۱۳۸۹ تیر ۲۹, سه‌شنبه

یه قلپ سیاست!


این "یه قلپ سیاست" را کامنت نوشته بودم برای مهندس معینی نازنین با عنوان "طرح صیانت ازغرورمردم". ولی ترسیدم برایش دردسر حداقل فیلتریازدهم را داشته باشد.، آوردم گذاشتم این جا ومربوط است به مصوبۀ چهاربندی مجلس واجباردولت برای صیانت از دست آوردهای هسته ای.
شما هم بااین پست دسرتان هم کامل می شود. هم ادبیات(یک سرقت ادبی)، هم حماریات!(تفریح درتعلیق) وهم سیاسیات(یه قلپ سیاست)- همه را در ایران امروزمی شود گویند: "فکاهیات"- را تناول می فرمایید:

مهندس ازاین طرحی که تصویب کرده اند فقط بوی تعفن روکم کنی نمی آید من گمان دارم که چون حس می کنند احمدی نژاد بسمت آشتی با غرب گرابسته درنهان؛ وباتوجه به انبوه طرفدارانش درمیان پیاده نظام اصولگرایان، آیت الله خامنه ای هم نمی تواند با اومخالفت کند- البته اگربخواهد-لذا می خواهند با الزام مثلاً قانونی دست احمدی نژادرا ببندند در مذاکرات بزودی.
والا چرا تاکنون هیچ وقت به چنین تمهیداتی نرسیده بودند واتفاقاً همه شان هم متفق بودند که بخاطر سیاست خارجی رییس جمهوراست که سیاست داخلی اورا تحمل می کنند. لذا من گمان می کنم با آن قوتی که درپاچۀ نظامیان هم فوت کرده اند -دراعزام کشتی به غزه تبلیغات وعملکردشان را دیدیم - می خواهند دربدترین شرایط ممکن وبا دعوت غیرمستقیم ازغرب برای بمباران زیربناهای ایران از بی توجهی ها وبه بازی گرفته نشدن خود ازسوی احمدی نژاد انتقام بگیرند.

البته نکتۀ مثبت قضیه این است که چون احمدی نژاد خودرأی ودیکتاتور ولاجرم لجباز است؛ بخاطر همین مصوبه هم شده تصمیمش را راسخ ترکند که یکبار برای همیشه وبنفع زندگی درایران مشکلات ما با جهان -جهان هم یعنی غرب فعلاً به پسند من وشما نیست که؛ به قدرت وامکانات وتأثیرات است-را حل کند. یا...هو

هیچ نظری موجود نیست: