۱۳۹۰ فروردین ۳۰, سه‌شنبه

آخرین تضرع های آیت الله خامنه ای اززبان ِ زبان بسته هایی مثل باهنر!



1- محمدرضا باهنرهمیشه آدم دست دومی بوده درمیان همۀ کوتوله های سی سالۀ جمهوری اسلامی. چه زمانی که ازروحانیت ومرگ برادرش سوءاستفاده می کرد در جوانی برای رزرو کوپه ای درقطارکرمان بقصد تخریب ایران! وچه بعد ازآن که بالاترازمعاونت مجالس بی خاصیت جایی درحد گنده گوزی هایش نصیبش نمی شد و نشد. 

2- ایشان بعدازاینکه فرمان آتش تهیه را صادرکرد آیت الله خامنه ای برعلیه اردوگاه احمدی نژاد، اخیراً وبا تأخیرزیاد فرصتی پیداکرد که درجواب خبرنگاری راجع به عدم تشکیل وزارت ورزش ازسوی دولت پالسی را بفرستد راجع به بنی صدریزه کردن احمدی نژاد وعدم کفایت سیاسی رییس جمهورازسوی مجلس. من البته حرف اورا واجدکمترین اهمیتی نمی دانستم تا دراین وانفسای کمبود وقت وجا پستی را هم راجع به گفتۀ ایشان بنویسم. اما چون درپست قبلی ازمنتفی بودن استیضاح رییس جمهور ویا حذف فیزیکی اوگفته بودم ودلایل را نیاورده بودم. لذا برآن شدم که هم بخاطر ای میل یکی ازخوانندگان که پرسیده چرا؟ وهم بخاطرکامنت خواننده ای که تحلیلش را 180 درجه با من متفاوت معرفی کرده ومهمترین مستمسکش قدرت آیت الله خامنه ای بوده است درقانون وفراقانون؛ این مطلب را بنویسم وبگویم چرا احمدی نژاد را نمی توان بنی صدری کرد.

اول- انبوه هواداران ترسناک: 

الف- خوانندۀ دیگری لینک داده بود مرا به محرمانه نیوز. ومن برای اولین بارسری زدم به این سایت هواداردکتر! نوشته مثل اغلب نوشته های حزب اللهی های ازاین دست نوشتۀ معتبرومستدلی نبود. اما نویسنده هرکاستی هم که درسوادش ونگارشش ومواضع واستدلالش داشت؛ یک چیزرا بعمد فراموش نکرده بود. یکی امام نامیدن خامنه ای ودیگری (ارواحنا فدا) درمقابل تکرار مکررنام امام خامنه ای. والبته همۀ دشمنان مدرنیتۀ مرا هم بفضاحت بباد ناسزا گرفته بود؛ با این پیام زیرین آشکار که خامنه ای را اما م می کنیم، وجانمان را هم فدایش می کنیم. اما امام خامنه ای (ارواحنا فدا)یی که دکتررا تأیید کرده ومی کند وباید بکند ونه غیرازرییس جمهور مقتدای مارا.

ب- ازمحرمانه نیوزتشویق شدم که بعدازماه ها سربزنم به وبلاگ آهستان دوست حزب اللهیم امیدحسینی. دیدم ای بابا! فقط اردوکشی خیابانی کم دارند این حزب اللهی های دوپاره بعد ازشروع جنگ درکرمانشاه پارسال وجنازۀ روبموت صادق اشک تلخ؛ -جزورده اول رهبران انصار بود یادمان نرود-. بهانه گویا مطلبی بوده که امید حسینی نوشته بنام "احمدی نژادی ها" وخودش را خارج ازدایره معرفی کرده. وبا چنان هجمه ای به بی بصیرتی وخیانت روبروشده ازسوی یاران دیروزکه حاضرشده شهادتین هم بگوید دروبلاگش جهت مرگ واقعی.

پ- این ها نمونه هایی است ازهواداران "شهری-حزب اللهی-دست به کیبورد احمدی نژاد. ومن که حتی درمقابل دشنام های ناموسی سبزها عقب ننشستم؛ اعتراف می کنم که اگریکی ازاین محرمانه نیوزی ها ومخالفان امید حسینی را درخیابان ببینم حاضرم عقب نشینی که سهل است به گُه خوری هم بیفتم بلانسبت خانم ها وآقایان. درطرف دیگراما یکبارهم گفته ام من فیلمی را دیدم ازتبلیغات دوسال پیش احمدی نژاد که مصاحبه می کردند با دونفرخانمی که کمپین هواداران احمدی نژاد درآمریکا را اداره می کردند. واین دوخانم با معیارهای فرهنگ امریکایی هم لخت قابل نامگذاری بودند. این هم ازطرفدارن آلا مد رییس جمهور.

