۱۳۹۰ اردیبهشت ۱۴, چهارشنبه

تیغ آیت الله ها برگلوی امام زمان! آیا خونریزی درکاراست؟ (بخش نخست)



یکی از خوانندگان درخواست کرده بود به مسایل مهدویت و دستگیری های اخیر و ارتباطات الهی وشیطانی مورد ادعای طرفین دعوا بپردازم که چون مناسب و سؤال روز است.. دانسته هایم را می گویم:


1- از سوابق پیش از ریاست جمهوری احمدی نژاد در رابطه با مهندس مشایی و ارتباط مهندس مشایی با نیروهای ماورایی در قالب امام زمان اطلاعی یا وجود ندارد  و اگر وجود دارد تا کنون چیزی مطرح نشده است. ظاهراً سابقۀ اولین ارتباط این چنینی بین آقایان برمی گردد به موضوع نامزدی احمدی نژاد برای انتخابات ریاست جمهوری نهم در سال 84 خورشیدی. به این روایت که احمدی نژاد در مورد کاندیداتوری خود دچار تردید و دو دلی بوده است که مهندس مشایی به او یک جملۀ کلیدی می گوید: "شما بروید جلو پیروز هستید." و از این جاست که رابطۀ مهندس مشایی و احمدی نژاد بسطح مرید و مرادی معنوی و لازم وملزومی مادی ارتقاء پیدا می کند. به این عبارت توضیح دهنده و دقیق که مشایی و احمدی نژاد می شوند مثال منبع آب و شیراستفاده از آب این منبع. همانطور که منبع آب بدون شیر قابل بهره برداری نیست، و متقابلاً شیر منبع بدون وجود آب در منبع چیز بدرد بخوری نخواهد بود؛ مشایی و احمدی نژاد هم به تنهایی و بدون وجود دیگری قادر به شروع و پیش بردن این پروژه نمی شدند. اگر وارد بحث خصوصیات ذاتی و شخصی "چرا ایندو متناسب ترین زوج شدند" بشوم مطلب گسترده و بسیار طولانی می شود. لذا از اینموضوع می گذرم و بلکه هم در ادامه و بمناسبت و ضرورت سخن به برخی از مهترین این ویژگی ها اشاره بکنم.


2- این دو یار جفت شدۀ تصادفی و غیربرنامه ریزی شده و...(نظریۀ تقارن) به این ترتیب است که دولت نهم را تأسیس می کنند. آب زلال که در منبع مغز مشایی ریخته می شود - از جهان ماوراء یا نیروی برتر ذهنی یا خدا یا امام زمان و... که عنوان مورد پسند و تبلیغ خود دولت همان "امام زمان" است - از شیر احمدی نژاد - که بازوی اجرایی و تبیین مادی مصارف محتویات مغز رحیم مشایی است- جاری می شود و به شکل گیری دولت امام زمان منجرمی شود. اوج نمود ظاهری و عمومی این پدیده در هالۀ نوری است که در اولین سفر و سخنرانی رییس جمهور در سازمان ملل مطرح می شود؛ و خیلی سریع و گسترده مورد تبلیغ قرارمی گیرد.


3- اصلاح طلبان مذهبی بعلاوۀ جامعۀ سکولار تحت بیرق شان  و هرکدام با انگیزه و باورهای متفاوت تبلیغات منفی گسترده ای را شروع می کنند و این موضوع را خرافات و تحجر و عقب ماندگی ذهنی و جدید اصولگرایان جا می اندازند؛ تا جائیکه احمدی نژاد را وادار می کنند برای اولین بار توی عمرسیاسی خودش به مطلبی حساس شود و وجود فیلم ملاقات خود با آیت الله جوادی آملی را تلویحاً منکر شود. از اینجاست که با پیدا شدن دم خروس خرافه و تحجرمادی در اردوی دولت، شایعه و واقعیت درهم تنیده می شود و نمونه های بعدی و پشت سرهمی مثل صندلی خالی در هیئت دولت یا بشقاب خالی بر سر سفره های دولت با ادعای "ویژۀ امام زمان" و... ساخته و مطرح می شود. تا آنجا که دیگر کمتر کسی در جبهۀ عقل گرایان می ماند که به خطرناک بودن تحجر تازۀ احمدی نژاد و مشایی باور یقینی پیدا نکرده باشد.


4- در سوی دیگر قضیه و بزرگان و دانه درشت های الیگارشی روحانیت در جناح راست اما؛ با این موضوع بسیار متفاوت برخورد می شود. به دو دلیل کلیدی:

اول به این دلیل که آیت الله خامنه ای بعنوان تنها روحانی مکتب مشهد که به شورای انقلاب راه یافت خودش و در تأسی از مکتب موعودگرای مشهد یک موعود گرای دو آتشه هم است. و همراه با او مصباح یزدی مؤثرترین متفکر شیعۀ غالی هم خودش یک موعود گرای متعصب بود و است.  تا جائیکه در یک سال قبل از انقلاب دستور آیت الله خمینی مبنی بر چراغانی نکردن بمناسبت نیمۀ شعبان را نادیده می گیرد و همین یکی ازنقاط ضعفی می شود که جناح چپ الیگارشی و در سال های اخیر به آن سرپیچی استناد و مصباح را خارج از دایرۀ دوستداران آیت الله خمینی معرفی می کنند. 
دوم به این دلیل که همۀ روحانیت شیعه هم باوری عمیق یا "دکان"ی به موضوع امام زمان دارند و همۀ نظریۀ ولایت فقیه و قدرت سیاسی و حاکمیتی خود را بر روی فونداسیون حضرت مهدی بنا کرده اند. لذا اگر کوچکترین خدشه ای بجایگاه مهدی موعود غایب - که حق ندارد تا روحانیان وفقیهان زنده هستند ظهورکند - وارد شود بلافاصله باعث نامشروع شدن نایب برحقش! که همان ولی فقیه است هم می شود.


