۱۳۹۰ مرداد ۳۰, یکشنبه

فرمان رهبر از گلوی نوکر: هدف اسفندیار مشایی. آتش به اختیار!

File:Death of Nelson.jpg

Death of Nelson



1- اگر حرف جدی و خوب چند وقت پیش طائب را جدی بگیریم در مورد بهم چسبیدگی کامل احمدی نژاد و مشایی؛ - که بنظر من هم تعبیر دقیقی است- می توانیم حرف مداح ارضی در مورد اعلان فتوای قتل رحیم مشایی را اجرای آن جراحی بدانیم برای جدا کردن احمدی نژاد از مشایی و حتی با قتل مشایی.

2- برای کم حوصله ها نمادین می نویسم کوتاه و بسطش خواهم داد در پست بعدی برای خوانندگانی که ارتباط قضایا را خیلی ریز و منطقی می خواهند و دنبال می کنند.

3- قضیۀ احمدی نژاد و مشایی و خامنه ای به این می ماند که احمدی و مشایی یک دوقلوی بهم چسبیدۀ طبیعی هستند که برادر بزرگتر احمدی نژاد این امتیاز و قدرت را دارد که هر موقع اراده بکند مشایی معلوم یا پنهان باشد. یعنی اینکه این دو برادر دوقلو این استعداد جادویی را دارند که می توانند احمدی نژاد را تنها بنمایانند مثل هر آدم عادی و همینطور می توانند اصلیت و ماهیت اصلی خودشان را هم  که همان دوقلوی بهم چسبیده است به تماشا بگذارند؛ بسته به نیاز و موقعیت.

4- آیت الله خامنه ای در سال 84 که احمدی نژاد تنها رفت و آمد می کرده ظاهراً و مشائیش را غیب کرده بود؛ یک دل نه صد دل عاشق احمدی نژاد می شود و خودش را با هر سریش و چسبی هم بوده می چسباند به احمدی نژادی که یک قل چسبیدۀ طبیعی و مادرزادی هم دارد بنام مشایی. البته بیرون اینطور تبلیغ کرده و می کند که این احمدی نژاد است که خودش را چسبانده به رهبر و نه بر عکس. چون برای رهبر افت دارد طفیل کسی شدن.

5- حالا که احمدی نژاد رو کرده که پدر جان من دوقلوی طبیعی هم هستم. تو (آیت الله خامنه ای) هم که خودت را چسبانده ای بمن و راه تنفس برادر طبیعی و عزیزم را بسته ای. و از آیت الله می خواهد که کمی از این چسبندگی مصنوعی فاصله بگیرد؛ فغان آیت الله بلند می شود  و تصمیم می گیرد اگر شده با کشتن رحیم مشایی هم شده خودش را قل طبیعی احمدی نژاد معرفی کند مثل شش سال گذشته.

6- چرا؟ مختصر اینکه آیت الله خامنه ای 8 سال تحقیر شده با 8 میلیون رأی در مقابل خاتمی با 20 میلیون رأی. ونه می خواهد و نه می تواند و نه بصلاح جمهوری اسلامیش است که بازهم رأی ملت (آنهم 24 میلیون) در اردوی مقابل او شمرده شود و نه بخزانۀ محبوبیت او در نزد هواداران معدودش! اگر خامنه ای احمدی نژاد را نفی کند بازهم به این معناست که او پایگاهی در بین مردم ندارد. واین موضوع اینقدر حیاتی و ارزشمند است که خون مشایی کمترین کفارۀ آن باشد. 

7- دستور خامنه ای از حلقوم مداح دربار ارضی این است که: "مشایی را از احمدی نژاد جدا کنید. حتی با کشتنش. و حتی با کشته شدن احمدی -ولی این یکی در نقش شهید نظام و ایدئولوژی جناح راست-. تنها اصل مهم اینست که رأی ملت از سال 84 تا کنون باید فقط بنام و بپای محبوبیت و مقبولیت و مشروعیت رهبر (ایدئولوژی تحجر) ثبت و حفظ شود ونه هیچکس دیگر. مفصل شد همین هم. تا بعد. یا...هو
........................
قبل از متن:
شهادت امام علی را تسلیت می گویم. امروز بهمین خاطر تعطیل بودم. ما یک عدالت درگذشته داریم که تحقق نیافت. و یک عدالت در آینده که تحقق نخواهد یافت. گذشته مان علی و آینده مان مهدی نام دارند و چون بما امید می دهند که خواست عدالت از گذشته تا آینده استمرار دارد و باید بازهم کوشید؛ به آنان احترام می گذاریم.

۴ نظر:

ناشناس گفت...

و با قتل مشایی مقدمات ظهور کامل خواهد شد!

ناشناس گفت...

حالا چرا خودش اینکارو نمی کنه؟!

ناشناس گفت...

دلقک جان این آخر شاهنامه دیگه چی بود نوشتی آخه؟! اصلاح طلب‌های مذهبی رو می‌فرستی توی کوزه، خود خیاطت و دوخته مدرنیته‌ت هم که افتادین همون تو! فقط امیدوارم این از سر مزاح بوده باشه نه طلب عافیت.

ناشناس گفت...

این ماجرا عمق حماقت کسانی را نشون میده که می خوان با زور سلطه شونو تا ابد بر ایران زمین و مردم آزاده ش حفظ کنند. یکی نیست ازشون بپرسه مشایی که چند ماهه ساکت شده و دیگه هیچی نمیگه چطوره که اینطور ازش عصبانی هستید که حتی نمی تونید تو یک مراسم مذهبی این حرفای رکیک را به زبون نیارید! البته به نظر میاد قضیه تا حد زیادی همونه که شما نوشتید ولی خوشبختانه اینها خودشون نمی فهمن که دارند خودشون اسباب نابودی خودشونو فراهم می کنن. بالاخره حتی اون جوون بسیجی شست و شوی مغزی داده شده سینه چاک رهبر هم می فهمه یک آدم هر چه قدر هم به قول اینا جادوگر و جنگیر و جاسوس و صهیونیست و ... باشه بازم نمی تونه همچین نظامی با این همه سپاهی و بسیجی و لباس شخصی و ... رو نابود کنه که اینا اینقدر ازش می ترسن که تا کشتنش پیش رفتن...