۱۳۹۰ تیر ۱۴, سه‌شنبه

همه قاطی کرده اند یک جورایی: از رهبر تا نوکر (شریعتمداری)!

The Adoration of the Shepherds



1- آیت الله خامنه ای قاطی کرده است و طی یک سخنرانی مفصل با عکس و تفصیلات در حیاط خلوت قدرت خود با سپاه گفته است که لا اقل شما حرفم را گوش کنید. بقیه که هرچی به منفعت شان نباشد گوش نمی کنند. عزیز جعفری هم که قبلاً گفته بود قرار است یک سری ترور راه بیاندازیم تا بستن تنگۀ هرمز هم ما هستیم پای اسکله های مان که کسی خودش را قاطی نکند با منافع ما! آیت الله خامنه ای هم هیچ نگفته دیگر لام تا کام بیچاره! گفته بودم که کار از شوخی و بازی گذشته و به گیس کشی رسیده حسابی. چه بسا بر سر بودن یا نبودن مسأله این است: تا فروپاشی!

2- وقتی ارباب قاطی کند معلوم است که نوکر هم قاطی می کند اساسی. حسین شریعتمداری روزنامۀ سه شنبه 14 تیر را زده چهارشنبه 14 تیر. حالا معلوم نیست بی خیال می شود و همین روزنامۀ چاپ شده را توزیع می کند صبح یا زود متوجه می شود و می دهد همه را خمیر کنند بنفع بیت المال و دوباره چاپ می کند با نام صحیح. قبلاً گفته بودم که برادر حسین خیلی وقت پیش قاطی کرده و خیلی طلبه است که روزنامۀ وزین را بدون دشنام و بدون افشاگری و بدون ضایع کرن صغیر و کبیر و بدون حتی اجازۀ نوشتن کیفر خواست های خیالی برای براندازان سال 91 خورشیدی درش را گِل بگیرد پیشاپیش! با تنها یک خبر که در یزد مردم خدا جو خود جوش حمله کرده اند به برادر خانم امام جمعۀ مرحوم شهر و محمد خاتمی؛ کدام روزنامه دخل و خرج نشئگی از روی نعش می کند آخر!

3- از مجلس همه قاطی کرده اند رفته اند برای باز کردن کلاف شان که چگونه حدس بزنند منویات ولی فقیه را که مثل علی لاریجانی قاطی نکنند در شروع اعتراضات و در مصاحبه شان گاف ندهند که بعد از دو سال تو سرش بکوبند و راه دررو نداشته باشد که بخدا من نمی خواستم اشتباه شد در آن شلوغ پلوغی که تقلب محرز بود بنظر من. و نمی دانستم که رهبر با کهریزکی کردن بچۀ روح الامینی و سایر! مشکلی ندارد. تنها فرد قاطی نکرده از مجلس تنها نمایندۀ لیسانسیۀ لردگان بوده که هرچه تبصره زده اند به قانون فوق لیسانس تراشی بنفع رفقا؛ او مانده تنها در کنار عباس عبدی و حسین شریعتمداری که مخالف  طرح قانون فوق لیسانس ها بودند. یک قانون برای محرومیت سه نفر که دو نفرشان هم قصدی برای نامزدی نداشتند هرگز! باید راستش را گفت تا قبر آ آ آ آ. پس عجالتاً شده قانون برای محرومیت فقط یک نفر. بیچاره حق دارد نمایندۀ لردگان اگر قاطی نکرده!

4- من هم قاطی کرده ام که می گویم نمی نویسم و باز هم می نویسم و شما که می گویید بابا ول کنید این اینترنت و وب گردی را برویم سر خانه و زندگی مان بشادی؛ حالا که حاکمان قاطی کرده اند و می خواهند قاطی کردن جوانان را باز کنند از گر گرفتگی شهوت شان بفتوای قرائتی توی قلیان خانه! ولی بازهم می آیید و می خوانید و می گویید -با لحن کامبیز حسینی وسامان- کی! من! من قاطی کرده ام! عمراً. کامبیز گفتی و کردی کبابم که چه قاطیی کرده مسعود بهنود از این همه رزمنده های حبهه های نبرد سبز و صلح و اصلاح و تحریم و براندازی و مجتبی واحدی و ... با سلاح آخرین دست آورد های بشر در زمینۀ نانو دشنام و هتک و لیچار و پلشتی. می گویم گوش شیطان (شریعتمدای) کر ولی چه خوب شد این دو نفر نازنین را حصر کردند در خانه هایشان و از جانشان مواظبت می کنند و الا با این قاطی کردن کیبوردی اگر زنده بودند تا حالا تیکه بزرگه گوششان مانده بود بچاقوی مجازی!

5- چون هرکس دیگری هم باشد قاطی می کند از این: "معلوم است حرف حسابی این سبز های بی سر و ته چیست." منظورم از سر رهبران هستند و منظورم از ته بدنۀ فعال میدانی جنبش. کسی تعبیر بد نکند که من حاضرم با شریعتمداری بروم به حجله ولی با این سبز های کیبوردی تا جهنم هم نروم به هوای راکوئل ولش! یا...هو

۲ نظر:

حسین گفت...

آقا به در گفتن دیوار بشنوه. آخر حریف احمدی نژاد که نمی شه

ناشناس گفت...

اقا این رو خوب اومدی. همه قاطین بدجور.
البته شما زیاد خوب میای. اما این یه چیزه دیگه بود.