۱۳۹۰ بهمن ۲۵, سه‌شنبه

از رفیق گیت انتخاباتی در ایران؛ تا دست و پا چلفتی انفجاراتی در تایلند+ استخدام 1200 جوان در وزارت خارجه!

The Storm


 بگذارید شهر شلوغ را بسپاریم به ارتش سایبری "آش شله قلم کار" سبز و کاربران مبارز - تعبیر از یک کاربر مجاهد - و من یک سری بزنم به جبهۀ خودمان در انفجار "اندرونی خامنه ای" و سه فقره "حاشیۀ مهمتر از متن" را نقل کنم که یکی را می دانید انفجاراتی! است و دو دیگر را نه گمانم توجه کرده باشید که انتخاباتیست!

1- رفیق گیت انتخاباتی: من گفته ام که امّی هستم و نسبت بدانش زمانه بی سواد. هم در تسلط کافی به زبان انگلیسی و هم بتبع و بالنسل در آشنایی لازم با دنیای نت. با این مقدمه به این خبر ارجاع تان می دهم که گویا جبهۀ متحد اصولگرایان تصمیم گرفته اند از طریق نام و سایت محسن رفیقدوست - همان نامرد آدم فروش در ماجرای فاضل خداداد - نفوذ کنند در اندرونی سایت خامنه ای و از آنجا برای کوبیدن جبهۀ پایداری اطلاعات سرقت کنند. اما روح الله حسینیان گردانندۀ اصلی جبهۀ پایداری با آن شم خون آشام و با آن پست ریاست بر سازمان اسناد انقلاب اسلامی خیلی سریع این "رفیق گیت" را شناسایی کرده و داد و هوار راه انداخته که: "کجائید ایهالناس که متحدی ها به حریم "آقا"ی ما دستبرد زده اند". محسن رفیقدوست هم گفته که من خبر ندارم و شما که بهترین ارتش سایبری هکرهای جهان را دارید بروید هم تحقیق کنید و هم سرخر آقا را کج کنید بسمت دیگر! ترا خدا حنگی از این خوش آهنگ تر چه می تواند باشد در دریدن گرگ ها شغال ها را و حالا برعکس. - دوستانی که تخصص دارند با مطالعۀ لینکی که گذاشته ام اشتباهات فنی احتمالی ام را تصحیح کنند لطفاً -

