۱۳۸۹ اسفند ۲۱, شنبه

هوادار قذافی هستم؛ همانطورکه طرفداراحمدی نژاد نیز: من انسانم وشادی حق من است!



1- وقتی ناآرامی های لیبی شروع شد با هیجان زاید الوصف تیترزدم "قذافی بروبه جهنم" وبه استقبال یک آرزوی 42 ساله رفتم. زیرا که من ازروزاولی که ستوان قذافی 27 ساله درلیبی کودتای انقلابی کرد وبرمقدرات این مستعمرۀ سابق ایتالیا مسلط شد؛ ازمعمر قذافی نفرت داشتم تا همین تیترمقالۀ پیش گفته دروبلاگم. در ابتدای امر نسبت به تفاوت ها وجسارت های این ستوان جوان بشدت جسور حسودی می کردم. مردی به این جوانی وبه این جسارت وبه این قدرت سازماندهی در هیچ کدام از ظرفیت های شخص خودم کمترین موجودیتی نداشت وازجوانی خودم شرمنده می بودم. کمی که جلوترآمدیم ومعمرجوان شد متحد ویارغارعبدالناصر در مصرو حافظ اسد درسوریه که هرسه مخالف شاه ایران بودند وبتبعیت ازتوصیف آخرین پادشاه ایران اورا دیوانه پنداشتم. تا کمی بازجلو آمدیم واو کتاب آسمانی سبزش را منتشر کرد و رسماً شد پیامبر. ومن که ازهرچه پیامبراست می ترسم. آنگاه اویک قدم دیگر جلو گذاشت وضمن هدایت وپرورش تروریست برای تخریب ومرگ دردنیای لیبرال، فاشیسمی مثال زدنی هم درداخل لیبی بوجود آورد. ومن ازسه ترسناک ترین آدم های دنیا یعنی دیوانه وپیامبروفاشیست دریک اندام بنام معمرقذافی متنفرشدم حسابی. و آخرین صحنه ای که ازاو درتصوردارم تسلیم یک گاونراخته وپیردرمقابل ماتادور سیاست وقدرت غرب ورفتن توی طویلۀ شترهایش درخیمه.

2- وقتی که زنجیرۀ اعتراضات رکود اقتصادی جهان ازاروپا وامریکا بسواحل تونس بن علی وبلافاصله به کناره های نیل مبارک رسید وحشت زده وسراسیمه بودم از معادله ای که بدون دخالت حاکمان ایران ولی با نتیجۀ به کام آنان شروع شده بود و سر ایستایی هم نداشت. نا ارامی به لیبی ثروتمند نفتی که رسید؛ نفس عمیقی کشیدم که خوب شد. سقوط معمرقذافی پیامبرفاشیست دیوانه که بیشترین قرابت فکری و عملی را دارد با حاکمان مسلط به ایران امروز می تواند ترمزی باشد برای جوانان عرب سایر کشورهای منطقه تا تأمل کنند دراینکه: "بکجا چنین شتابان!" وموج بازگشت به گذشته متوقف شود.


3- اما خوش بینی ام محقق نشد. معمرقذافی ازجنس بن علی ومبارک وشاه نبود که حساب کتاب وخون وجان برایش مطرح باشد وهزینه فایدۀ "حفظ قدرت سیاسی به چه قیمت!" او"رهبرانقلاب" بود وکماکان درحال نجات لیبی بعداز42 سال سپری شده از انقلاب! -ماکه هنوزدرسال سی وسوم هستیم-. طرفه اینکه خودش هم حرف خوشگلی زده دراین مورد. اوگفته است: "من که درلیبی پست حکومتی خاصی ندارم تا مثل سایرین ازآن کناربروم." واین یعنی لیبی مساوی است با معمرقذافی همانطور که ایران مساوی است با ولی فقیه.


4- امروزکه به صحنۀ جنگ های درداخل لیبی نگاه می کردم. شیطان گولم زد که حرف خطرناکی بزنم بشما وبگویم زنده باد معمرقذافی. من هواداراین دیوانۀ فاشیست و پیامبرهستم. والبته حاضرم تمام نفرت حاصل ازاین بازگشت به معمرقذافی ام از سوی شما را تحمل کنم. ولی باید حرفم را بزنم که چونان حنّاق راه تنفسم را سد کرده از زمان هوای پاکترتهران درسال57. ظاهرقضیه این است که قذافی فاشیست مردمان کشورش را بمباران می کند برای ماندن درقدرت.حاضراست خودش را وطرفدارانش را بکشتن بدهد برسراین جنگ خانمان سوز. اما-واین اما خیلی مهم است- معمرقذافی با مخالفانش جنگ می کند ودرهمان حال به سربازانش اجازه می دهد درپشت سنگر هایشان گاهی برقصند وراجع به زندگی حرف بزنند. درحالیکه درجبهۀ مقابل گویا حرف ازجهاد است وبهشت وجنگ نه برای زیست بهتر که برای مردن زودتر. بنیاد گراها پیروزی نمی خواهند که خودشان زندگی کنند یا بمیرند. آن ها پیروزی می خواهند که زندگی مرا تباه کنند. چون معتقدند که مردن عین زندگی سعادتمنداست. واین است آن خطری که بمن می گوید حواسم جمع باشد. تو می گویی این قصاص قبل از جنایت است ومن می گویم وقتی جنایت اتفاق افتاد من که دیگر زنده نیستم تا گفته ام را مستند کنم.مثل ایران!


