۱۳۸۹ آذر ۹, سه‌شنبه

آیت الله خامنه ای وتروراستادان!


The Blind Leading the Blind


1- خیلی ناراحت شدم ازتروردکتر شهریاری. این جوان اندیشمند ونابغه هنگام پیروزی انقلاب ایران یک بچه بود ونه حتی مثل دکترعباسی یک جوان 20 ساله حداقل. وداشتم به فرزندانش وهمسرجوانش فکرمی کردم که همۀ فاجعه را بتنهایی باید بدوش بکشند درپایان مراسم ختم های استفادۀ سیاسی. البته اگر شهریاری -دکتر واقعی- این شانس را داشت که مثل مرحوم کردان -دکترتقلبی- توی تیم احمدی نژاد بود، می توانستیم امیدوارباشیم که حداقل سروکار زن وبچه اش با دیکتاتور لوطی که اگر چه خیلی لجباز ولی بسیار وفادار وپشتیبان برای خادمان بخودش است خواهد بود درغیاب ارزش نقدشوهروپدر. ولی آیت الله خامنه ای چون خودش از طایفۀ طفیلی های بالفعل همارۀ تاریخ (روحانیان ادیان) است؛ کمترین قاعدۀ ارباب بودن را نمی داند ونوکرانش را هم جز تا اقامۀ نمازمیت همراهی نمی کند. 


2- قطعی است که ترورهارا "موساد" انجام داده است واین دوتروربعدازترور دکتر علی محمدی درسال گذشته یک موفقیت دست برترپررنگ برای سازمان جاسوسی واطلاعاتی اسراییل وشکست مفتضح گروه سازمان های اطلاعاتی جمهوری اسلامی است. وریشۀ اصلی این عقب افتادگی اطلاعاتی وامنیتی جمهوری اسلامی را باید در آن جمله ای جستجو کرد که محمود احمدی نژاد هنگام برکناری محسنی اژه ای از وزارت اطلاعات دلیل اصلی برکناری این روحانی تندروعنوان کرد. والا آموزش های بنیادی وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی  بدلیل استفاده از متدهای آموزش وعناصر علمی باقیمانده ازساواک رژیم پهلوی که خود ساواک نیز آن متون را دراشتراک وهمکاری با موساد تهیه وتدوین کرده بود بسیار کارآمد بود واست دربحث مسایل ضدجاسوسی وجاسوسی.

3- رییس جمهور احمدی نژاد دلیل اصلی برکناری محسنی اژه ای را کم کاری وعدم پیش بینی واشراف کافی بوقوع جنبش سبزرا عنوان کرده بود. وترجمۀ دقیق حرف دکتر این بود که: "اطلاعات سپاه پاسداران که جزو ستاد تخصصی آیت الله خامنه ای است هرروز وهرساعت چندین گزارش تحلیلی واطلاعاتی منتشرمی کند از فتنه! و ازروزنامۀ کیهان ومدیرمسئول آن جهت جا انداختن اسنادی این تحلیل ها اولاً ونوشتن پیشا دادگاه ادعانامه های دادگاه های دسته جمعی ونمایشی ثانیاً استفاده می کند ودور اطلاعاتی کشور را کاملاً ازدولت وازرییس جمهور گرفته است؛  وزارت اطلاعات آقای محسنی اژه ای که قاعدتاً باید پیشرو ومحور اصلی این گزارشات واین اطلاعات باشد، رودست خورده وحرفی وکشفی برای جلوانداختن اطلاعات رییس جمهور از رهبررا نداشته است. - می خواهم درضمن همین جا شمارا متوجه این نکته بکنم که ازکی وکجا احمدی نژاد تصمیم به بایکوت کیهان و شریعتمداری گرفت که آثار تلویحی آن بلافاصله وعواقب تصریحی آن درهمین اواخر بروزکرد وشما اولین داننده ها بودید ازقلم من-