2-  دست و پا زدن انتخاباتی: احمدی نژاد یک همایش انتخاباتی جدید و علنی راه انداخته با 5000 نفر شرکت کنندۀ جوان از سرتاسر کشور تحت عنوان "سرشاخه های مشاوران جوان دولت دهم" و خودش رفته در جای دیگری گفته که: "یارو خودش بازار ارز و طلا را متلاطم می کند بعد هم می آید دولت را متهم می کند". و البته باز هم نگفته منظور از "یارو" چه کسیست - مثل همیشه - و صد البته که من احمدی نژاد را مدت هاست از سیرکمان بیرون کرده ام و او را تمام شده می دانم و اهمیتی بخودش و حرف هایش نمی دهم. اما این همایش انتخاباتی یک متن داشته است که گویا در اعتراض به اشاره به نام مشایی از سوی افراشته نامی (داماد پروین احمدی نژاد) متشنج شده و رسانه های داخلی آن را تیتر یک کرده اند. اما این خبر نیز اهمیتی ندارد و فقط بدرد ساده لوحان و هیجانی های سایبری می خورد و شلوغ کاری. مهمترین بخش این همایش مربوط است به سخنرانی علی اکبر صالحی وزیر امور خارجه - در اینجا دیگر تلطیف شده ربط گوز به شقیقه تحت عنوان گودرز و شقایق جوابگو نیست و حتماً باید از همان اصل جنس و اریجینال تمثیل استفاده شود تا عمق فاجعه نمایان باشد. ارتباط وزیر امور خارجۀ جمهوری اسلامی با موضوعی صد در صد داخلی مثل انتخابات مجلس - همۀ صحبت دکتر صالحی هم یک جمله بیشتر نیست و آن جمله این است:
 وزیر امور خارجه نیز که پشت تریبون قرار گرفت طی سخنانی از اهمیت مشاوره صحبت کرد و خاطرنشان داشت: با عنایت ویژه‌ای که رئیس جمهور داشت در یک ماه آینده با فراخوان عمومی وزارت خارجه کاستی‌های خود را مرتفع خواهد کرد که در همین راستا 1200 نفر از همین جوانان استخدام به وزارت خارجه درمی‌آیند.
 3- چنین بنظر می رسد که بعد از اینکه کفگیر ته دیگ خورده در جریان پولشویی های انتخاباتی و از آنجائیکه ورود به وزارت امور خارجه در بین جوانان بسیار محبوب است از جهت هم فال و هم تماشا؛ و هم منزلت دارد و هم شهرت و هم سفر و هم خارج و هم ارز و هم علافی و هم "هرگُهی دلت خواست در خارج از کشور بخور" و ... الاماشاءالله امتیاز؛ صالحی را با این قصد به سراغ جوانان "مهندس انتخاباتی در سراسر کشور" فرستاده اند که وعدۀ استخدام یک چهارم جمعیت 5000 هزار نفری (1200 نفر) در وزارت امور خارجه در یک ماه آینده را بدهد با این ناگفته که: "حالا که پول های کلان وعده داده شده بمحاق افتاده؛ نگران نباشید که ما امکانات زیاد و متفاوتی داریم که پاداش تقلب های شما را نقد بدهیم در استخدام وزارت امور خارجه!" و صالحی البته خودش احمق نیست ولی ناچار از پوشیدن لباس دلقک ها شده که: آحر مرتیکه وزارت امور خارجه کلاً چقدر نیروی انسانی دارد و می خواهد که فقط 1200 نفر در عرض یکماه استخدام نیروی مازاد و جدیدش باشد. آن هم با ارتباطات گسترده و جهانی که جمهوری اسلامی دارد و همین روزهاست که دیپلمات های سه چهار نفره اش هم از بورکینا فاسو و جزایر کارائیب و پادشاهی سوازیلند و ... اخراج شوند. القصه آشفته بازاری است اندرونی خامنه ای که بدون قهقهۀ شما کامل نمی شود.

4- و یک خبر انفجاراتی! آفتاب آمد دلیل آفتاب شد آن مضحکۀ تایلند که سه جوان را مأمور کرده اند برای انتقام از اسرائیل و آنان چنان ماهر و کارآزمو ده - قابل توجه خوانندگانی که بد جوری از توانایی های خامنه ای ترسیده اند و مرتب هشدار می دهند که او اِندِ توانایی های تروریستی است و نه ادعای مضحک ارباب سیر در امریکا به او می چسبد و نه تمیز کاری تروریستی اسرائیل و موساد در خارج از توان خامنه ای است و ... - حاشیه طولانی شد داشتم می گفتم که سه جوان مأمور ترور چنان کارآزموده و ماهر بودند که بیچاره از بمب دست ساز خودش می خواسته بجای تفنگ شکاری استفاده کند علیه پلیس تایلند؛ و زده پاهای خودش را قطع کرده. آیا بازهم کسی هست که شک داشته باشد در اطلاع رسانی دقیق و عین واقعۀ من از انفجار دهلی و سفارت اسرائیل در گرجستان. آدرس مضاعف هم می دهم - برای دوستداران "هر چیز مضاعفش خوب است" مثل خامنه ای - با اشاره به واکنش "سریع و شدید" مهمانپرست سخنگوی وزارت خارجه در تکذیب دست داشتن خامنه ای در انفجارهای ضد اسرائیلی. دقت کنید و آنرا مقایسه کنید نسبت به واکنش های بی خیال و مسخره و با تأخیر و ... مهمانپرست در حوادث و اتهامات مشابه! و ختم کلام و امید زیاد با این نوید کلی بشما که گفته ام خدا نکند آدم بسراشیب بیفتد؛ هرکاری که بکند نتیجۀ عکس می دهد و فقط سقوطش را تسریع می کند. وای بحال خامنه ای! یا...هو

۳ نظر:

ناشناس گفت...

تحلیلتان آبکی بود.

ناشناس گفت...

تحلیل تان عالی بود.

ناشناس گفت...

خیلی تحلیل صادقانه و خوبی بود. اوضاع بر همین منوال است که فرمودید.متشکرم