدی از کثیف ترین نا امنی را بوجود خواهد آورد و چه بسا انسان های بی ارتباط با جنگ کثیف دو دشمن زندگی شیرین خود را خواهند باخت. البته و با توجه به نگاه منفی دنیا به اسلام سیاسی از یک سو و رسمیت دادن به ترورهای خامنه ای قبل از عمل از سوی خودش و دستگاه های امنیتی اش ضرر بیشتر متوجه خامنه ای خواهد بود. اما این مورد هر چقدر هم بتضعیف بیشتر موقعیت رژیم خامنه ای در خارج از ایران منجر شود؛ باز هم بدلیل تبعات منفی آن در مورد هموطنان بی گناه خودمان از سویی و به کشتار نوع بشر بی خبر و غافلگیر ناجوانمردانه از دیگر سو؛ من از این دور باطل استقبال نمی کنم و امیدوارم که دشمنان هم جوانمردانه بجنگند و بکشند همدیگر را! یا...هو

۶ نظر:

ناشناس گفت...

باز هم که داری حرف بی‌ منطق خودت رو صد باره می زنی‌.
این که این ترور‌ها کار خامنه‌ای بوده قبول. اما این که می گی‌ چون ترور‌های قبلی‌ تمیز بوده پس کار خامنه‌ای نیست خیلی‌ خنده است. اگه قرار باشه خامه‌ای تو مملکت خودش که فرمانده کل قواست به همون کثیفی هند و گرجستان و آمریکا و... عمل کنه که دیگه نمی شه بهش گفت ولی‌ مطلق فقیه، عمو!
ضمناً اگه قبول داری موساد تمیزکشه، حتما می تونی‌ بفهمی موساد بیهوده کش هم نیست! تو این ترورها، علی‌ محمدی که اصلا کامل بی‌ ربط بود (حالا این رو تو نمی‌‌دونی و ملت ایران، اما موساد که می‌دونه!)، شهریاری هم نه سر پیاز بود نه تهش. جدیدتر‌های سرلیست هم، دست چندم و بی‌ اهمیت بودند.
کلی‌ گنده تر از اینا دم دست موساد هست، که زدنشون هم برد تبلیغاتی قشنگ تری داره و هم رعب و وحشت بهتری ایجاد می کنه. حالا تو بگو ببینم، موساد چرا باید اونا رو ولشون کنه بیاد این بدبخت‌های بی ربط رو بزنه!

آریا گفت...

1- اگه تروری (یا ترورهایی) در کره ی شمالی باعث بشه که رژیم کره ی شمالی سقوط کنه و یا ترور کسی مثل هیتلر باعث می شد که آلمان نازی ساخته نشه، نظر شما راجع به اون چیه دلقک عزیز؟
2- به نظر شما "کشتن جوانمردانه" وجود داره؟ و اگه افرادی از دشمن رو چشم در چشم و با شلیک مستقیم کشته بشن اسمش جوانمردانه است در غیر این صورت ناجوانمردانه است؟

DOOLAB گفت...

جناب دلقک عزیز، باز کمی‌ رفتید به خاکی.چطور ترور‌ها و انفجارات اول انقلاب یادتان رفته که به چه تمیزی توسط رژیم انجام شد؟؟؟؟هنوز‌م گندشون در نیامده.

چطور شما فهمیدین که ترورهی به قول خودتون "تمیز" اخیر در ایران کار اسرائیل بوده؟؟؟ مگه این ادامها کی‌ بودن که بخواد اسریل از اون سر دنیا یا با عواملش اینکارو بکنه؟؟؟؟

از جمهوری کثیف اسلامی کسی‌ تمیزتر ترور یا انفجار ساختگی انجام داده تا حالا؟؟؟

به "rank" تون نمیخوره که اینو بگین با اون دانش حتما نظامی بالا !!!!!!!

DOOLAB گفت...

من که میگم اون شخصی‌ که گفت منافقین با همکاری ما"اسرائیل" اون ترور‌ها رو انجام دادن،فقط به دلیل ۱ سیاست کثیف بود.نه که طرفداری منافقین رو بکنم که اطلاق منافق خود گواه اینه که من خوشم نمیاد ازشون.شاید میخواستن بگن" ساواما" رژیم عرضه نداره و از طرف دیگه رجوی و افرادش رو تروریسم معرفی‌ کنن.شایدم اینکار رو برای رژیم کردن.

دیگه بعد ۳۳ سال آدم خیلی‌ احمق باشه به این قدرتهای بزرگ اعتماد کنه.

Dalghak.Irani گفت...

آرایای عزیز.
باز هم سؤال های سخت می پرسی. اولاً نمی توان تاریخ را با اگر فلان نمی شد نتیجه اش بهمان می شد باز نوشت. هیتلر و کیم ایل سونگ و استالین و چنگیز فرزندان زمان و مکان خاصی بودند و جنایت ها کردند و معلوم نبود اگر ترور می شدند یا بشوند در وضعیت حرکت تاریخ چه پیامدهایی می شد منتظر بود. ثانیاً درست حدس زده ای که من جنگ و کشتار چشم در چشم را نوع جوانمردانه تر جنگ می دانم. به این دلیل بدیهی که قربانی از این شانس برخوردار است که از نظر ذهنی - حداقل - رویاروی مردن قرار می گیرد. اما در ترور قربانی حتی حق انتخاب ترسیدن را هم ندارد. و این خیلی بی رحمانه است که انسان هیچ نوع حق انتخاب منفی هم نداشته باشد. می توانستم بهتر توضیح بدهم ولی خسته ام و بهمین بسنده می کنم. تا سؤال سخت بعدی. یا...هو

Dalghak.Irani گفت...

DOOLAB محترم.
سلام.
در مورد نظرتان حرفی تکراری ندارم و من نظرم تغییر نکرده. ضمن اینکه بالاخره باید مستندات را دید و سوابق را سنجید و به توان و عدم توان تکیه کرد و از همه مهمتر باید بطور نسبی به یک طرفی اعتماد کرد و الا همه اش می شود غیب گویی و رجز خوانی و هیچکس به هیچکس. در مورد زدن من بخاکی هم حق با شماست زیرا که من رانندۀ خوبی نیستم اولاً؛ چشمان کم سویی دارم ثانیاً؛ و شب است و از مقابل نور بالا می آیند و تاریکی را هم کور می کنند بضرب تبلیغات نور. تازه حتی خود میشائیل شوماخر هم بخود من گفت که شده گاهی به خاکی بزند. او می گفت همیشه هم محاسبات ما جور در نمی آید و خستگی را بهانه می کرد. مرسی یا...هو