دوم- سایر دلایل به اشاره:

الف- فضای جامعه با فضای سال 60 خورشیدی قابل مقایسه نیست.

ب- آیت الله خامنه ای کاریزمای امام خمینی را که ندارد هیچ. بعدازجریانات اخیر کمترین مشروعیتش را هم ازدست داده است درحدبدنامی.

پ- من قبول می کنم که امام خمینی ازانتخاب ریاست جمهوری بنی صدرراضی بود. ولی او هیچ گاه رأی خودش را علنی نمی کرد. با این تدبیر هم که روزمبادایی مثل عزل بنی صدر کسی نتواند سند بکند که توچطورعادل ومدبری که رییس جمهور مورد تأیید خودت را یکساله عزل می کنی. درحالیکه آیت الله خامنه ای بسیار فروترازآن رفته درماجرای رییس جمهورمحبوبش که بتواند با کلیشۀ انقلابی "میزان حال فعلی افراد است" ازاین باتلاق دربیاید.

ت- بلی اگرآن اتفاقات تبلیغات مستقیم آیت الله خامنه ای بنفع احمدی نژاد درکردستان نبود. وبدترازآن آن نمازجمعۀ بعد ازانتخابات وترجیح احمدی نژاد به همه وازجمله هاشمی نبود. وآن سرکوب وکشتاروحشیانه بدستورمستقیم رهبردربعد ازانتخابات نبود و... شاید یک مفری باقی می ماند اگر ازپیاده نظام منسجم وترسناک احمدی نژاد بیم نمی کرد. ولی حالا دیگر نه.

سوم- تصمیمات حیات وممات رژیم:

الف- احمدی نژادطوری بسته عمل کرده درموضوعات حساسی ازجمله اقتصاد و بویژه هدفمندی یارانه ها؛ که هیچکس دیگرنمی تواند ازپس پاسخ آن برآید درمقابل "چه ادامۀ منجربه تورمش. وچه قطع آن وعدم پرداخت نقدی به توده های محروم."

4- ومی توان این دوسیه را ادامه داد درگروگان هایی که احمدی نژاد ازگروگان گیران سی ساله وماهرملت ایران گرفته است. که هرکدام برای بهم ریختن حکومتی مستقرومحکم هم کفایت می کند. حکومت آخوند ها که اصلاً حکومت نیست وثباتی ندارد برای بازی های خطرناک! یا...هو
 ...............................
پی نویس. 5 ساعت بعد ازانتشاراین پست؛ ساعت 01:15 بعدازنیمه شب تهران.
خبرسایت دولت یار: اولین پیروزی بزرگ وقابل پیش بینی:
"رییس جمهوردقایقی پیش گفت که مصلحی دیگروزیراطلاعات نیست!"

۷ نظر:

sina گفت...

سایت «دولت‌یار» وابسته به تیم احمدی‌نژاد هشدار داد چنانچه حملات حامیان خامنه‌ای به دولت ادامه یابد و آن‌ها بخواهند دولت را سرنگون کنند، باید منتظر «زد و خورد‌های خونین و بی‌قاعده‌ای» در کشور بود.

این سایت روز سه‌شنبه (۳۰ فروردین) هشدار داده است: «اگر موج تخریب دولت به همین شکل ادامه یابد و اعتراضات به اصطلاح رسانه‌ای به اغتشاشات خیابانی تبدیل شود و لات‌ها و شعبان بی‌مخ‌ها به سمت پاستور حرکت کنند٬ طولی نخواهد کشید کشور به عرصه زد و خورد‌های خونین و بی‌قاعده تبدیل خواهد شد.»

«دولت‌یار» خطاب به حامیان خامنه‌ای و منتقدان احمدی‌نژاد نوشته که «این یک اخطار نیست. به شما نصیحت می‌کنیم خود را به ورطه نابودی گروه‌های معاند قبلی نیندازید. کاری نکنید دکتر مهر را از دهان بردارد که اگر چنین شود با مردم خشمگینی طرف خواهید بود که فتنه شما را در نیمی از روز جمع خواهند کرد.»

این سایت همچنین خطاب به محافظه‌کاران مخالف دولت احمدی‌نژاد نوشته است: «اگر مردم عمق فساد و جنایات برخی‌ها را بدانند مطمئن باشید کاخ‌های شما را یکی بعد از دیگری فرو خواهند ریخت.»

در بخش دیگری از یادداشت سایت «دولت‌یار» آمده که ریشه افزایش حملات به تیم احمدی‌نژاد در هفته‌های اخیر به خاطر خودداری دولت از دادن باج به گرو‌های خاصی از محافظه‌کاران است.