4- بنابراین وقتی حیدرمصلحی با کمترین اشراف اطلاعاتی وعلمی وفقهی- دربین همۀ وزرای همپالکی خودش درجمهوری اسلامی- وزیرشد دستور العمل لازم را گرفته بود. "تلاش اصلی برای اشراف کامل به حوزۀ ضدانقلاب (ضددولت) داخلی و جلوافتادن اطلاعاتی از اطلاعات سپاه بهر ترفند ممکن." ومصلحی طبق دستور العمل رییس جمهورعملکرد قابل قبولی داشته است واگر با خوش بینی دستگیری عبدالمالک ریگی را هم نه یک تصادف صرف که حاصل تلاش وزارت اطلاعات بدانیم، می توانیم به مصلحی نمرۀ درخشان هم بدهیم. اما نتیجۀ بدیهی تمرکز بر رقابت با سپاه در حوزۀ اطلاعات از داخل بطور طبیعی هم سرویس ها ومعاونت های جاسوسی و ضد جاسوسی وزارت اطلاعات را بعقب می راند تا چه رسد به اینکه بسیاری از نیروهای کارآمد بخش های جاسوسی یا تعدیل شدند ویا به بخش های مرتبط با سیاست داخلی منتقل شدند. واصولاً این رسم است که کارمندان همۀ حوزه های یک سازمان اداری خیلی زود متوجه گرایش رییس جدید خود می شوند- مثل بچه های دوساله که متوجه منظورپدرمادرمی شوند- وبلافاصله هم تلاش های اصلی خودشان را به حوزۀ مورد عنایت رییس جدید معطوف می کنند، تا ازپاداش هایی که دراین بخش متمرکز خواهد شد استفاده کنند..

5- اینکه بعدازسه روز از واقعۀ ترور از همۀ غیرمسئولان واکنش دیده ایم جز مسئولان؛ ودررأس همه وزیر اطلاعات؛ بدین دلیل است که آن پشت دعوا دارند که زنگولۀ به این پرسروصدایی را بگردن کدام گربه بیندازند. وطرفه اینکه آیت الله خامنه ای درضعیف ترین موقعیت تمام دوران رهبریش عاجزمانده ازصدوریک بیانیۀ تبریک وتسلیت کلیشه ای مرسوم حتی. چون ضربه چنان هولناک و ناگهانی وسنگین بوده است وبهم ریختگی شرح وظایف گروه سازمان های اطلاعاتی جمهوری اسلامی چنان گره سردرگمی خورده است که کمترین تحرک اشتباهی ممکن است به انفجاری دردرون تبدیل شود.


6- ومن جز تسلیت بخانوادۀ دکتر مجیدشهریاری هیچ نتوانم گفت. خدایش بیامرزد. یا...هو

۷ نظر:

ناشناس گفت...

من هم فکر میکنم کار اسراییل بوده و در اینگونه جنایت ها هم سابقه درخشان دارد گروهی میگویند که کندی ها را هم آنها ترور کرده اند.این دولت آنچنان درمانده است که برای جاسوسان مثل آب خوردن است نفوذ در دستگاه اطلاعاتی اش .اگر من هم اهلش بودم با همه هالویی میتوانستم نفوذ کنم و بجای کشتن دانشمندان یک ویکی لیکس ایرانی راه میانداختم.خیلی هم متاسف و نگرانم برای جان دانشمندانمان و امیدوارم این آخرین ترور باشد و این دولت دیوانه تکانی بخورد.
هالو

ابراهيم سالك گفت...

دلقك بزرگوار، دكتر عليمحمدي كه پارسال ترور شد دانشمند هسته اي نبود! تخصص ايشان چيزي بود بين رياضيات و فيزيك! در همه دانش گاههاي دنيا هنوز بر سر اين كه آدم هايي كه در اين رشته متخصص اند را در دپارتمان فيزيك جاي دهند يا دپارتمان رياضي بحث است. ايشان در تمام طول عمر تحقيقاتي شان حتي يك بار هم وارد يك لابراتوار فيزيك نشد!
اين كه ايشان چند سال قبل چند پروژه در سازمان انرژي اتمي داشته اند هيچ ربطي به فيزيك هسته اي ندارد، در همان سال ها و در همان سازمان انرژي اتمي دهها دانشمند رياضيات محض هم پروژه داشتند؛ جريان خيلي ساده از اين قرار بود كه: اينجا پول هست، هر كس مي خواهد بيايد كارش خودش را اينجا به اسم ما و به اسم پروژه براي ما انجام دهد و پولش را بگيرد.