5- بنابراین جناح راست الیگارشی نه تنها با این پدیده مخالفت نکرد بلکه خودش هم تا توانست به این ایده پروبال داد چون از نفوذ بسیار مؤثر امام زمان در بین توده های شیعی باخبر بود و می دانست که گسترش چنین ایده ای باعث سکوت مؤمنان ناراضی و جذب بیشتر حزب اللهی های راضی خواهد شد. تاجائیکه ما شاهد هستیم که تا همین اخیراً و تا اسفند سال 89 هیچ کدام از روحانی و غیرروحانی جناح راست به مخالفت با این پدیده برنمی خیزد و حتی خودشان در این پروژه های تبلیغی و تبیینی مشارکت فعال می کنند.


6- اگر کسی اهل خبره و نکته سنجی و "بصیرت!" بود از همان ابتدا هم می توانست تشخیص بدهد که آب زلالی که به منبع فیض مشایی ریخته می شود رگه های آشکاری از ناخالصی سکولاریسم دارد. ولی گفتم که هم رهبر و تئوریسین های بزرگ موعود گرا بودند؛ و هم دیگر اجزاء جناح راست الیگارشی از پول های فراوان نفتی که دولت امام زمان به پایشان می ریخت سرمست. بنابراین یا این رگه های ناخالصی را تشخیص نمی دادند و یا اگر تک و توکی مثل علی مطهری متوجه می شدند می گفتند انشاءالله گربه است، و سر در آخورهای خویش می کردند. تا اینکه کار به دولت دهم رسید و آن جنجال و شورش و جنبش بپا شد و اولویت رفت بسمت دفع فتنه و بقیۀ موارد بعنوان فرعیات به حاشیه رفتند.


7- اوضاع فتنه! که کمی سروسامان گرفت و جنبش سکولارهای سبز در 25 بهمن هم مؤثر نشان نداد و بسیاری دلایل ریز و درشت دیگر که قبلاً گفته ام و برملا شدن بسیار شیرین دُز ناخالصی آب زلال منبع؛ روحانیت حاکم یکباره متوجه شدند که دیگر به این آب توی منبع نمی شود گفت زلال تحجر با رگه های ناخالصی سنت های عرفی؛ بلکه باید آنرا منبع الهام یک سکولاریسم زلال بحساب آورد. اینجا بود که بالاخره اصولگرایان از خواب گران بیدارشدند و پروژۀ "کی بود کی بود من نبودم" را کلید زدند. لذاست که ما شاهدیم که در این دوسه ماه اخیر تکذیب پشت تکذیب است که صادر می شود و بانیان و مستند سازان و روایت کنندگان و حدیث خوانان و تولید کنندگان یکی از هزاران دست پخت خودشان برای تحمیق توده را که همان فیلم "ظهور نزدیک است" است را انکار و تکذیب می کنند. در حالیکه با صدای خودشان و با زبان خودشان و مستند به آیه و حدیث و سیره و سنت و... سیدخراسانی و شعیب ابن صالح و این موارد را گفته اند و ساخته اند می ایند و با وقاحتی باور نکردنی از یک ملحد هم می گویند ما نگفته ایم.


8- بگمانم اما این تیغ جدید بگلوی امام زمان براحتی قابل جمع شدن نخواهد بود. زیرا که در بخش دولتی و خارج از مناسبات قدرت الیگارشی این پروژۀ وجه "ایمان"ی قوی دارد برعکس تصور و تصویر روحانیان که امام زمان را دکانی برای مشروعیت طایفه سالاری خویش و ولایت فقیه مورد سوء استفاده قرارداده و می دهند. و اگر درنظر بگیریم که بسیاری ازپیاده نظام رسمی یا غیررسمی روحانیت در بین نه تنها توده های مردم؛ بلکه میان مأموران نظامی و اتنظامی و قضایی هم به امام زمان ایمان دینی و نه صوری دارند؛ در آن صورت مشخص می شود که روحانیت و آیت الله خامنه ای با چه دشواری عظیمی روبرو هستند در برخورد با این پدیده؛ که قرار بود قاتق نان خونین شان شود و حالا دارد قاتل جان شیرین شان می شود. یا...هو

۳ نظر:

تلخک گفت...

تبریک ! امروز هم مصلحی نبود. می گن اخراجش کرده. حرکت اول احمدی نژاد تو این صفحه شطرنج مهم تر از حکت اول آیت الله در دستگیری جادوگران بود.

رضا گفت...

سلام. به نظر شما تو این موقعیت که دو طرف (احمدی نژاد و خامنه ای) به سمت تقابل عریان پیش میرن چه کاری از نیروهای آزادیخواه و مخالف هر دو بر میاد؟

ناشناس گفت...

رضا گفت...
سلام. به نظر شما تو این موقعیت که دو طرف (احمدی نژاد و خامنه ای) به سمت تقابل عریان پیش میرن چه کاری از نیروهای آزادیخواه و مخالف هر دو بر میاد؟

***********
هیچی عزیزم
باید بزاریم مارها عقرب ها رو بخورند، وگرنه هر دخالتی موجب واکنش مارها و عقربها بر ضد خودمون میشه.
فعلن باید به راهپیمایی های سالگرد کودتا اندیشید، و سرگرم معرکه ایحمدی نژاد و خامنه ای نشد