آن‌طور که این سایت نوشته است٬ این دسته از محافظه‌کاران «به این باور رسیده‌اند که اگر احمدی‌نژاد به هر شکل ادامه پیدا کند باید از هم اکنون چمدان‌ها را بسته و به فکر رفتن باشند.»

این سایت همچنین از صدا و سیما و برخی نمایندگان مجلس به عنوان نهاد‌ها و افرادی یاد کرده که «با دامن زدن به احساسات پاک بچه‌های حزب‌اللهی٬ آن‌ها را در مقابل دولت قرار می‌دهند.»

در بخش دیگری از یادداشت این سایت آمده که گروهی از محافظه‌کاران به این نتیجه رسیده‌اند که در سال‌ جاری «دولت با مشکلات عدیده اقتصادی مواجه شده و قطعا اعتراضات مردمی کشور را فراخواهد گرفت بر همین مبنا نوشتن توبه نامه‌ها» را آغاز کرده‌اند.

«دولت‌یار» همچنین نوشته که به نظر می‌رسد این جریان‌ها و افراد «تصمیم گرفته‌اند پتانسیل اعتراضی احتمالی را به بهانه مقابله با ماسونیزم و حجتیه‌ای‌ها بسیج کرده و با این حربه دولت را در صورت لزوم به سقوط بکشانند.»

این برای نخستین‌بار است که یک سایت متعلق به تیم احمدی‌نژاد حامیان خامنه‌ای و منتقدان دولت دهم را به طور تلویحی به زد و خورد‌های خونبار تهدید و از سقوط دولت ابراز نگرانی می‌کند.

Dalghak.Irani گفت...

سلام سینا
چه گزارش خوب وحرفه ای. شما قطعاً روزنامه نویس باسواد وحرفه ای ونازنینی هستی. وچقدربوجودت می بالم با این گزارش پروپیمان کلاسیک. درود برشما.
البته که احمدی نژاد مصمم درمقابل یک مشت آدمی که خودشان بهترازهمه می دانند ناحق وبی موقع آمدند وخوردند وسوختند ونابود کردند وباید بروند کم نمی آورد قطعاً. تازه من هم هستم. یک دلقک قلدر!
من پنج سال پیش که احمدی نژاد انتخاب شد این موقعیت را با زیاد ومکرر به خیلی ها گفتم. زنده باشی وخیلی کمک کرد این اطلاع رسانی شفاف تو بمن وخواننده ها که بهتر متوجه بشوند که من الکی ازروشنفکران گله نکردم که به کما رفته اند گویا. بازهم ممنون وخواهش می کنم زیادبیا وزیاد بمن کمک کن. که منت گام های کلیکت برمژه هایم را پذیرایم. یا...هو

Unknown گفت...

http://balatarin.com/permlink/2011/4/19/2466161
سلام دلقک عزیز، این را هم ببین اگه ندیدی !

Unknown گفت...

http://www.dolateyar.com/view-12334.html
یکی دیگه تازه از تنور در اومده !

Dalghak.Irani گفت...

تحولات مثبت دارد ازمن هم جلو می زند وچه بهترازاین. دلقک عذرخواهی می کند که سریعترازاین نمی تواند بنویسد وفعلاً عمل احمدی نژاد برفکروسرعت کیبورد دلقک ایرانی غلبه کرده است. قیافۀ حضرت ماه دیدنی بوده وقتی فرزندخلفش گفته پس اگرحضرت عالی خودتان می خواهید دولت را هم اداره کنید اجازه بفرمائید- واگرهم اجازه نفرمائید مطلبی نیست- من به امت حزب الله بگویم وبروم دنبال آهنگری پدرم درنارمک! یا...هو

پویا گفت...

بند ب به تنهایی بار دیگر بند هارا بدوش میکشد.دیگر بند هاکمکی به ادعای شما نمیکند. ازطرفداران وحشتناک احمدی نژاد بنی صدر کم نداشت, مجاهدین مسلح ماهر به چنگ و گریز را فراموش کرده اید؟ البته شاید بشود گفت حتی طرفداران کم سواد و لمپن احمدی از چریکهای تربیت شده و جان بر کف مجاهدین بیشتر سرشان میشود و میدانند چه میخواهند.با اینهمه آنان به چیزی ایمان داشتند و اینان بیشتر به روزی شان و بیشتر بودنش نگاه میکنند از هر سو که برسد حتی از جانب موسوی هم خواهند پذیرفت و در جرگه سبزها سینه خواهند زد.

ناشناس گفت...

خلایق مستیدو منگ!!