پارسال در بين اعضاي هيات علمي اين حرف باب شده بود كه: «دارند مي گويند صداتون در نياد بچسبيد به كار خودتون! سرو گوشتون زيادي بجنبه مي كشيمتون و بعد مي گيم دانشمند هسته اي بود.»

Dalghak.Irani گفت...

kنه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه! وحشتناک است کمترین گزکی دست این حاکمان متخصص فریب ونیرنگ دادن.
آقای سالک عزیز
ماحق نداریم یک سرسوزن اطلاعات مشکوک، شایعه وحتی کمترعقلانی را اینجا بیاوریم وبه رژیم نسبت بدهیم زیرا که حاکمان نالایق برایران عزیزمان درهرکاری ناشی وبی عرضه باشند دراین یک کار استاد ازل وابد هستند: "استناد تبلیغی به یک نکتۀ عیرمستند ازما واین همانی کردن هر آنچه هم درست ودقیق ومستند می گوییم ومعرفی کردت مخالفان دربی اعتباری دلقکان- یکی از دلایل کنیۀ دلقک من هم جلوگرفتن از دلقک نامیده شدن توسط تلویزیون ایران بوده است-" من نسبت به نوع تحصیلات وتخصص زنده یاد دکتر علی محمدی نه اشاره ای کرده ام ونه اصراری دارم که فیزیک بود یا نبود. من ازشیوۀ ترورهای مشابه ودقیق وسوپرپیشرفتۀ این عزیزان وحوزه های کاری شان "اسراییل" را عامل ترور معرفی کرده ام -وانتقادم هم بدشمن نیست. می شود به دشمن فحش داد وشمشیر کشید ولی انتقاد که معنی ندارد بدشمن-
لذا بازهم بدون ورود بنوع تخصص علمی وحتی نوع کاری که انجام می داده اند می خواهم اصرار مؤکد بکنم که اکتشافات شما در بخش آخر کامنت تان جایی که فرموده اید:
"پارسال در بين اعضاي هيات علمي اين حرف باب شده بود كه: «دارند مي گويند صداتون در نياد بچسبيد به كار خودتون! سرو گوشتون زيادي بجنبه مي كشيمتون و بعد مي گيم دانشمند هسته اي بود.»
یک شایعۀ صرف ویک بیماری ذهنی است وحاکمان به ایران اینقدر سخیف ودرمانده نیستند که ازچنین ترفند های احمقانه ای بخواهند آن هم استادان- یک باردیگر بخوان استادان. نشد یک بار دیگر تکرارکن استادان- دانشگاه را تطمیع یا تهدید کنند. استادان یا گزینش شده اند وهمراهند ویا انسان وامنیت دوست وغیر مبارزند وهمراهند یا تک وتوکی اگر ساز مخالف بزنند یا تسویه می شوند ویا تصفیه! لذا رژیم اگربه این خنده داری بود که شما می گویی که می شد تا فردا صبح ساقطش کرد. مطلفاً حرف شما درمحفل استادان دانشگاه صحت ندارد وحتی بعنوان شایعه نیز من از هیچ استاد درجه اول تا درجه آخر نمی پذیرم چرا که پذیرفتنی نیست.
اگر واقعاً می خواهیم با این سفیران مرگ حاکم برکشور مان مبارزه کنیم اولین وآخرین شرط موفقیتش این است که ازنسبت دادن کوچکترین مورد ناموثق، شایعه، غیرمستند وحتی خیلی از اخبار واطلاعات سند مشکوک ودوراز عقل به آنان خودداری کنیم. چون همانطورکه گفتم یک مورد دروغ وشایعه پیدا می کنند و99 مورد حرف منطقی وراست مخالفات را هم همراهش می کنند ودررادیوتلویزیون انحصاری مردم را به حماقت ما می خندانند. یا...هو

کیمیا گفت...

