۱۳۹۰ مهر ۲۳, شنبه

استعفای مطهری را باید در جلسۀ پارسال خامنه ای با حسینیان جستجو کرد!

Diana and Actaeon





بر گردیم به کم و بیش یک سال پیش از این و یاد آوری کنیم آن اولین استعفای صوری روح الله حسینیان از مجلس هشتم را که قطعی بنظر می رسد باید کلید مجبور شدن به استعفای دیروز علی مطهری در آنجا پیدا شود؛


1- روح الله حسینیان اعلان استعفاء کرد و در چرایی استعفایش خودش را بسیار افسرده و ناتوان معرفی کرد از تأثیر گذاشتن بر جریان امور. و اینکه احساس غیر مفید بودن می کند.استعفای حسینیان که بعداً معلوم شد سناریویی قبلاً تنظیم شده بود؛ چند روز بعد با ملاقات آیت الله خامنه ای با روح الله حسینیان پس گرفته شد. و حسینیان شخصاً اعلام کرد که در جریان ملاقات با رهبر معظم انقلاب متقاعد شده و تازه تر و مبارزه جوتر و ستیزه گرتر از قبل به سنگر نمایندگی ملت! برگشته است.

2- علت اصلی استعفاء و نا امیدی روح الله حسینیان هم دو چیز مشخص بود. اول اینکه حسینیان بعنوان رییس فراکسیون 30 نفرۀ انقلاب اسلامی مجلس هشتم (طرفداران دولت احمدی نژاد) نتوانسته بود در مقابل ریاست مجدد علی لاریجانی بر مجلس کاری از پیش ببرد. و بدتر از آن ناگهان مواجه شده بود با آن اعلان "عدم اعتقاد احمدی نژاد به مبارزۀ پلیسی با بدحجابی از تلویزیون". اینک که علی مطهری در اعتراض به دخالت های پی در پی و جزیی در جزیی خامنه ای در سد کردن اختیارات نمایندگانی - اکثریت مهمی از همین نمایندگان هم با اثبات بردگی کامل در مقابل آیت الله انتخاب شده بوده اند - استعفاء داده است؛ باید بدرون آن جلسۀ خامنه ای - حسینیان رفت و از آن رمزگشایی کرد.

3- آنچه که قطعی بنظر می رسد این است که در آن جلسه یا جلسات ملاقات حسینیان با آیت الله خامنه ای اشخاص دیگری هم حاضر بوده اند. که یکی از یقینی ترین آنان می بایستی سردستۀ معنوی اوباشان علامه مصباح یزدی  بوده باشد. شکایت حسینیان اما به خامنه ای در همان دو محوری بوده است که قبلاً گفتم: اول- طیف نمایندگان اصولگرایان معتدل شامل لاریجانی و مطهری و کاتوزیان و احتمالاً توکلی و... بعنوان سردمداران فراکسیون اصولگرایان اجازۀ یکه تازی و پیاده کردن طرح های بشدت انحصار گر و خشن گروه اراذل اوباش سی نفره به فرماندهی حسینیان و دستیاری رسایی و کوچک زاده و زارعی و... را نمی دهند. دوم اینکه با گاف هایی که هر از چندگاهی احمدی نژاد می دهد در مورد آزادی های فردی؛ نمی دانند چگونه برخورد و موضوع را رفع و رجوع کنند.

4- شک ندارم که در همان جلسه یا جلسات پیش گفته همۀ مسایل "چگونه ایران را طالبانیزه کنیم" یکی یکی مطرح شده و مسایلی چون جریان انحرافی، جبهۀ پایداری، انتخابات مجلس نهم و حتی ریاست جمهوری احتمالی باقرلنکرانی بعد از احمدی نژاد مطرح و بدستور مشخص رسیده است. و اگر بخواهم برای جلوگرفتن از تطویل کلام تصمیم نهایی دستور شدۀ آن ماجرای استعفای حسینیان از زبان آیت الله خامنه ای را بگویم؛ می شود اینطور که:

