۱۳۸۹ آذر ۲۴, چهارشنبه

درسپیدی زمان/ امضاء می کنم با جان: نوری زاد!

Aurora Triumph ans



1- با اضافه کردن امضای آسان خودمان به انبوه امضاهای هموطنان مان درحمایت از "محمد نوریزاد" آزاده دربند وعزیزمان. به امضای خود ارزش. به دشمن خود اخطار وبه دوست خود افتخار بدهیم.


2- هرچه تعدادمان بیشتر باشد تأثیرمان بیشتر وحرکت مان ماندگارترخواهدشد. هیچ کس حق ندارد اینقدر بی مسئولیت باشد که ازکاری به این کوچکی با نتایج بسیار بزرگ طفره برود.


3- فقط یک کلیک(اینجا) ویک اسم ویک آدرس پست الکترونیک وثبت امضاء وتمام بدون نیازی به شناسایی شخصیت حقیقی وحقوقی شما.


4- خانوادۀ محمدنوریزاد درخواست یاری مارا دارند وآیا ما چه می کنیم! التماس می کنم. اگراین امضاها درمدت محدود به تعداد نامحدودبرسد پیام بسیار پررنگ و ترسناکی می تواند باشد برای خفاشان حاکم تا نوررا ببینند. 


5- این یک نوشتۀ تبلیغ برای جمع آوری امضاء برای نوری زاد دردانه است ومن افتخارمی کنم که کفش جفت کن محمد نوریزاد باشم. خواهش می کنم به دیگران هم اطلاع بدهید تا شرکت کنند. یا...هو

۳ نظر:

Tea گفت...

امیدوارم نوریزاد همیشه سالم سلامت باشه و هرچه زودتر خانوادش در آغوشش بگیرن. کابوسی که نوریزاد تو دل سیاه آقا و آقایون ریخته خواب و از چشم همشون گرفته.

Tea

ناشناس گفت...

الان خواندم که نوری زاد عزیز به خونریزی معده دچار شده است.اشک امانم نمی دهد.
خدایا کجایی؟

ناشناس گفت...

سلام به خاطر گل روی دلقک که مهربان ترین وبلاگ نویس دینداری است که میشناسم رفتم و درخواست آزادی نوری زاد را امضا کردم و توی دل آرزو کردم که همه زندانیان شانس نوری زاد را برای مورد توجه قرار گرفتن و خبر اول همه سایتها شدن داشته باشندبخصوص آنانکه در حکومت نبوده
اند و دوست و آشنای مهمی ندارند.درناک است که مرد نسبتامسن مهمی دست از جان بشوید و دردناک تر است که جوانی به خاطر گمنامی سالها در زندان بگذراند تا پیر شود.حتی اینجا هم تبیعض وحشتناکی حکمفرماست. نیست؟ یا من هالو هستم و اینگونه میبینم.
هالو و حباب با هم.