5- قلب های رقیقتان را به درد نیاورید لطفاً. درست است که نمایندگان مخالفان در لیبی، امروز درپای پلکان کاخ الیزه با کت شلوارغربی وکراوات با سارکوزی دست دادند به نشانۀ تشکرازبرسمیت شناخته شدنشان بعنوان نمایندگان مردم لیبی. ولی آیا مرحوم مهندس بازرگان کت شلواروکراوات نمی پوشید؟ آیا اگر معمرقذافی راست گفته باشد که لیبی درحال انتقال به عصر ملاعمروبن لادن است وشواهدی هم دارد وما نگاه می کنیم. آیا باید بهر آدمی فقط به این دلیل که آدم ها درغرب قرن بیست ویکم میلادی به حقوقی رسیده اند که بسختی حق انتخاب فردی پیداکرده اند؛ باید به انسان قرون وسطی وعقب ترازآن هم "حقوق بشرهرغلطی می خواهد بکند داد!"


6- من که خوشبختانه ازابتدا گفته ام یک دموکراسی خواه نیستم. ولی توکه درهر کلامت له له می زنی برای دموکراسی که بیشتربازی قدرت است ورسانه آن هم درغرب پیشرفته؛ نسبتت را با جنگ داخلی لیبی مشخص کن. بودن درحکومت فاشیستی  پیامبردیوانه ولی به روز وتاحدی مدرن بنام معمرقذافی پیر. یا پرتاب شدن به دنیای پرهرج ومرج یک پیامبرعاقل در1400 سال پیش!

والبته کشتارانسان ها ازنظراخلاقی مذموم است ولی هیچگاه آیا کشتاردیگری نبوده ونیست. وآیا شرق نکشد که خودش برنگردد به دیروزی که بسختی راه آمده تا اینجا؛ غرب نخواهد کشت که چرا دردیروز مانده ای وچند فرهنگی عقب مانده صادرمی کنی به دنیای پیشرفتۀ من؟ متأسفم برای لیبی! کاش هیچ پیامبری درهیچ زمانی بدنیا نیامده بود. ولی حالا که گریزی ازداشتن پیامبران نیست. من احمدی نژاد نبی و موسیقی سنتی اش را انتخاب می کنم دربرابر خامنه ای با صدای مشکوک حلالش گوز. یا...هو

۴ نظر:

ناشناس گفت...

جناب دلقک عزیز پریشانگوئی شما با دیوانگی سایر دیکتاتورها قرابتی پسیکولوژیک دارد و به قول خودتان شما فقط جربزه و توانائی ویا شانس آنها را نداشته اید.

Dalghak.Irani گفت...

ناشناس عزیز سلام
شما خودتان چی؟ آیا تاحالا قدرتی داشتی وجربزه ای وامکانی ودست ازپا خطا نکرده ای یا شما هم مثل من ازبی چادری درخانه مانده ای. انسان ها هم مثل سایرانواع دیگرمشترکات زیادی دارند گویا. ولی چون زبان گفتاری دارند هرکدام اسمی که به کارناموجه خودشان می دهند خودشان را درپشت آن پنهان می کنند. حالا که من آمدم وچون دلقکم وحیا ندارم مقابل شما لخت شدم که ببینید من چه موجود حسودی بودم که به قذافی جوان رشک می بردم. درست است که چماق کنی وبکوبی به ملاجم که من چون مثل آنها هستم ازآنها دفاع می کنم. حرف من این بود که بین اژدها ومارغاشیه گیرافتاده ایم تومی گویی چکارکنیم. ایران که هنوزمهاحرت نکرده بغرب وهمانجا مانده ودلخوشی می خواهد برای ادامه دادن. این بود کمنداندازی به خیمۀ خون آلود قذافی. یا...هو

ناشناس گفت...

