۱۳۸۹ تیر ۲۹, سه‌شنبه

تفریح درتعلیق!


خر پرنده

من

تو

او

ما

شما

ایشان

نباید باشیم/اینقدرپریشان

خرها هم به تفریح نیازدارند.

روسها هم بعدازرفتن به کرۀ ماه تازه فهمیده اند.

آیت الله احمدخاتمی درخواست ملاقات سفیرکبیربریتانیای کبیرآقای سایمون گس راردکرده است.

بایدکمی پشتم را بدیوار بخارانم. برمی گردم بزودی. یا...هو

......................................................................................................................

تا من بیایم وبرگردم این خبررا خبرآنلاین حذف کرد. وچون آخوندسیاسی زنده مرده اش صدتومان است من دوتا خبرازدوفقره روحانی دیگر می نویسم:

حائری شیرازی با دفاع از اظهارات رییس جمهور: می‌خواهد در بیرون نگویند حجابشان محصول سر نیزه است.


امام‌جمعه اردبیل خطاب به استاندار جدید: اگر اگر نتوانی کاری انجام دهی از همان راهی که آمده‌ای برگرد!



۲ نظر:

پیر فرزانه گفت...

متاسفانه ، فعلا که خرها موجبات تفریح جهانیان را فراهم نموده اند با حرف های صد من یک غازشان.

Hel. گفت...

این عکسی که گذاشتید چقدر با عنوان مطلب همخوانی داره! :))))))

زنده مرده اش صد تومان است باحال بود.

چند روز پیش یه عروسی رفتیم جاتون خالی! با مجلس دعای ندبه یکی بود. آهنگ هم که خواستن بذارن محمد اصفهانی گذاشتن! هی صلوات از این ور و اون ور می فرستادن برای سلامتی عروس و داماد و خوشبختی شون.
خواستم بگم حسابی یاد شما افتاده بودم که همیشه می گید چقدر به شادی نیاز داریم.