۱۳۹۰ مرداد ۲۹, شنبه

دوعکس حزین ویاری طلب از رهبر؛ و علایم شورش روحانیان در خطبۀ علم الهدی!

Game of Bowls




رهبر معظم انقلاب بااشاره به بخش​های مغفول در برنامه چهارم:باکوچکترین فساداقتصادی برخوردبیرحمانه کنید

رهبر معظم انقلاب بااشاره به بخش​های مغفول در برنامه چهارم:باکوچکترین فساداقتصادی برخوردبیرحمانه کنید

رهبری - مقام معظم رهبری از عدم تحقق رشد 8 درصدی، کاهش بیکاری و تورم و افزایش سرمایه گذاری در برنامه چهارم انتقاد کرده و تاکید کردند که در چارچوب اجرای قانون هدفمندی یارانه ها، باید سهم بخش تولید اختصاص یابد.
 حاشیه‌ نگاری  خبرآنلاین از دیدار شعرا با رهبر انقلاب/شعرهایی که آیت الله خامنه ای  قرائت کردند

حاشیه‌ نگاری خبرآنلاین از دیدار شعرا با رهبر انقلاب/شعرهایی که آیت الله خامنه ای قرائت کردند

فرهنگ > ادبیات  - دیدار شب گذشته برخی شاعران و اهالی فرهنگ و ادب با رهبر معظم انقلاب، علاوه بر متن شورانگیز و شیرین حاصل از قرائت شعرهای منتخبی از بهترین شعرای جوان و پیشکسوت، حاشیه‌های جالبی نیز داشت.

1- گاهی مجبور می شوم برای مستند کردن حرف ها و شاد باش های امید وارم برای شکاکان و سخت باوران شما کمی هم به پشت صحنه بروم. این دوعکس حزین و سوگوار و "وضع خوب نیست بچه ها به یاریم بشتابید" را خوب نگاه کنید و برای مطالبی هم که کار شده یعنی یک جلسۀ اقتصادی و یک جشن و سرور شعر خوانی مرتبط کنید تا همه چیز دستتان بیاید که وقتی می گویم جمهوری اسلامی اصلاً حال و روز خوبی ندارد باور کنید. دقت داشته باشید که هم مطلب و هم عکس مطلب و هم تیتر مطلب از سوی دفتر بسیار سختگیر آیت الله خامنه ای تعیین و ارسال می شود و هیچ سایتی حق ندارد طبق سلیقۀ خودش عکس و تیتر انتخاب کند.

2- آن وضع "داره گریه ام می گیره" را حالا بگذارید کنار سخنان امروز علم الهدی در نماز جمعۀ مشهد که با  کنایه ای تلخ و هزل آشکار در ارتباط با نشریۀ خاتون گفته است: "آيت‌الله علم‌الهدي: براي براندازي حجاب اين بهترين كار بود" و با تعرضی آشکار به آیت الله خامنه ای چنین گفته است: "علم‌الهدي خاطرنشان كرد: مقام معظم رهبري فرموده‌اند مساله را تبيين كنيد، ما هم سرباز رهبريم، آنچه فرموده‌اند عمل مي‌كنيم و بايد تبيين كنيم." 

3- نتیجه اینکه هردو این گفته ها تعریضی است به آیت الله خامنه ای که در سفر قم پارسال با تلویح نزدیک به تصریح از توصیه و نصیحت روحانیان به کار فرهنگی توسط احمدی نژاد جانبداری کرده بود. و دربخش دوم هم علم الهدی نمی تواند نارضایتی خودش را پنهان کند و با غیض از دستور سکوت رهبر در مقابل احمدی نژاد می گوید که فعلاً چاره ای نداریم و بمسخره ای نارضا ادامه می دهد که رهبر اجازۀ برخورد نمی دهد و همه اش می گوید باید تبیین کنید. و ناگفته پیداست که این لحن و گویش از علم الهدی نشانه هایی از شورش در آینده دارد از سوی روحانیون ارشد بر علیه مماشات آیت الله خامنه ای. حوادث بسرعت ادامه خواهد یافت و پاییز رنگارنگی در انتظار ایران است. یا...هو

۱ نظر:

ناشناس گفت...

این همه تناقض از کجا می آید؟ به جای دستور تبیین و مماشات بهتر است دستور می دادند گشت ارشادشان متوقف شود. به نظر من خاتون فریاد بلند احمدی نژاد در مخالفت با روش های سلبی در مسئله حجاب بود که قبلاً (آن وقت ها که صدا و سیمای "آقا" به او اعتماد داشت!) هم گفته بود. البته مماشات و تبیین یک راه حل فریبکارانه است برای اینکه همچنان خود را و شاید دیگران را قانع کنند که این احمدی نژاد همان احمدی نژاد رؤیایی شان است و این جریان انحرافی است که همه چیز را خراب کرده است!