این ترس برای همه این کشورها هست متاسفانه . هر روز از خودم می پرسم آیا اینها از سرنوشت مردم ایران درس عبرت می گیرند یا نه؟ ولی بعید میدانم.. قدرت این ایدئولوژی نا میمون نمیدانم از کجا نشات می گیرد که عقل را می زداید.. شاید در شعارهای پوچ آن است .. ولی ای کاش از سرنوشت مردم ایران درس بگیرند
(در گوشت می گویم که اگر محمد و همه پیامبران تک خدایی متولد نمیشدند دنیا آرامتر بود.. نبود؟)

Dalghak.Irani گفت...

منتقل شده ازبالاترین:

binamحدود ۱ ساعت قبل گفت:
من که غریبم وکسی بمن مثبت نمی دهد. لااقل شما که منفی دادید یک کامنتی هم می دادید که نقدتان چیست که این نسیه را خرج من می کنید. ضمن اینکه قوانین بالاترین را هم نقض کرده اید. یادتان باشد ای کاربرهای ازخودراضی!

cnn.live حدود ۱ ساعت قبل گفت:
صبح به خیر عزیزم، الان 6:50 صبح به وقت ایرانست و من بنا به دلایلی از دیشب تا الان بیدارم!
مغلطه ای که در باب قذافی کردی تا حدود یکی دو درصد قابل فهم بود، اما در مورد خامنه ای و احمدی نژاد نه! یعنی این دو نامبرده ی آخری نماینده ی مدرنیسم در برابر اسلامیسم هستند؟!!! جل الخالق!
+ - رأی ۱ گزارش peyman حدود ۱ ساعت قبل گفت:
ما توی فضای مجازی قانون رو نقض کردیم اما کسایی که تو ازشون طرفداری میکنی‌ توی دنیای حقیقی‌ و داخل کشور و خارج از کشور قانون رو نقض می‌کنن.

binam حدود ۱ ساعت قبل گفت:
ولی پیمان عزیز شما که آن موقع نبودی من ازآن دوکاربرسؤال کردم. اگرمی دانستم شما پاسخ می دهید یا سؤال نمی کردم یا هم یک جوری سؤال می کردم که به ضریب هوشی بالاترشما بخورد. این مطلب می خواهد موضوع ازترس اژدها به مارغاشیه پناه بردن را توضیح بدهد. من کلی زحمت می کشم تا مقاله می نویسم. شماها هم زحمت بکشید کمی دقت کنید ومطلب را بفهمید. لطفاً.

peyman کمتر از ۱ دقیقه قبل گفت:

من احمدی نژاد نبی و موسیقی سنتی اش را انتخاب می کنم دربرابر خامنه ای با صدای مشکوک حلالش


ولی‌ ما همچنان به پدر و فرزند میگوییم "دروغگو رای من کو؟" و " مرگ بر دیکتاتور"

binam کمتر از ۱ دقیقه قبل گفت:
خوب من یک کم ازشما عقب ترم. من می گویم اگرخدای ناکرده دست نداد تا عید این هردو پدروپسررا سرنگون وگوربگورکنیم ومقدرات هموطنان مان درداخل کشور دردست بی کفایت آنان ماند. ازبین این دوجانورطرف کدام را بگیرند که کمی دلخوشی قاطی زندگی شان بشود. آخر آنها که مثل ما آوارۀ غرب نیستند که حداقل اگراصل العیش را نداریم وصف العیش را داریم. ولی اگرشما جوان محترم اینطور مطمئنی که ما تا نوروز نود یا حتی کمی زودتر یعنی چهارشنبه سوری نزدیک کاررژیم واین پدروپسررا یکسره می کنیم من همۀ گفته هایم را پس می گیرم وبجای بوته های خاردرچهارشنبه سوری می سوزانم. فقط بمن بگو آری یانه! یا...هو

peyman کمتر از ۱ دقیقه قبل گفت:
عزیز من پیشگو نیستم که راجع به زمان سقوط نظام صحبت کنم. اما خواهش می‌کنم به این توجه کن که خواستهٔ جنبش بر ضدّ احمدی‌نژاد و خامنه‌ای هست. دلیل نمی‌شه که احمدی‌نژاد که الان داره از آب گل آلود ماهی‌ بگیره مورد قبول مردم باشه! ضمنا خواست دموکراسی مهمترین هدف جنبش هست. اگر هم این جنبش می‌خواست با دل‌ خوش کردن به احمدی نژاد دلخوش باشه هرگز شکل نمیگرفت

binam کمتر از ۱ دقیقه قبل گفت:
خوب حالا کمی خیالم راحت شد پس ما داریم مبارزه می کنیم که رژیم را سرنگون کنیم کی اش هم معلوم نیست وهموطنان نازنین مان هم بشینند سرجالیز وعوض یاردبسانی من آوازکربخوانند: "بزک نمیربهارمیاد/کمبزه با خیار میا/ با خیارمیاد/ با خیارمیاد. " -چون سرجالیزند ترجیحاً "با خیارمیاد" را سه بار همخوانی کنند.