۱۳۹۰ مرداد ۱۷, دوشنبه

آگهی حراج اصولگرایان در روزنامۀ جوانفکر! آن عدد "1" چه کسی است؟ نظر خواهی.

Cascading Waterfall



1- هیچوقت حوانندۀ روزنامۀ ایران نبوده ام از بدو تأسیس. امروز در تعقیب شکار روزنامۀ روزگار از حزب اللهی های طرفدار احمدی - مشایی بنام حسن الله وردی نژاد به نقل قول مستقیمی هم برخوردم از روزنامۀ ایران راجع به یک طنز در مورد آگهی حراج اصولگرایان که بنظرم طنز خیلی خوبی آمد و بویژه عبارت "8+7<1 " که بنظرم فوق العاده است. لذا تصمیم گرفتم که عین آن را برای شما بنویسم و راجع به عدد یکی که بزرگتر از همۀ مجموعۀ اصولگرایان است نظر خواهی کنم. بنظر خودم آن یک کنایه به آیت الله خامنه ایست. ولی می توان آن را به مهدوی کنی یا مصباح یزدی هم نسبت داد برای جلوگیری از زندانی شدن نویسنده و منتشر کنندۀ طنز. نظر شما چیست: آیا جوانفکر زده به سیم آخر و می خواهد به ملاقات رفیقش ملک زاده برود در اوین! یا...هو


«اطلاعیۀ شرکت سهامی اصولگرایان برای حضور در بورس»
با موافقت جمعی از فعالان سیاسی- اقتصادی 8+7<1 جهت تأمین منابع مالی حضور در انتخابات مجلس نهم، سازمان بوری و اوراق بهادار از واگذاری و حراج شرافتمندانۀ سهام جریان اصولگرایی و ورود به شورای 15 نفره، برخی عقلای این جریان تصمیم گرفتند سهام این شرکت سیاسی با سابقه را در بازار بورس عرضه کنند تا هرکس بفراخور توان مالی و مدیریت چانه زنی به خرید این سهام بپردازد. این عمل با استقبال گستردۀ اسپانسرهای مالی و فعالان اقتصادی جناح راست روبرو شد. قرار شد این 15 سهم بعلاوۀ یک سهم اضافه میان گروه های سیاسی تقسیم شود تا در تشکیل جبهۀ 8+7<1 سهم هیچ گروهی پایمال نشود.
فعالان سیاسی ورود سهام اصولگرایان در بازار بورس را گامی مؤثر در نهادینه شدن وحدت زورکی!! عنوان کردند و از کلیۀ دغدغه مندان وحدت خواستند برای شرکت در این حراج تاریخی!! و خرید سهام پیش قدم شوند تا دیگر هیچ گروهی از این نعمت محروم نشود. این سهام تا سه ماه قبل از انتخابات مجلس واگذار شده و در صورت اتمام مهلت دیگر تمدید نمی شود. در این راستا جمعی از عزیزان اصولگرا که دارای مناصب خاصی هستند و نمی توانند مستقیماً وارد شورا شوند ولی دل شان لک زده برای وحدت و قدرت اقدام به معرفی نماینده کردند. مثلاً شهرداری از طریق سالن همایش های برج میلاد وارد شورا شده تا کسی شک نکند که ایشان قصد فعالیت سیاسی دارند. این حراج بزرگ بدرخواست سایر گروه ها و احزابی که سرشان بی کلاه مانده به صورت استثنایی و ویزه در زمان انتخابات ریاست جمهورییازدهم هم برگزار می شود.

۱ نظر:

پیر پسر باکره! گفت...

سلام
دلقک گرامی! ندیده ام تا به حال راجع به مشکل بزرگ جنسی که در ایران وجود دارد بنویسید.
کاش یک مطلبی بدون آرمانگرایی بنویسید و بگویید بالاخره با وضع موجود راه حل نسبتا موثر و عملی برای این مشکل چیست؟ عقل من که در چارچوب این فرهنگ و این حکومت به چیزی قد نمیدهد.
خدا خیرتان بدهد.