عزیزان من شما نباید نا امید و سرخورده شوید. انقلاب مال شما با بصیرتان است. من بزودی کاری می کنم که آنانی که در مقابل شما سنگ اندازی می کنند مجبور به استعفاء و واگذاری کارها به شما که اهل هستید بشوند. همانطور که در جزییات تصمم قرار گرفتید با قوت عمل کنید و البته تلاش تان این باشد که به آقای رییس جمهور لطمۀ زیادی نخورد. زیرا که هرگونه نفی کل دولت تف سربالا برای همه مان خواهد بود. ضمن اینکه با نفی اینان ما دیگر در مقابل ملت هم بی آبرو خواهیم شد و بیم دارم که دسته های حزب اللهی خودجوش و غیور تحت هدایت خودتان هم مسأله دار شوند. شما با قدرت پیش بروید و تصمیمات بسیار خوب این جلسه را هرچه پخته تر کنید و بمرحلۀ اجرا بگذارید. من هم بعد از خداوند قادر و متعال همۀ توانم را بکار می گیرم که از شما و طرح هایتان حمایت کنم. و مطمئنم که مثل همۀ 22 سال گذشته - بهتر بگویم سی سال گذشته - موفق خواهیم شد. یا...هو

بعد از تحریر:
یک آدرس نزدیک اینکه تلاش اصلی جبهۀ پایداری برای بیرون کردن لاریجانی و قالی باف از جبهۀ متحد اصولگرایان در همین دستور است. و یک نشانی دور اینکه ذوق زدگی باقر لنکرانی در میان ارضی و حدادیان و رسایی و حسینیان و همۀ قاتلان و اوباشان نیز به این تصمیم آدرس دارد. بویژه که لنکرانی می گوید: قصدی برای نمایندگی مجلس ندارد. و ...

۵ نظر:

متحیر گفت...

چی شد به این زودی داستان هیجان انگیز ترور سفیر و حمله به ایران و رفتن خامنه ای را کنار گذاشتید و پرداخنید به مجلس بردگان ونمایندگان اخته اش؟ ماکه سر در نمیاریم از کار شما.

Dalghak.Irani گفت...

سلام متحیر!
اگر سر در آوردی بخود من هم بگویی از این حیرت نجاتم می دهی. . مختصر اینکه من گزارش ماوقع می کنم و به همۀ جبهه ها سر می زنم تا گزارش تهیه کنم. آنی که شما دنیالش می گردی باید یک پروژۀ براندازی مستقیم وطراحی شده توسط من بعنوان رهبر باشد که مرتب گزارش بدهم که در کجای پروژه هستیم و تاریخ حملۀ نهایی را بدهم. و چنین نیست. زیرا نه من پروژۀ سیاسی تعریف شده از خودم دارم ونه رهبری بلدم و نه فکر می کنم که این اژدهای هفت سر بایک جبهۀ مشخص می تواند نابود شود. هر روز که کرکرۀ سیرک را بالا می زنم . نمایش روز را به صحنه می برم و بشما می گویم که کدام جبهه ها فعالتر بوده و چه امید هایی رامی دهد. مرسی. یا...هو

مختوم قلی گفت...

جنگ اعلام نشده ای بین گروه لاریجانی - توکلی - مطهری - قالیباف به اضافه هاشمی با خامنه ای شروع شده است و نشانه اش هم این که استعفای پرکنایه(به رهبر) مطهری را همه سایتهای این گروه بطور کامل پوشش دادند و اگر قرار باشد اینان حذف شوند یحتمل ترجیح می دهند در کنار موسوی و کروبی قرار گیرند. چه شود!

Dalghak.Irani گفت...

درست است مختومقلی. وانتظار داریم که با توجه به سیر بسیار سریع وقایع؛ این چین خوردگی های مشخص فعلی به گسل های مبارک تری بنفع منافع ملی و ملت تداوم خواهد یافت. سلام و یا...هو

nik گفت...

مختوم قلی‌ میگه اینا ترجیح میدهند اگر قرار بر حذف است بیایند کنار موسوی کروبی.... بیان بابا جهنم ما که بخیل نیستیم! از امثال محتشمی پور و خیل عظیمی‌ از اصلاح طلبها که فاشیست تر نیستند! ولی‌ این مطهری خیلی‌ زیاد حرفهای مفت در مورد آزادی اجتماعی و به خصوص زنان زده، خوشم میاد به گه خوردن بیفته هاهاهاها