سلام
کامنت شما خیلی مهم بود آقای ایرانی.چیزی که خیلی از ما بهش توجهی نداریم.منم گاهی پیش اومده که بگم :«آره منم شنیده ام که....البته شنیدم ...».همیشه ام موضوعاتی بوده که خیلی غیرمنطقی نبوده ان.اما الآن که کامنت شما رو خوندم فکر کردم اصلا"بیان چیری که در موردش به قطعیت نرسیدیم ....درواقع باید با حساسیت و دقت...
مرسی

Dalghak.Irani گفت...

کیمیا سلام خیلی ممنون.
من قبل از تشکر از "هالو"-همیشه یادم می رود ببینمش!- درتأیید فرمایش شما که درحقیقت تأکید مجدد برفرمایش خودم است این را هم بگویم که من دست نوشته های روزانه ای دارم که پارسال دراوج جنبش سبز وقتی مخملباف آن سیاهۀ مسخرۀ دارایی های آیت الله خامنه ای را نوشت ویا بعدش درگرته برداری از زمان شاه وانقلاب 57 لیستی از حساب های ارزی بانکی غلامحسین الهام به بالا وپایین منتشر شد ویا آن تعبیرات ناباورتحلیلی وتفسیری اززبان محسن وعلیرضا درتلویزیون صدای آمریکا منتشرمی شد جای جای نوشته ام که : "قطعاً این جنبش با این دروغ ها شکست خواهد خورد"
مشکلی که وجود دارد این است که همه این رژیم را وآدم هایش را بارژیم شاه وآدم هایش این همانی می کنند ولذا نتیجه می گیرند که پس باید یک لیست از حساب بانکی درخارج جعل کرد ویک لیست ازدارایی های شاه که حالا خامنه ای است وگذاشت سرسنگ (جمهوری اسلامی) تا آب (ساقط) شود. درحالیکه کوچکترین شباهتی بین رژیم شاه با رژیم آیت الله نه درکلیات ونه درجزئیات ونه درساختارها ونه درآدم ها وجودندارد. ومبارزه با این دو صد درصد با یکدیگر تفاوت زمین تا آسمان دارد. کما اینکه تواینجا با امرقدسی وآسمانی (دین) طرفی، درحالی که من آنجا با امرعرفی وزمینی (حکومت) طرف بودم. والبته تا مشی مبارزه با این امرقدسی تحریف شده بنفع امرعرفی قدرت زمینی را یاد نگیریم خیلی بعیداست بتوانیم به موفقیتی برسیم. یا...هو

ابراهيم سالك گفت...

فقط خواستم به شما و کیمیا بگویم، تک تک جملات و کلماتی‌ که نوشتم دقیق و درست بود.

آن تصویر که در بالا ارایه شد آن چیزی بود که برداشت دوستان نزدیک دکتر علیمحمدی، شاگردان، و بسیاری از فیزیک دانان بر جسته ی کشور بود- و نه اساتید دست چندم-.

این دیگر به عهده ی حسین آقای شریعت مداری و آقای خامنه‌ای است که بر چنین امر واقعی‌ بخندد و یا بگرید!

و البته بر عهده ی شما و کیمیا است که جریان را صرفا توهمات یک سری استاد خل و چل فیزیک ایران که اصلا نمی دانند با چه حکومت دد منشی طرف هستند حساب کنید و یا... !

کیمیا گفت...

نه نه آقای سالک!من منظورم حرفای شما و رد و قبول اونا نبود وحتی از اینکه آقای ایرانی ام این قضیه رو با قطعیت کار موساد دونسته بود تعجب کردم ولی از بس در این موردا نادون بودم وارد نشدم.بحث من اصل این قضیه بودوبیشتر تلنگری که به خودم زده شده بود با تذکر آقای ایرانی.اینکه در مورد هر جور خبری که می دیم با وسواس و دقت باشیم نه به این دلیل که از خندیدن دیگران بترسیم بلکه برای اطمینان از راستی خودمون.برای قوی شدن ایمانمون نسبت به خودمون.
مرسی